نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

تفسیر ظریف

 * رئیس داخل یکی از پست‌هاش این آیه رو گذاشته که «پس براى آن دو [گوسفندان را] آب داد آنگاه به سوى سایه برگشت و گفت پروردگارا من به هر خیرى که سویم بفرستى سخت نیازمندم. سوره ۲۸ آیه ۲۴».

 * نتیجه‌ای که من از این آیه می‌گیرم اینه که اگه خدا بخواد، هر گوسفندی میتونه باعث خیر برای آدم بشه، پس هیچ وقت از حضور گوسفند‌ها تو زندگیت، دلگیر و رنجور مشو.

نظرات 9 + ارسال نظر
سین دوشنبه 12 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ

سلام

لایک !

سلام :)

آرزو سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ

:)))))))))))))))
تفسیر جالبی بود ...:)

مخلصم :)))

بهزاد سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 03:31 ب.ظ

تفسیر بود این؟

بله دیگه :دی

شهرزاد سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 04:57 ب.ظ

اگه اون گوسفند خودت باشی حتی!!! =))
البته دور از جون شما و مخاطبان گرامی با خودم بودم دکتر :دی

=)))
نه حرفتون کامل صحیح و متین بود، می‌پذیرم :))

کوثرم سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ

میدونی کی حرص آدم در بیاد که؟
وقتی گوسقندای زندگی ادم خودشونو به خریت بزنن که
واااااااااااااااااییییی دلم میخواد خفه شون کنم

راستی دکتر سلام

بعدشم دکتر خدافظ

یه آیه در مورد خر بیشتر نداریم متاسفانه، اونم میگه از خر هم بدترند :)) فلذا مثل اینکه حق با شماست و با خرها نمیشه کاری کرد :))

سلام کوثرم که! ای بابا! حداحافظ که :)

مهدی مرادی سه‌شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:24 ب.ظ

منم موافق حضور گوسفندا در زندگی هستم. مخصوصا به صورت کباب شده.
آخ گشنم شد. دی:

ای نترکی :)))
منم نصفه شبی گشنه‌م شد :))

مهربون چهارشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ

سلام
یه سوال آماری؟
بنظرتون جمله:

برای متغیر تصادفی X ، تابع f_x(X)=P(X=x) را تابع چگالی احتمال می‌نامیم.

درسته؟
این جمله درسته؟ یعنی چنین چیزی هست. منظورم اینه که اینجوری نوشتنش بنظرتون صحیحه؟
خیلی مهمه هاااااااااا

سلام،
نمیدونم راستش، یا همین که گفتین میشه یا f_X(x) = P(X=x)‎، من نظرم به دومی‌ه ولی نمیدونم باز!

بهزاد جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 09:58 ق.ظ

به مهربون:
اشتباهه چون تابع "چگالی"هست یعنی تابع احتمالمون از نوع پیوسته ست چون در تابع پیوسته احتمال نقطه صفره این تعریف درست نیست.بهتره یه لیمیت هم قبل p بذاریم لیمیت(delta x-->0).

مهربون جمعه 16 اسفند‌ماه سال 1392 ساعت 12:26 ب.ظ

مرسی. آره منظورم همین بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد