نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

عکس اونجوری

 * در مورد جزئیاتش چیزی نگفته بود! من چک کردم! :)))

نظرات 2 + ارسال نظر
کوثرم که سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ

سلام عمو دکتر که
خواهش میکنم پا نشو بفرما که
خودم خوش اومده باشم دوباره که
امتحانا خوب بودکه؟؟


نفهمیده باشم که عکس چجوری گفته باشی که
لدفا در پیوست توضیح بده که عکس چی جوری؟

سلام کوثرم که!
کجا بودی که؟ خیلی خوش اومدی که! :)
امتحانا خود بود که؟
من خوب نبود که :))

سرکاری بود که :)) از این ایمیل‌های اسپم :))

بهزاد سه‌شنبه 8 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 11:06 ق.ظ

هااااااا؟؟؟
واتس دِ عکس

:)))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد