نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

نفحات نفت

 * «بسیار باید ترسید... بسیار... مبادا آینده‌گان منظومه‌ای را بیابند در تاریخ ِ مدیریت ِ حکومتی ِ ما و بنویسند که در قاجار، زمین را از مملکت می‌فروختند و بعد از جابه‌جایی مرزها فرصت ِ حکومت می‌یافتند و بعدتر در مدیریت سه‌لتی، نفت می‌فروختند و با جابجایی ِ انرژی فرصت حکومت می‌یافتند... (نفحات نفت، رضا امیرخانی، ص ۱۰۷)».

 * خرید اینترنتی نفحات نفت با قیمت ۵۸۰۰ تومان.

نظرات 3 + ارسال نظر
شلیر یکشنبه 26 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:37 ب.ظ

سلام دکینمیگی دلتنگت میشیم،ما تلفن نداریم حداقل تو که داری یه زنگی به ما بزن

سلام خوشکه، راستش رو بخوای ما هم تلفن نداشتیم :))

مهدی پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 01:12 ق.ظ

خیلی از مسائل و مشکلات رو میشه با این دید تفسیر کرد. بنظر منطقی میاد. دلیل ضعف ها و عقب موندگی ها تا حدود زیادی میتونه همین باشه.

به نظر من دلیل ضعف حکومته. از زمانی که نفت ملی شد این نوع حکومت ادامه داره تا الان.

حای پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ب.ظ http://merry.blogsky.com/

کتابای امیر خانی طلا نبستن اما ارزش یکبار خوندنو حداقل داره...
گرایشای فکری خاصی داره...اما در کل بین این قحط الرجال و قحط الکتاب گزینه های جالبی رو معرفی کردی. بازم ازینکارا بکن

من معنی طلا رو از نظر تو نمیفهمم، ولی من خودم باهاش نه موافق کاملم و نه مخالف کامل. همونطور که خودت گفتی طرز نگاهش رو دوست دارم و این یعنی باز شدن زاویه دید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد