نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

فیلم Good Will Hunting

 * فیلم Good Will Hunting رو دیدم، داستان خاصی نداشت، ولی دیالوگ‌های قشنگی داشت. فکر کنم ارزشش رو داشته باشه، یه روز دیگه، یه دفه دیگه هم ببینم.

 * از ۱۰ بهش ۶ میدم.

نظرات 19 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:15 ب.ظ

دیدمش خیلی سال پیش
قشنگ بود زمان خودش

مگه فیلم‌ها زمان دارن؟

خودتی پنج‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ

شما هم به فیلم ها نمره میدی؟
عجب زندگی پرچلنجی :)

آره دیگه! :دی

بهزاد جمعه 18 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:26 ق.ظ

آره دیگه زمان دارن
هر فیلم رو نسبت به فیلمهای قبلیش مقایسه میکنن نه فیلمهای بعد از اون که ساخته نشدن

خیلی سخت شد :))

sgh شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 01:20 ب.ظ http://majedehgh.blogfa.com

یه سوال

میدونید این کد کجاش مشکل داره موقع ران ارور میده : ((

http://www.mathworks.co.uk/company/newsletters/articles/solving-sudoku-with-matlab.html

تو این خط
X(z) = r; % Insert a tentative value.

ارور دیمنشن میده.

+میدونم انتظار زیادیه! اگه در یه نگاه متوجه شدید..اگه زحمتی نبود.

بح! چه مسئله‌ی جذابی :)

فایل رو دانلود کنید، من با دستورات زیر اجراش کردم و موشکلی نداشت که :)
A = zeros(9);‎
A(1,1) = 3‎;‎
A(3,5) = 7;‎
X = sudoku(A)‎

دانلود فایل: http://s5.picofile.com/file/8112510768/sudoku.m.html

مهدی مرادی شنبه 19 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:10 ب.ظ

اگه گیرت اومد فیلم The Big Lebowski نگاه کن. گذشته از خود فیلم دیالوگ پایانی فیلم خیلی جالب بود.
من از ده بهش 8.2 دادم.

وقتی از تو اینطور نمره‌ای میگیره، احتمالا چیزی در حد اره‌ست :)))

sgh یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ق.ظ http://majedehgh.blogfa.com

مرسی دکتر خودم.. :)
اره ارجا شد!
نفهمیدم مشکل خودم چی بود!

+ اونا که رو تخته اس گرافه؟ فقط یه چیزایی از جبر پیش دانشگاهی یادمه..

خواهش میکنم :) بازم اینطور چیزا رو به اشتراک بذارین ؛)

آره، البته خیلی لزوما معنا و مفهوم نداره، فقط خواستن بگن اینا ریاضی‌ه :دی

مهربون یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام
خوبید؟ شدم 19.36 :)

سلام!
اوه! ایول! یه شیرینی تپل افتادم پس! :دی
خیلی تبریک میگم! خوشحال شدم، تبریک صمیمانه‌ی من رو بپذیرید :)

بعد یه سوال، اون ۶ صدم مال چی بود؟ :))

مهدی مرادی یکشنبه 20 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ب.ظ

من که اصلا فیلم ترسناک نمی بینم.
اینم امتیاز IMDB یه.

یعنی ازدواج اینقدر موثره؟ :دی

مهربون دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:43 ق.ظ

مرسی ممنونم
نمیدونم والا اینا چجوری نمره دادن :))
مهم اینه که یه مرحله دیگه هم تموم شد

مهم اینه که یه شیرینی طلب من :))

مقاله هم داشتین؟

مترسنج دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:33 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

چنتا دیالوگ مثال میاوردی ملت استفاده کنن....

