نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

حلقه‌های متناهی در جبر خطی

 * تو جبر خطی عموما وقتی بحث میدان به وسط میاد، به صورت پیش‌فرض اندازه‌ی میدان نامتناهی در نظر گرفته میشه، من تو کتاب‌های هافمن و آپوستل و پوران پژوهش و راهیان ارشد که نگاه کردم، هیچکدوم اشاره خیلی خاصی به میدان‌های متناهی نکرده بودند. فقط پوران پژوهش گفته بود که اینطور میدان‌هایی هم هستند. همین.

 * خب یه نکته‌ای هم که من تو تست‌های ارشد دیدم این بود که از میدان‌های متناهی گاها سوال میاد و لازمه دونستن چیزهایی در مورد این میدان‌ها، این میدان‌ها علاوه بر اینکه خودشون بالذات خصوصیات جالبی دارن، وقتی تو جبر خطی میان نازتر هم میشن.

 * خلاصه من یه پی‌دی‌اف در این مورد پیدا کردم که اگه دوست داشته باشین میشه از اینجا دانلود کرد و دید و یا شاید هم خوند.

نظرات 2 + ارسال نظر
الدان شنبه 19 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://anahno.blogsky.com

سلام
مرسی
کاش میگفتی خارجکیه
من خارجکی بلد نیستم

سلام.
خواهش میکنم.
این متنش خیلی ساده‌ست، تقریبا هیچ کلمه سختی نداره، بخونی می‌فهمی چی نوشته.

فاطیما یکشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
هیچی نفهمیدم از حرفات
ولی دستت درد نکنه بابت pdf

میگم چه رشته سختیه این ریاضی ها
ملت چطوری ریاضی رو این همه دوس دارن و دکترا می گیرن؟
من هنوز محو جمال بابامم!!!

امیدوارم یه روزی دکتر شی و به بچه ات جواب سوال منو بدی

سلام.

خواهش میکنم :)
هر جاش نامفهومه از باباتون که سوال کنید توضیح میدن :دی

ریاضی خیلی آسونه خدایی :) سختی اینایی میکشن که ادبیات یا زبان عرب میخونن :دی به قرآن!

جیم جمال باباتون رو عشقه :)

ان‌شاالله؛ البته بچه‌مم احتمالن یه چیزی خواهد بود تو مایه‌های خودم :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد