نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

لینک دانلود تصاویر کتاب پردازش تصاویر دیجیتال با متلب - گونزالس

 * Digital Image Processing Using MATLAB نوشته‌ی Gonzalez، ‏Woods و  Eddins یکی از مراجع آموزشی-کاربردی پردازش تصویر محسوب میشه و چون احتمالا کسی که این پست براش جالب‌ه، آشنایی کافی با این کتاب داره و نیاز به توضیح من نداره، فلذا یک راست میرم سراغ اصل مطلب!

 * در این فایل لینک دانلود همه‌ی عکس‌های متن کتاب که باهاشون مثال زده رو قرار دادم، نمیدونم این کارم قانونی-اخلاقی هست یا نه! -لینک‌ها متعلق به سایت اصلی هستند، ولی فکر کنم فقط کسایی که کتاب رو اورجینال خریده باشند میتونن لینک‌ها رو بدست بیارن - ولی خب با استفاده از تصاویر خود کتاب، فکر کنم فهم مطالب خیلی آسون‌تر میشه ؛)

 * بروزرسانی: دیتابیس عکس‌ها به صورت عمومی از این لینک در دسترس‌ه.


پ.ن ۱: این پست رو تقدیم میکنم به دوتا سعید :)

پ.ن ۲: یادش بخیر! یه دفه چقد دم از اخلاق زدم پیش دوستم حسین و اونو به خاطر آپلود چارتا فایل از کتاب دایتل عذاب‌وجدان‌مالی کردم! حسین جان منو ببخش! هر چند واقعا اون حرفایی که زدم درست بود، ولی این یه دفه واقعا استثناست، ازت میخوام که خودت با اون تخیل آریایی‌ت یه دلیل مشتی برا این کارم بتراشی .

پ.ن ۳: لعنتی همین الان عذاب وجدانش داره اذیت میکنه .

نظرات 4 + ارسال نظر
بهزاد دوشنبه 7 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:24 ب.ظ

e
بیخیال عذاب وجدان

بیعدب :دی

saeed hashempoor چهارشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

لینک اول مشکل داره !!!!!

سلام.
تست کردم مشکلی نداشت!
فایل رو فرستادم به ایمیلت!

علی دوشنبه 8 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 10:56 ق.ظ http://ali.hemati1391@yahoo.com

ممنون برای فایلت ،؛علوم تحقیقات هرمزگان

خواهش میکنم :)

hasan یکشنبه 18 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:22 ب.ظ http://hasanbach.blogfa.com

سلام دوست عزیز.ممنون ازلطفت

سلام دوست من! قابلت رو نداشت :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد