نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

قدر ۹۱ - شب دوم

 * امشب هم تموم شد.

 * شوکه‌م. دوستم امروز تو جاده تصادف کرد و رفت تو کما، امشب هم فوت کرد. مهدی ۱۷ روز دیگه ۲۱ ساله میشد.

نظرات 12 + ارسال نظر
امین جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:01 ق.ظ http://robin.blogsky.com

خدا رحمتشون کنه

ان‌شاالله.
ان‌شاالله خدا به خانواده‌ش هم صبر بده.

saeid جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:34 ق.ظ

سلام
تسلیت میگم...
همشهریت بود؟
ولی این جور وقتا آدم به خودش میاد و یه تلنگر حسابی میخوره که به قول مولا علی : ... باید گذاشت و گذشت...

سلام. ممنون.

بله. همشهری بود.

درسته، من بیشتر شکم به خاطر همینه.

haniye جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:44 ق.ظ http://roozi.blogsky.com/

خدا رحمتش کنه
چندسال پیش هم یکی از اشناهای نزدیکمون که زن خیلی خوبی بود تو همین شب فوت کرد
بنظرم مردن تو این شبا لیاقت میخواد

ان‌شاالله.
ان‌شاالله که اون دنیا حضرت امیر دست همه رو بگیره. هم دوست من و هم آشنای شما و هم همه‌مون.

بهزاد جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ


متاسفم منم شوکه شدم
خدا رحمتش کنه

:(
ان‌شاالله.

بهار جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ http://digar.blogsky.com

عکسو دیدم ناراحت شدم که چرا صبحتو اینجوری شروع کردی ولی متنو که خوندم
خدا به خونوادش صبر بده

خدا صبرشون بده :( خیلی سخته :(

belladona جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ب.ظ

الهی
حدا بیامرزدش

ان‌شاالله.
:(

هدیه شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:16 ق.ظ

متاسفم و تسلیت میگم.جای یه دوست خوبو هیچکس نمیتونه پر کنه حتی یه دوست خوب دیگه...خدا به شما و خانوادش صبر بده...

ممنونم.
بله همینطوره. خدا ان‌شاالله به خانواده‌ش صبر بده.

میر کریم محمدی شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ http://khayyam-guilan.ir

تسلیت میگم دکتر.

خوشا به سعادتش. عمرش باقی عمر خانوادش

سلام کریم جان.

ان‌شاالله خدا مورد رحمت خودش قرار بده مهدی رو.

فری شنبه 21 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:51 ب.ظ

وای واقعا متاسفم. من هم خیلی شکه شدم. تسلیت میگم ولی باور کن خبر بد رو این طوری نمی دن!

وقتی می‌نوشتم شوکه بودم، جای مقدمه و اینا نبود.

حای سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:42 ق.ظ

سلام
تسلیت نمی گم!
رفت راحت شد!
نه اینکه نهیلیست داشم یا...
از اون لحاظ میگم که احتمال قوی بهشتیه...واز این دنیای بی مروت راحت شده...

سلام.
ممنون.

ان‌شاالله که اینطوری هست که تو میگی.

anti boy چهارشنبه 25 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:08 ق.ظ

تسلیت می گم دوست عزیز.
خدا رحمتش کنه . ان شا الله اون دنیا روحش همیشه شاد شاد شاد شاد باشه و بمونه.

ممنونم.
ان‌شاالله که اینطور باشه.

مهدی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:31 ب.ظ

خدا رحمتش کنه.

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد