نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

ازدواج عشق سال‌های وبا

 

 * خب مسلما من تو زندگیم چیزی که خیلی زیاد داشتم عشق و عاشقی بوده. حالا کار نداریم که خیلی‌هاشون هم حتی به مرحله‌ی بیان هم نرسید. بالطبع خیلی از عشق‌های من عروس شدن و رفتن پی کارشون. امروز هم خبر ازدواج یکی‌شون رو دیدم تو اینستاگرام و از خود وقتی که دیدم تا الان دارم آهنگ آنجلیکای آناتما  رو پخش میکنم :)). آقا داغون شدم سر این یکی.

 * آقا پیر شدم جدی، کم‌کم دارم به جایی می‌رسم که میگم ئه این هم رفت، ئه این هم که رفت، این هم رفت که! و کم‌کم دارم می‌ترسم از تنهایی.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد