نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

ترم ۳ ارشد

 * دیروز آخرین امتحان ِ ترم ِ ۳ی ارشدم رو دادم و ترم ۳ هم به آرشیو کائنات پیوست. حالا معلوم نیست هنوز که بعدا دوباره قسمت میشه که درس‌هاش رو بخونم یا نه :دی ولی تموم شد، تموم شد.

 * دیروز با دوستان رفتیم بیرون، پارک دانشجو، همینطور بحث بود و اینا و که هر کدوم ترم بعد چیکار میکنن و اینا، دیدم همه یه مسیر نرمال دارن، جز من که کلا یه آوت‌لایر خیلی پرت محسوب میشم :))، خدایا عاقبت همه‌مون رو ختم به خیر کن :دی.

 * برای ترم بعدم، به لطف دوستم سجاد که دیروز برام زحمت انتخاب واحد رو کشید، آنالیز حقیقی دارم، با روش‌های عددی در جبر خطی و سمینار. فکر کنم جز پرچالش‌ترین ماه‌های زندگیم باشه این چهار پنج ماه :)).

 * تا شنبه باید کار اون سایت فارغ‌التحصیلان رو تموم کنم، بین‌ش هم میخوام فصل اول علی‌پرانتز رو بخونم اگه بشه. تا خدا چی بخواد.

نظرات 6 + ارسال نظر
بهزاد سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:10 ب.ظ

آفرییییییییینننننننن
دیگه سختش تموم شد فک کنم

تازه شروع شده :)))

دکتر همساده سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 02:24 ب.ظ

سلام دکتر.
خب خدا رو شکر که تموم شد. نتیجه رو بسپار به خدا.
-----------------------
تو کامنتا دیدم تغییر گرایش دادی. واسه چی؟ آنالیز حقیقی رو مگه پاس نکردی؟

سلام دکتر جان!
توکل به خدا!
-----------------
استاد کذایی به این نتیجه رسید که من به درد تحقیق نمیخورم :)) آنالیز حقیقی رو حذف پزشکی کردم.

...؟ سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:32 ب.ظ

چرا حقیقی اینقد دیر؟

به خاطر شرایط ترم ۲، حذف پزشکی‌ش کردم!

غریبه ی آشنا سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام

آقا شما دوست نداری در راه خدا یا هر چیزی که بهش باور داری یه کار خیر انجام بدی؟ شما که آمار پارک رفتنت هم تو بلاگت میزاری یعنی آنقدر سخته که اسم اون کتابایی که هر ترم میخونی و نقد کتابها رو هم بزاری که ما کتاب آشغال نخریم و دشمنان(!) سود نبرند؟
به یه جایی رسیدم که ریاضیات داره از دو طرف از مغزم میپره از طرفی ریاضیات پایه داره میپره از طرفی هم ریاضیات سطح بالا.
یه بار دیگه

سلام!

پیشنهاد خوبی‌ه! بدبختی اینه که کتابامون فارسی نیست خب :دی

غریبه ی آشنا سه‌شنبه 1 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:34 ب.ظ

چه عجب پیشنهاد از طرف ما به دلت نشست :دی
خوب مگه من میگم کتاب فارسی بزار؟ :دی

یه بار دیگه

کتاب انگلیسی رو که معمولا مرجع هستن و استاد معرفی میکنه دیگه! :دی

غریبه ی آشنا پنج‌شنبه 3 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:46 ب.ظ

باشه باشه ! شما در مورد تاب بازی مطلب بزار

خیلی وقت‌ه تاب‌بازی هم نرفتم! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد