نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

حسودی


 * من خیلی به بچه درسخونا حسودیم میشه، واقعا وقتی می بینم اونا از درس خوندن لذت میبرن و من درس نمیخونم میخوام خودم رو محکم بکوبونم تو دیوار، نه چون نمیتونم، چون استعداد دارم و استفاده نمیکنم. کاشکی قبلن هم نوشته بودم از حس‌هام تا ببینم بعد از هر ترم اینجوری میشم یا این اولین بارمه، ولی اینو میدونم که هیچ وقت مثل الان دوست نداشتم که درس بخونم.

 * بعضی وقت‌ها آدم به خودش بعضی چیزا رو تلقین میکنه، مثلا همین که من میگم من بچه با استعدادیم، شاید اینطور نیست و من الکی از خودم انتظار دارم، ولی وقتی می بینم درسی که از اون همه آدم فقط چند نفر پاس کردن و منم جزشون بودم به تلقینی بودن این شک میکنم. ای کاش یه جایی بود که مشخص میکرد آدما چقدر استعداد دارن.

 * همیشه هم نمیشه گفت استعداد!، اینقدر تو تاریخ هست که فلانی استعداد نداشت و با تلاش و پشت کار به فلان جا رسید الکی که نیست. به قول یارو رمز موفقیت ۱ درصد استعداد و ۹۹ درصد پشتکاره.

 * وقتی به علت نداشتن پشت کار خودم فکر میکنم به دو عامل میرسم که نمیدونم کدوما درسته : ۱.نداشتن امید به زندگی (کلا همه مسائل مربوط به زندگی یا بی حس و حالی موضعی) ۲. بی حس و حالی ذاتی (شیرازی بودن :) ).

 * فک کنم فقط به یه استارتر احتیاج دارم، یکی که فقط ازم بخواد شروع کنم، نمیدونم کی میتونه این کار رو برام انجام بده (خیلی ها ازم میخوان که فرضا بیشتر درس بخونم، ولی شاید حرفاشون کمتر برام اهمیت داره یا زود فراموش میکنم) اگه میدونستم کیه خودم میرفتم سراغش.

نظرات 5 + ارسال نظر
روح زایی چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 07:36 ب.ظ http://www.roohzaee.persianblog.ir

در بزرگترین مسابقه توان سنجی روحی و باطنی شرکت کنید
و تواناییهای باطنی خود را کشف نمایید

دمت گرم،
فک کنم به درد من میخوره.

ریحانه چهارشنبه 9 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 08:15 ب.ظ http://www.tobejavan.blogsky.com

وقتی ترس از خدا وگناه ازبین میرود که گناهان زیاد میشود.با قران خواندن و(اول یک توبه با اراده واز ته دل که حتما با سرزنش خودتان به خاطره انجام گناهان باشد)انجام کارهای دینی و مستحبات که خیلی موثر است.
توجه کنید که کسی که توبه میکند مورد رحمت قرار میگیرد.
خداوند بخشش گره مهربان است.
از اینکه به وبلاگم اومدین تشکر میکنم.بازم بیاین.
التماس دعا.

ممنون از راهنماییتون.
التماس دعا.

علی صمدی روش شنبه 30 دی‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ http://Alirsa.persianblog.ir

سلام برشما هم وطن عزیز اگه البته دیگه ما رو هموطن بدانی
شما ها چه ما را هموطن بدانی و چه ندانی چون خون ایرانی در رگ هایتان جاری است ما به شما ها افتخار می کنیم.
1 - روح زایی معرفی کرده به آن شکل می توانی عمل کنی
2 - پیشنهاد ریحانه هم به توجه به اعتقادات چیز خیلی خوبی است.
3 - توکل به هر چیزی که برایت مهم و ارزشی هستند.
4- تعیین هدف و هدف گزاری های کوتا مدت و بلند مدت و حرکت روی ریل های این اهداف
5- جوگیر نشدن به محیط و به موقعیت خود
6 - بگو چه سفارشات آبکی داری علی باعث خنده ما و کمی رفع خستگی کردیم
7 - اگه این هم شده باشه حرفم بازم خوبه
آرزوی موفقیت دارم اگه به ما سر بزنی خوشحال می شم

سلام.
ممنونم از نظر پربارتان!

علی صمدی روش سه‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:25 ب.ظ http://Alirsa.persianblog.ir

سلام دکتر میرزاخانی
با آرزوی سلامتی و خوشبختی برایتان و همه ی هموطنان خوبم

1 - آیا صفر عدد است یا نه ؟

2- اگر عدد است چرا ؟ با توضیح.

3- اگر عدد نیست چرا ؟ با توضیح

من آموزگار ابتدایی هستم که از خیلی ها پرسیدم که اولا خودشان اخلاف داشتند دوما قانع کننده نیست جوابشان
در محور اعداد صفر چه جایگاهی دارد؟

با تشکر از شما قبلا از شما معذرت می خواهم که وقت شما را می گیرم .

سلام.
بنده دکتر میرزاخانی نیستم :))

جواب‌هاش رو هم نمیدونم راستش! ولی نظرم و استدلال خودم رو مطرح میکنم.

۱) بله، عدد است.
۲) با توجه به تعریف من از عدد یعنی هم‌ارزی با یک مجموعه صفر هم عدد می‌شود. مثلا ۴ یعنی هم‌ارزی با مجموعه {%$#@}، بنابراین، صفر را هم تعریف میکنم هم‌ارزی با مجموعه { }.

مهربون دوشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ب.ظ

از کجا استارت زدی؟ چی شد برا کنکور تونستی خوب بخونی؟
بنظرت رمز موفقیت در کنکور چیه؟

راستش رو بخوای من فقط خوندم که رتبه‌ی حول و حوالی ۱۰۰۰ شه که آبروم نره، رتبه‌ی سال قبلم هست، فکر کنم سه هزار و خوردی شد، خب خیلی تابلوئه جلوی بقیه که بگم رتبه‌م ۳۰۰۰ هزار شده، دیگه نمیدونم چطور شد اینطور شد :دی تست‌ها رو از جاهایی داده بودن که من خونده بودم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد