نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

دیویس و سیو نو هزار تومن :|

 * امروز یه پک آموزشی گرفتم به ارزش ریالی دو میلیان و سیصد و ناود هزار ریال. شامل فیلم آموزشی تمامی الگوریتم‌های آموزشی ابتکاری به زبان فارسی. در اینجا اگر مسلمانی از شدت غم بترکد جایز است :\

 * قسمت اصلی ماجرا اینجا بود که دختر فروشنده خیلی دوست‌داشتنی بود و یه رابطه علاقه‌مندی دو طرفه این وسط به وجود اومد :دی اگه فکر کردین من میخوام باهاش دوس شم اشتباه کردین، من خودم خواهر و مادر دارم :دی

 * مصیبت ماجرا اینجا بود که با شماره خودش بهم زنگ زد در مورد بسته یه توضیحاتی بهم داد. اگه فکر کردین حالا که شماره‌ش رو دارم باهاش رابطه برقرار میکنم اشتباه کردین، من جرات این کارا رو ندارم :))

 * سخت‌تر از جهاد اکبر در عالم تصویر نـ‌ــَبـــُـــوَد :دی

نظرات 13 + ارسال نظر
دونده پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ب.ظ

آفرین! تصور میکردم پسرهای معتقد نسلشون منقرض شده
کنترل چشم واسه مردان مخصوصا جهاد اکبره! نه؟

آپ کردم
دعوت رسمی لازمه؟

بیشتر از اعتقاد، اینجا بی عرضه‌گی نقش بازی میکنه :)))
اصن یه وعضی! داغون! خعلی سخته! ما که نتونستیم، ولی مردانی از فارس خواهند بود که خواهند توانست :دی

ما ارادت داریم! خدمت میرسم!

دونده پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 09:40 ب.ظ

عکسهای جالبی میگیرین. من توی این نوع عکس استعداد ندارم!
کادر بندی با اشیایی نامرتب و بدون نظم؛ در عین حال دارای هارمونی و چشم نواز!
اگه من بودم هرگز اجازه نمیدادم سیم شارژ لپ تاپ و قسمتی از اون به ظاهر دفتر در کادر باشه! اما نگاه که میکنم نه تنها بد نیست بلکه به بی نظمیِ منظم صحنه کمک کرده!
ببخشید نتونستم درست منظورمو بگم!دی: واقعا عکس های قشنگیه. هم این و هم اون قبلیه با لیوان چای و غیره

این یه gallentه :))) من هیچ کاره‌م :))
ولی خوشم اومد از دقت‌تون. من همینطور فقط عکسه رو گرفتم که بگم این، دیگه نمیدونستم اینقد چیزی هم توش بود :دی
البته با شما موقعی که وبگردی میکنم احساس همزادپنداری میکنم در این مورد، دقیقا کد صفحه رو بررسی میکنم ببینم چطور نوشته شده :دی

behzad پنج‌شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ


در مورد چه الگوریتم هایی؟
هر الگوریتم و متونی هزار تومن بفروشیا به هر نفر
نه اسم خودمون گذاشتیم مسلمان نمیشهدارم امر به منکر میکنم
یه الگوریتمی طاحی کن بفروش بهتره
سیگار هم نکش (نهی از منکر)

جنتیک :دی مورچگان، رقابت استعماری، زنبورداری مدرن :دی و از این جک و جونورا :دی

:)))
من و سیگار؟ اوووووو :دی

الهه جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 03:12 ب.ظ

دکتر تو چقد درس خونی :/
شماره دختره رو بده کارت نباشه دادا (:

منظورت خرخونه؟ بگو راحت باش :))
شرمنده! ما شماره زنمون رو به کسی نمیدیم :)))

ندا جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:12 ب.ظ http://lore.blogsky.com

ار این به بعد میگی من خودم برات برم سی دی بخرم :))

اووف غیرتت تو حلقم :)))

شیطون خیرخواه! جمعه 11 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 06:51 ب.ظ

بابا این عسکای رمانتیک که میذاری منو می کشه یه وعضی اصلن.
بچه جون بهش زنگ بزن و بعد چند ماه دوستی به خاطر یکی دلیل عدیده و ندیده که دست چلاق روزگار تو درست کردنش رقیب نداره از هم جدا بشین و برو تو نخ ترانه های غمگین و وقت و انرژیتو بده به دست باد و اگه اهلش بودی دود و ... تهش هم با یکی دیگه ازدواج کن و تر بزن به زندگیت و...
البت این وسط ممکنه تو از یکی دیگه خوشت بیاد و خودت بخوای از این یکی جدا شی و اون آه بکشه و تو نابود شی و...
اینا رو من نمیگم همون باترفلای افکت میگه که خودت فیلمشو بهم دادی!والله!

ای جانم!
خو منم یکی از دلائلی که کاری نمیکنم همیناییه که شما فرمودین :)

پ.ن: فقط بلی جونم میتونه اینطور بنویسه، ولی احتیاط میکنم و بیشتر از این محبت نمیکنم :دی نمیدونم کی هسی خو :دی

مهدی شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

اینو که خوندم یاد ماجرای یه پیرهن 34 تومنی افتادم.
یادته؟؟؟؟

کصافططططططططططططط :))))))))))))))))))))

بهزاد شنبه 12 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:23 ب.ظ http://behzadfarhadi.mihanblog.com


دیروز رفتم سر کلاس خلیل زاده "آنالیز دو"(بازم افتادم آخه) بنده خدا خودش گفت شیش نمره میانترمتو میدم بیا برگه امضا کن نیوفتی بازمممم بله اینجوری باید از استاد میانترم کامل بگیری
خوبیش اینه الان کتاب آنالیز دو حفظم
این بود انشاء من
--------------------------------
اِ پس الگوریتم هوشمند و ازین چیزاس

:))))
آخررررشی :))

----

خعلی پکیج خوبیه. میخواستم کلاس برم بالای ۴ تومن میشد.

فرزانه سه‌شنبه 15 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ب.ظ

دیگه حق نداری سی دی بخری بده برات بشکونم !اصن چه معنی داره تک و تهنا میری سی دی بخری یه والدینی چیزی دور و برت نیست والاااا

:)))
حالا منم مظلوم :دی

نون الف چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 11:21 ق.ظ http://lore.blogsky.com

بالاخره شوما دست ما امانتی باس حواسم بت باشه :))

دقیقا من رو کی امانت داده؟ نامردا از کیسه خلیفه بخشیدن :))

نون الف چهارشنبه 30 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 02:28 ب.ظ http://lore.blogsky.com

:)) فیلن که ببخشیدن :))

قبول نیس! ۵۰ ۵۰! :))

نون الف پنج‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 08:13 ب.ظ http://lore.blogsky.com

نچ :)) هیچ ادم عاقلی سهم خودشو با کس دیگه ای نصف نمیکنه :))

البت منظوری نداشتماا :)) صرفن جهت کم نیوردن مطرح شد :))

:))))
رونوشت به اون آهنگ کامران و هومن :دی

نون الف جمعه 2 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 06:07 ب.ظ http://lore.blogsky.com

کدوم آهنگ ؟

بگو منو دوس داری بگو
بگو منو کم داری بگو
:))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد