نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

کدینگ.کام

 * کدینگ.کام یک شبکه‌ی اجتماعی مخصوص برنامه‌نویس‌هاست، شما می‌تونید در این شبکه کد بزنید و کد زدن یاد بگیرید و کدهاتون رو به اشتراک بذارید و دوستای جدید پیدا کنید و همه‌ی کارهای دیگه‌ای که تو یه شبکه‌ی اجتماعی میشه انجام داد، فقط با این تفاوت که این سایت به شما ۳ گیگابایت فضای رایگان برای یه برنامه‌نویس واقعی بودن میده ؛) یه شبه‌سرور با کلی حال و حول :دی

 * خبر خوب اینکه تا آخر امروز اگه شما یک نفر جدید به این شبکه معرفی کنید، اون نفر ۱ گیگابایت اضافه و شما هم یک گیگابایت اضافه می‌گیرید، من خودم الان این خبر رو شنیدم و گفتم که با شما به اشتراک بذارم، اگه دوست داشته باشید می‌تونید از طریق این لینک ثبت‌نام کنید تا در این بازی یک طرف برنده هم من باشم :دی. وقتی وارد صفحه بشید، گوشه‌ی سمت راست یه جعبه Sign Up هست، اونجا ایمیل‌تون و نام کاربری‌ای که میخواید داشته باشید رو وارد کنید و روی Sign Up کلیک کنید، به همین راحتی :دی.

نظرات 8 + ارسال نظر
مهربون دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:41 ق.ظ

سلام
مرسی دکتر
یعنی اگه هیچی هیچی هم بلد نباشیم، بازم میتونیم اینجا یادبگیریم؟
(راستی فک کنم میتونم حدس بزنم، اون دوست مورد اعتماد و دوست‌داشتنی‌تون که اسمشو نگفتید کیه ولی حدسمو به شما نمیگم که )

سلام دوست من!
مخلصم!
هیچی هیچی که نه، ولی این سایت این فرصت رو بهتون میده که یک محیط توسعه‌ی اجتماعی داشته باشید ؛)

بیا در گوش عمو بگو ببینه :دی

بهزاد دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:49 ب.ظ

الان یه گیگ برات میفرستم

گیگ به چه دردم میخوره، فالوم کنید :))

بهزاد دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:27 ب.ظ

من بلت نیستم یه دونه کد سی ++ گذاشتم اونجا

:دی

حسین دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

یه گیگ از طرف من هدیه به تو! اگه دسته خودم بود گیگ ها بهت میدادم

منو فالو کن باو! :دی

sgh دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:36 ب.ظ

ثبت نام کردم! هرچند من برنامه نویس نیستم! اهل شبکه اجتماعی هم نیستم :دی
اما سبب خیر شد عکستون ببینم. و اسمتون بدونم. واقعیه دیگه؟! :)
این چرا رمز نخواست؟؟ چقد اسون بود ثبت نامش.
+من یه کامنت بلند واسه پست پایین گذاشته بودم.. انگار نرسید :(

بعد از دیدن عکسم دیگه تصمیم گرفتین وبلاگم نیاین؟ :))

یه ایمیل تائید میفرسته براتون، اونو باید تائید کنید تا رمز ست کنید ؛)

آره! چیزی نرسیده :/

مجید دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:09 ب.ظ http://javani.blogno.ir/

یا شیخ.
یک گیگ هم ما اضافه کردیم به حسابت.
فالوت هم کردیم.
ولی باید اعتراف کنم که توی راهنماش که رفتم فقط اسم mysql و phpmyadmin و ftp برام آشنا بود
غرض دادن اون یه گیگ بود که حاصل شد.

آقا ۵۰ مگ این سایته هم به درد من نمیخوره :دی من فقط ترغیب‌تون کردم، در نقش شیطان ظاهر شدم :دی
ولی خب ممنونم :)

من همه‌ش برام آشنا بودن :دی

sgh سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:13 ق.ظ

چطور باید کسیو اد کنم؟

:confused:

نمیدونم! منم بلد نیستم :دی

بهزاد سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:46 ب.ظ

اوکی الان میرم فالوت میکنم

آفرین :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد