نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

نگاه ِ مثبت به زندگی

 * احساس میکنم یه پروانه‌م، در حالی‌که دهنش گائیده میشه تا از پیله بیاد بیرون.

نظرات 10 + ارسال نظر
عرفان چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:08 ب.ظ http://dastforosh.blogsky.com

خییییییلی مم نون.

؛)

فرزانه چهارشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir/

لا مصب پیله اش از جنسیه که پاره پوره نمیشه

همینو بگو :| شانس ما جنس ایرونی خوب از آب در اومده :|

belladona پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ق.ظ

ای جوووووووووووونم الهی من قربونت برم رسما دارم کشته مرده ت میشم

همین دیگه! همه‌تون مرده دوستید :دی

مهدی پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 03:44 ب.ظ

بهترین دانشگاه و رشته قبول شده باز ناز میکنه. اگه جای یوسف بودی چیکار میکردی؟!!! خجالت بکش مرد گنده !!!

نگاه مثبت بودا

پ.ن: دلم برا یوسف تنگ شده

طراوت پنج‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 04:43 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

تبریییییییییییییییییییییییییک میگم اساسی!
ایشالا به سلامتی و شادی باشه

منتظریم!(که بیای بیرون ببینیم چه شلکی میشی)

مرسی :))

آخرش یه آدم در میاد، با کله کچل و چشمای چپر چلاق :))

آرزو جمعه 24 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

هی اینو ببین ... وای یعنی تو هم ارشدی شدی ... هی گفتم واسه سال بعد نخواستی دیگه ... البته این برا پستای پایینت بود اولا ...
ثانیا ... نگاه مثبت... میای این جا میترکونی مطمئنم ... انقدم قر وفر نیا ... حالا قبول شده دوقورتونیمشم باقیه والا ...
حساب شده شروع کن بچه ...

هاها! من که نخوندم! یک ماه آخری رو خوب خوندم که رتبه‌م بشه ۱۰۰۰ آبروم نره، دیگه شد ۲۰۰، به من چه! :))

بعدها تو کتاب خاطراتم می‌نویسم چه سختی‌ها بر من رفته این چند روز :دی

سید +ع شنبه 25 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 05:46 ب.ظ

سلام داداش
گائیده شدن رو اصلاح بفرمایید !!
زین پس بجای ان از واژه" دهن مورد عنایت قرار میگیرد" استفاده بکنید

سلام.
هر چند معادل خوبی مطرح فرمودین، ولی باز بار معنایی و احساسی واژه‌ی وارده در متن را به مخاطب انتقال نمی‌دهد.
با تشکر.
واحد اندیشه و رسانه‌ی دکتر خودم.

حای پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:07 ب.ظ http://merry.blogsky.com/

سلام بر زحمتکش گمنام!
البته دوستان لطف دارن که میگن پاره شدن پیله منجر به خروج پروانه میشه...اما ممن و تو که خوب میدونم بعضی حشرات دیگه هم پیله دارن!!!
یاد این پست مرحوم مدیر سابق افتادم:
http://timarestan.blogsky.com/1389/04/07/post-69/
خدا رفتگان شمارم بیامرزه!

سلام!
همون جنبه مثبت رو ببین شما! :))

هعی! یادش بخیر. آدم خوبی بود!

iman diti سه‌شنبه 4 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 11:10 ق.ظ

nemidunam chi bayad nevesht ama omidvarm hadeaghal suti nadam.
va khubi gaeidan brad rahaei az pile anast k arzesh zendegi ro midani

سلام دیتی جان ؛)
مرسی که اومدی. منم امیدوارم البته :دی

Mahchef شنبه 27 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:05 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد