نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

خرابه چراغونه امشب…

 * بابا نبودی ببینی پر معجرم سوخت / بابا نبودی ببینی که موی سرم سوخت / بابا نبودی ببینی که خاکسترم سوخت / نبودی ببینی پرم سوخت…


 * دانلود از اینجا.

 * … .

شهیدی که زیر آفتاب مانده بود…

 * صفحه‌ی مقتل خوانی‌های رهبر انقلاب در اینجا.

اسلاید فارسی در لاتک

 * اگه تا به حال نیازتون شده باشه احتمالا متوجه شدین که زیپرشین به عنوان یکه‌تاز لاتک پارسی، به صورت عادی از فارسی در ساخت اسلاید در beamer پشتیبانی نمیکنه و تنها یه سرآیند bidipresentation داره که اونم خیلی دلچسب نیست! خلاصه برای سمینار دو هفته‌ی بعدم، مجبور به سرچ شدم که نتیجه‌ش این فایل شد که نمونه‌ش رو هم از اینجا میشه دید.

 * برای رندر فایل باید از دستور lualatex file.tex استفاده کنید. نمونه رو دانلود کنید می‌بینید خودتون ؛).

التهاب

 * خدایا سر این کلاف ُ دادم دست خودت، هر چه کردی، خودت کردی….