حوصله و توانش نبود رئیس :دی

مهربون دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 06:29 ب.ظ

مقاله اونجوری که نه ولی یه غلط نامه داشتم. کار خود خود خودم بود
:)
کارم متفاوت از کار استاد بود

ینی چی اونوخ؟ :دی

بهزاد دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:01 ب.ظ

به درد تو میخوره ها:دی
http://online.stanford.edu/courses/topic/4

بهزاد داغونم کردی رفت! :دی

بهزاد دوشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:09 ب.ظ


چاکریم
هزینه=دعای برای درک خدا
نسیه نمیپذیریم

آقا ما برای خوابگاه که مجبورمون میکنن به زور پول میدیم! برای درس که عمرا اگه پول بدم :))

مهربون سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ

یعنی من هنوز در حدی نبودم که خودم بتونم ایده بدم. فکر میکنم اکثر دانشجویان فوق مثه من باشن. خودشون نمیتونن واسه مقاله ایده بدن.
ولی تو مقاله م که خیلی هم معتبر بود دو تا غلط تو اثبات قضایا پیدا کردم (اشتباه اثبات شده بود) و اثبات درست رو فرستادم و قبول کردن ازم.

اوکی؟؟؟

آهان! خب خیلی آفرین داره پس!

فکر کنم الان علاقه‌تون به ادامه بیشتر شده باشه، نه؟ :)

مهربون سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:29 ب.ظ

خب من خیلی مشتاق شدم ادامه بدم، همچنین با تعاریفی که استاد ازم میکنه :)
ولی دوست دارم خیلی تو رشته م موفق باشم و قوی باشم. به همین دلیل دو سال دیگه تصمیم دارم برم دکتری.

هر کسی نظری واسه تحصیلش داره و منم نظرم اینه که چیزایی که خوندم رو خوب بلد باشم و هدفم صرفا گرفتن مدرک نیست

خیلی خوبه :) خیلی برای من مهم نیست چی ادامه پیدا میکنه، اون امیده و جوونه‌هاش خیلی خوبن ؛)
قدر دکتر رو بدون، شخصیت دکتر کم گیر میاد، دیدم که میگم! حیف که درک نمی‌کنید چی میگم، حیف، حیف….

چرا امتحان نمیدین و بعدش از اونطرف طولش نمیدین؟ مثلا ۵ سال دکترا بگیرید به جای ۳ سال؟ هوم؟ البته من با گفته‌ی شما خیلی موافقم، ولی خب این رو هم در نظر بگیرید که هر سال ممکن‌ه سال آخری باشه که دکتر اونجاست، قانون‌ها هر سال عوض میشن و الخ. همه‌ی جوانب رو در این مورد ببینید.

...؟ سه‌شنبه 22 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:45 ب.ظ

این همون فیلمیه که پسره خدماتیه به یه سوال رو برد میخوره و شروع به حل کردنش میکنه؟؟

آره همون :)

مهربون چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 09:01 ق.ظ

حالا باید روی گفته شمام فکر کنم.
من میخوام در زمینه ای کار کنم که علاقه دارم. تو درس هیچی بهتر از علاقه نیست.
دوست دارم دکتری گرایش جبر خطی بخونم که ایشون در این حیطه نیستند. تو فکرشم که برم دانشگاه استان.
بازم نمیدونم. باید بیشتر تحقیق و فکر کنم

اوهوم، مطمئنا این مورد خیلی مهم‌ه! ولی در کل نظر من اینه که به جای کش دادن از اینور، از اونور کش بدین! بعد از امتحان جامع، تا دلتون بخواد میتونید کش بدید! :دی
امیدوارم به هر حال بهترین تصمیم رو بگیرید!

مهربون چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:36 ب.ظ

مرسی دکتر :)

:)

...؟ چهارشنبه 23 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:47 ب.ظ

این فیلم رو زمان نوجوونیم دیدم ولی به قول شما اینقد ارزش داشت که یه بار دیگه ببینمش.
ولی 6 زیادشه ها!

من از اون معلم‌ها میشم که بچه‌ها به درسم جذب شن پاسشون میکنم :)) حالا همین که فیلم تونست من رو جذب کنه خدایی بالای ۵ حقش هست، یک نمره هم به خاطر دیالوگ‌هاش بود :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد