نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

درس آنالیز داده و استنباط آماری

 * کرسرا یه درس آنالیز داده ارائه داده در اینجا، گفتم اینجا بگم اونایی که آمار رو مثل من شیش بار شیش بار افتادن و هیچی ازش نفهمیدن بیان، استاده خوشگله و مثل استادای کور و کچل و دراز و بدترکیبی که باهاشون آمار داشتین و زورشون میومد چار کلوم حرف بزنن نیست۱ :دی، احتمالا آخر ترم همه‌مون آماردان میشیم :دی.

 * من دارم میرم خارج اصن :))).


۱. من یه دونه استاد آمار خوب داشتم که اونم باهاش فرآیند تصادفی پاس کردم البته! :دی.

نظرات 14 + ارسال نظر
مترسنج شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:18 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

خدا قسمت همه کنه...
انشاله همگی با هم...!

میخواد خارج رو بیاریم ایران :))

...؟ یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ق.ظ

دکتر کمک میخوام:(
چرا من با imread نمیتونم عکس فراخونی کنم تو متلب:(
فرمتش هم قابل قبوله برا متلب!!

آخ آخ آخ! خیلی بدجنسید شما و دکتر :دی ولی خب من شنیدم این ترم پردازش تصویر ارائه دادن خیلی خوشحال شدم، مطمئنم دکتر دیگه از این بحث دست برنمیداره :دی

عکس توی پوشه‌ای هست که متلب آدرس رو بشناسه؟ برای اینکه مطمئن باشید متلب میتونه عکس رو پیدا کنه، تو پوشه‌ی Documents یه پوشه‌ی MATLAB هست، عکس رو اونجا کپی کنید و بعد بخونید. اگه مشکل داشت لطفا خطا رو اینجا قرار بدین.

مهربون یکشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:15 ب.ظ

من دوباره کنجاویم گل کرده
نمیدونم بپرسم یا نه

آره، میخوام برم از این استاده خواستگاری کنم :)) سوال همین بود؟ :دی

بپرسید، منم کنجکاویم گل کرد :دی

یاسمین دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ق.ظ

این پست درحدسواد من نیست اصن
دکترماسرنذنیم شماهم سرررنمیزنی بعد ما مجبورمیشیم سرزده سر بزنیم



سعی کردم یه کامنت درحد سواد خودت بنویسم عاق دکطر

:))
ای بابا! :دی

بهزاد دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:26 ب.ظ


مشکل از خودمونه
بعضیها واقعا گیراییشون قویه(مث تو) بعضی ها مث من خنگن
اونایی که خنگن(مث من) باید برن خاروج پیش این استادا(مث این خانوم) یاد بگیرن
اونایی که گیراییشون قویه(مث تو)باید بمونن همینجا پیش استادای تنبل (مث اونی که مثال زدی کچل و گشاد و..)بخونن چون همینجا هم یاد میگیرید

من کلا چیزی به اسم گیرایی و هوش رو قبول ندارم :پی تلاش کنی میشه ؛) فلذا حکم باطل است :دی

sajad دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:03 ب.ظ

اووووووف

جمع کن خودت رو آقا! :دی

مهربون دوشنبه 5 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 05:34 ب.ظ

نههههههههههه
در این حد کنجکاو نیستم که
...؟ کیه؟
نمیخواستم اینجا بنویسم، اگه نباید جواب بدید میتونید تایید نکنید :)

:)))
من هویت مخاطبینم رو لو نمیدم که! :دی

بهزاد سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:24 ب.ظ


حکم باطل میکنی؟
پس من برم پیش همچین استادی چون میبینمش تلاشم چند برابر میشه انرژی میگیرم

یاه بهزاد! ای کن :))

آقا ما یه استاد آنالیز حقیقی داریم، باید جلوش واقعا فکر کنی، نمیشه چرت گفت! بیا پیش این :))

مهربون سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 02:59 ب.ظ

ولی مطمئنم هویت من پیش اون لو رفته

خودش باید پاسخگو باشه :دی ولی خب ..؟ آدم خوب و دوست‌داشتنی و مطمئنی هست، نگران نباش ؛)

بهزاد سه‌شنبه 6 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:42 ب.ظ


نوچ نوچ نوچ
من روحیه لطیفی دارم پیش همچین استادی نمیام
من همین استاد رو میخوام
خدا حفظش کنه

پس باید با هم دوئل کنیم! منم اینو میخوام :))

...؟ جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ

مهربون بیخیال:)
دکتر سوز به دلت استادش مال خودمه:|
جدای از شوخی این خطا رو میده:
'Thank you meysam a lot '
من که غریب افتادم خوبه که شما هستید (:
بابت تعریفاتونم مرسی ذوق مرگ شدم:دی

صحنه رو خالی از شیران دیدین :دی =)) ولی خب انصافا به تصمیمت حسرت میخورم! یه جا از من بیشتر عقل داشتی همینجا بود :دی

ئه وا! متلب هم من رو میشناسه :))
خواهش میکنم رفیق، مخلصم :)

خودت رو جمع کن :دی ولی حقیقت بودن :)

...؟ جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 06:45 ب.ظ

واقعنا!البته یه شانس دیگه هم داشتم اینکه شما نتونسی بیایوگرنه کی حریف شما بود!!

هندونه دادی که اذیتت نکنم؟ :)) نه آقا! ما تا آخر خط هستیم :))

...؟ جمعه 9 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:18 ب.ظ

دکتر نخندی بهم!!!
اومدم ورژن جدید گوگل کروم رو دانلود کردم ولی گوگل و یاهو رو باز نمیکنه:|
اصن هچی بغیر وبلاگ شما رو باز نمیکنه:@
چکار کنم؟؟
شدید پاسخگو آنلاین:دی خسته نباشی همشهری

کروم هم بهت میگه شما به من نگاه کن :دی اصلا بگو ببینم میخوای بری سایت‌های دیگه از راه به در شی که چی؟ :دی خیلی هم خوبه اصن! دستش هم درد نکنه :)))

...؟ شنبه 10 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

ئه ئه ئه!!!
اذیت نکن دکتر:|
بگید(:

دلیلش رو نمیدونم چرا، فکر کنم دوستان بالا کرم میریزن، ولی کروم و اپرا سایت‌هایی https دار رو باز نمیکنن، ولی فایرفاکس آخرین نسخه‌ش این مشکل رو نداره و میتونی برای حل مشکل از اون استفاده کنی. البته اگه فیلترشکن داشته باشی کلا این مشکل مرتفع میشه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد