نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

مرگ بر دارسی :دی

 * کل امیدم به دارسی بود که اونم گند زد :)) مرتیکه‌ی بدبخ :)) داشتم باهاش هم حس پنداری میکردم که به خاطر شرایط نرفته به دختره چیزی بگه که آخرش زارتی رفت گفت :/ کلا الان احساس خلا میکنم از نبود دارسی در جبهه خودم :دی

 * حالا فیلمش رو گذاشتم دانلود شه ببینم واقعا این حیف نون حق داشت یا نه :))

دو چشمت آبروی کوه و دشتند

 * من که یه دانشجوی لیبرال‌زده با آرمان‌های مارکسیستی بودم، ازم انتظاری جز این نمی‌رفت، بیا ببین که آیت‌الله‌های حوزه رفته و به پای دین پیر شده هم، تا ماه رو نبینن، عیدی ندارن.

بند نمیاد!!

 * روز اول که پروژه‌م رو شروع کردم گفتم یه ۲۰ صفحه می‌نویسم میدم استاد، دیگه پیر شدم و حوصله ندارم و اینا. الان پی‌دی‌اف پروژه‌م ۵۲ صفحه شده و هر چی هم نگاه میکنم هنوزم جا هست برای نوشتن. تازه خیلی جاها فقط گفتم این چی هست و رد شدم و مثال نزدم براش. میخواستم مثال بزنم الان ۷۰ صفحه رو بود :))

 * ان‌شاالله سعی میکنم دیگه سر ۶۰ صفحه جمعش کنم! :))

 * عکس در مورد قطعه‌بندی داده‌هاست، اثر خودم در پروژه‌م :دی

قدر ۹۱ - شب سوم

عمری دل خود سیاه بار آوردم                   
                    یک قلب پر از گناه بار آوردم
من قابل اعتنا نبودم ای عشق                   
                    شرمنده‌ام افتضاح بار آوردم

قدر ۹۱ - شب دوم

 * امشب هم تموم شد.

 * شوکه‌م. دوستم امروز تو جاده تصادف کرد و رفت تو کما، امشب هم فوت کرد. مهدی ۱۷ روز دیگه ۲۱ ساله میشد.

برگی از تاریخ

 * منبع: مروج الذهب، نوشته‌ی مسعودی، جلد دوم صفحه ۳۷. از فرندفید یکی از دوستان.

 * دانلود کتاب «علی تنهاست» از دکتر شریعتی.

قدر ۹۱ - شب اول

 * گذشت، سالیانی بود، بودم، بودی، گذشت. سالیانی هستم نیست خواهد بود، نخواهی بود، خواهد گذشت.