نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

کلوب

 * از اونجایی که همه‌ی اکانت‌هام رو در شبکه‌های اجتماعی به حالت تعلیق در آوردم، امشب از سر بیکاری و بی‌حوصله‌گی رفتم کلوب، از محتواش که بگذریم که مثل همه‌ی شبک‌های اجتماعی ِ ایرانی به چنتا لایک داره میگذره، این عکس بالایی نظرم رو جلب کرد، خیلی خوب بود :))).

 * سرفصل‌های متلب رو نوشتم، ۴ بخش کلی و چندین تا بخش جزئی، اگه حوصله‌م بشه چندتا مبحث جبر خطی عددی هم بهش اضافه میکنم. انصافا خوب شده، حداقل خودم لذت میبرم از خوندن سرفصل‌ها :دی.

نظرات 6 + ارسال نظر
مهدی مرادی جمعه 25 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ب.ظ

خیلی جالب بود. دی:

:دی

sgh شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:03 ق.ظ

بیچاره خواب خیلی بهش فشار آورده :)))
والا شب بیداری رسم همه امتحاناس

داغون بوده :))

مترسنج یکشنبه 27 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 07:12 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

بند دوم پست بسیار لذت بخشه...(اینکه آدم خودش از نتیجه کارش لذت ببره)
نهایت آرزوی ما از هر عملی همینه...
کاش استاد نما های ما هم کمی تو رسیدن به این لذت شریک بودن تا مورد بند اول رخ نده...

آره، ولی به شرطی که به اندازه‌ی خودت باشه. به قول دوستان این کارها مثل گرفتن شکلات و دادن مخزن طلاست.

این ترم اساتیدم انصافا خیلی تاپ‌ن، از هر نظر. ترم قبل هم، از این نظر راضی‌م الحمدالله :)

مهربون دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:05 ب.ظ

حالم خوب نیست. نمیدونم چرا؟
مثل همین آدمای سرگردون.
عمرمون داره میگذره و من هیچی نفهمیدم.
احساس خوبی ندارم

شاید چون دایره دور و برت رو تنگ کردی،
یه ذره عمودی بیا بالاتر و خودت و دور و برت رو ببین،
نسبت به خودت، اگه همه‌ی شرایط خطی پیش رفته بود عقب‌تری یا جلوتر؟ یا مثلا از دوستات کسی هست تو این سن، از یه اثبات اشتباه پیدا کرده باشه و مقاله‌ش کرده باشه؟

ولی در مورد حسی که به گذر عمر دارم باهات موافقم :دی

مهربون دوشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 05:07 ب.ظ

از نظر درسی جلوتر از همکلاسیامم. در واقع شاید اونا نمرشون از من بیشتر باشه ولی مهم اینه که من خودم کار کردم و چیزای خیلی زیاد و تجربه های خیلی زیادی بدست آوردم که حتما در دوره بعدی ازشون استفاده خواهم کرد.

من راضیم به رضای خدا.
الان اومدم بنویسم که بهترم. کلیپ دکتر آزمندیان رو گوش دادم و ادامه ش میدم.
حس خیلی خوبی بهم میده. اینکه تو همه مراحل زندگی با عشق و علاقه و تلاش و فکرای خوب پیش بریم.
:)

خوب میشه رفیق، همه چی بهتر از اینی که هست میشه، آینده روشن‌ه ؛)

دکتر همساده سه‌شنبه 29 بهمن‌ماه سال 1392 ساعت 12:40 ق.ظ

سلام دکتر.
نتیجه آنالیز حقیقی م اومد، شدم 17.
مطمئنم حداقل این نمره رو شب امتحانی بدست نیاوردم.
--------------------
توی این پست، تقصیر استاد بنده خدا چیه؟
ولی خوب بود کلی خندیدم.

سلام دکتر جان،
آقا ایول! دمت گرم!

نمیدونم! ولی خب خیلی خوب بود :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد