نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

پاییز عزیز

برخیز که مهمان عزیز آمده است                           
                            از گردنه‌های تند و تیز آمده است
گل در قدمش بریز دامن دامن                           
                            پائیز ِ عزیز ِ برگ  ریز  آمده  است

رابطه دماغ و علم

برای شفاف دیدن عکس بروی آن کلیک کنید!

 * بشر اگه نمیتونست دست تو دماغش کنه، الان اینقدر علم پیشرفت نکرده بود.

تکیه بر چند تا رفرنس کافری است!

 * دیروز علیرضا رو دیدم -در مورد علیرضا قبلا اینجا نوشته بودم، پاراگراف دوم- خلاصه گفت کنکور چیکار میکنی و اینا و بحث رسید به اینکه من گفتم جبر خطی که اینقدر آسونه، تست‌هاش خیلی خیلی سخته بعضی‌هاش (واقعا هم همین هست! نمونه‌ش رو اینجا گفتم) و من با اینکه چهارتا کتاب مختلف جبر خطی رو دارم و بعضا خوندم، ولی باز نمیتونم کامل جواب بدم. هیچی اینجا علیرضا یه چیزی گفت که قبلا هم یکی دیگه بهم گفته بود و خودم هم بهش رسیده بودم!

 * علیرضا گفت تو نباید چندتا رفرنس و یا کتاب مختلف رو بخونی برای کنکور :/ قبلا هم سر ریاضی ۳ یکی گفته بود که اینکار باعث گیج شدن میشه و همینطور هم شد :/ علیرضا گفت سعی کن جبر خطی پوران پژوهش رو خوب بخونی و بفهمی.

 * هیچی الان دقیقا من عکس بالام :/

حدیث داروم! - ۲

 * باباجون وقتی با کسی دوست میشی، هر چی که داری نریز رو دایره براش، فردا روز میزنید تو برجک هم و شروع می‌کنید به بالا دادن سر و راز هم! البته دوستایی هم هستند که واقعا مـَردَن! چه روزی که باهاتن و چه روزی که نیستن، رازت رو میذارن تو سینه‌شون، ولی خب خیلی کمن! خلاصه حواست رو جمع کن.

 * حدیث قبلی رو اینجا بخونید :دی

قرار دادن فرمول ریاضی در وبلاگ

 * فرض کنید شما بخواین یه فرمول ریاضی رو در وبلاگتون نمایش بدین؛ برای این کار راه‌های متفاوتی رو میتونید انتخاب کنید، مثلا مثل استفاده از ویرایشگر ریاضی آفیس، نوشتن با دست و ... . اما یکی از آسون‌ترین راه‌ها استفاده از لاتک ِ. البته برای اینکه شما بتونید راحت از لاتک در وب استفاده کنید، یه سری پیش‌نیازها لازمه که برای اینکه از این پیش‌نیازها هم راحت بشید، میتونید از نسخه‌های متفاوت لاتک ِ آنلاین استفاده کنید.

 * یکی از بهترین سرویس‌ دهنده‌هایی که در این زمینه وجود داره، لاتکیه که codecogs ارائه داده و شما میتونید از آدرس http://www.codecogs.com/latex/eqneditor.php?lang=ir-fa بهش دسترسی پیدا کنید.

 * شما بعد از وارد شدن به آدرس بالا و نوشتن فرمول، میتونید آدرس فرمول رو کپی کنید و ازش به عنوان یک آدرس عکس استفاده کنید. راهنمای این کار رو در ادامه مطلب نوشتم.

ادامه مطلب ...

فیس‌بوک ِ خدا بیامرز

 * اکانت فیس‌بوکم رو غیرفعال کردم. شاید اکانت جی+مم غیرفعال کنم. حالم داره به هم میخوره از این سوشال نتورکای ِ خر. تنها جایی هم که باهاش مشکلی ندارم فرفر ِ، همون بی‌صاحاب بودنش آدم رو اذیت نمیکنه.

 * این شبکه‌های اجتماعی خیلی چیزایی خوبی هم هستند به نظر من، ولی خب، من زندگی واقعی‌م داشت تبدیل می‌شد (و شاید شد) به زندگی مجازی.

 * غریبه که نیستید، خودکشی خیلی کیف داره :) چه مجازی و شاید هم چه واقعی :دی

 * بروزرسانی (۲۸ شهریور): اکانت فرندفیدمم پاک کردم؛ غریبه که نیستید اینو دوست داشتم.