نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

آقای ژاکوبی

 * ایشون آقای ژاکوبی میباشند که از قرار معلوم این حقیر برای کامل کردن پروژه‌ی کارشناسیم، باید روش ایشون در حل دستگاه معادلات رو کدنویسی کنم. قبلا البته این حقیر به فکرش افتاده بودم، ولی خب این حس شیرازی به ما اجازه نداده بود که دیگه امروز استاد مشاورم گفت این رو بنویس.

 * در ضمن خدمت دانشجوهای اندر گراجویت عرض میکنم که اگه خواستین روی جلد بنویسین نام استاد رو، برای فارسی باید از «استاد راهنما» و برای آمریکن باید از «Supervisor» استفاده نمائید.

 * امتحان حقوق تجارت - یکی از این درس‌های دوره‌ی لیسانس که بچه‌ها من دیدم پاس میکنن- رو دادم و احتمالا میشم ۱۰! ((: از جزوه‌ای که من داشتم هیچ سوالی نیومده بود، دیگه چهارشنبه برم پیش استادش بگم نمره بده، بعدا برا بچه‌ت جبران میکنم :دی

 * احتمالا چهارشنبه باید سری زمانی هم امتحان بدم. من چقدر بگم از این درسهای لیسانس خسته شدم آخه؟! :دی

 * نتایج مستر اومد، من تحقیق در عملیات قبول شدم، تو یکی از دانشگاه‌های ِ ایران :دی

 * شنبه، یکشنبه و دوشنبه هفته‌ی بعد ثبت‌نام ِ، این در حالیه که من هنوز در گیر این لیسانس‌م.

نظرات 8 + ارسال نظر
مهدی سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ

داره کچل میشه.
بیچاره !!!

درکش میکنم. فکر کنم همه‌ی دانشمندها همینطور میشن.

شهرزاد سه‌شنبه 14 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ق.ظ

خوب شد گفتی یکی از دانشگاه های ایران فک کردم آمریکا رو هوا زدت...
کجا قبول شدی آخر دکتر؟؟؟؟

میخواستن ولی با هوشیاری سربازان گمنام توطئه‌شون خنثی شد ((:
همین دور و برا :دی

فری پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ

ای نالوتی نمی گی کجا؟ خوب بیا پیام خصوصی بزار. تو یو خدا! من می میرم از فضولی! اصلا بزرگی گفتن، کوچیکی گفتن ، آدم روی یه خواننده قدیمی رو زمین نمیندازه!

ارسال شد :دی

حای پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:11 ب.ظ http://merry.blogsky.com/

حقوق یکی از رشته های مزخرف ابداعی بشره که هیچ بویی از علم توش یافت نمیشه...موندم چطور روشون میشه به یه مشت حرفهای مفت من در آوردی میگن حقوق.
حقوق تجارت که اصلا بماند!
...

من حقوق رو ندیدم، ولی این حقوق تجارت چیزی به غایت چــِرت بود! واقعا من باید اینطور چیزی درس میدادم روم نمیشد! همه‌ش راه‌های دور زدن بود :دی

حای پنج‌شنبه 16 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:14 ب.ظ http://merry.blogsky.com/

مبارکه ایشاله!

ممنون :)

فری یکشنبه 19 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:50 ب.ظ

پسرم کجا ارسال کردی؟ من که چیزی ندیدم. بیا وبلاگم تو تماس با من پیغام بزار گلم لطفا

پیام خصوصی دیگه!

فری دوشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ب.ظ

با خیلی احترام

ارادتمندم مادام :)

ام جی زمان یکشنبه 7 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 02:48 ب.ظ http://zamanabadi.blogsky.com

آقا دکتر جان
فارغ از مطالب خوبت. دیزاین صفحه هم عالیه ها.
دمتون گرم

خیلی ممنونم!
خوشحالم بابت اینکه صفحه وبم مورد پسند شما قرار گرفته شده.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد