نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

پردازش روزها…

نظرات 6 + ارسال نظر
مهرگان سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:15 ب.ظ

بیشتر توضیح بدین لطفا



پ.ن: بدون شرح همون سه‌نقطه‌ست؟ ولی چیزی که هست اینه که مطمئنا سه‌نقطه بدون شرح نیست.

بهزاد سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:42 ب.ظ

خوره برنامه نویسی

*_O

یاسمین چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ق.ظ http://http://sharifipour1371.blogfa.com/

دکترررررررررررررر
نمیفهمم اینا رو...یه پسن درحدسواد من چرا نیست اینجا
چه خبر بهزاد؟

خب گنگ هم هست نسبتا!

شرلوک بهزاد چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:07 ق.ظ

دکتر میشه از این پست شماره موبایلت کشف کرد؟
نکنه عاشق یه دختری شدی موندی شماره بدی یا نه؟
من شخصیتت شاید خوب میشناسم دوست داری درد دل کنی اما با رمز و... اون پیپ من کجا موند؟
-----------------
-->یا سمین:سلامم خوبی؟ سلامتییییی شکر خدا خوبم تو چه خبر؟

سوال اولت استفهام انکاری بود یا سوال واقعی؟ :دی در مورد دوم باید بگم که فکر نکنم! :دی

هاها :)) همیشه میگن Always look for simple solution ولی لزوما اون Simple Solution اولین چیزی که به ذهن متبادر میشه نیست :)

بهزاد چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

سوال واقعی بود+یکم استفهام انکاری ! ولی خو فک نکنم پیش شماره ت0911 باشه
ولی حسم گفت تو شماره ت عدد 20 و 13 به احتمال زیاد هست
مثلا 1320 یا 3120
اگه معما بود کشف رمز کنیم خوب میشداا
-------------------------
برا شروع خوبه حداقل فهمیدم که شماره ت ایرانسلی نیست

بگذریم!… :دی

مهربون دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:11 ب.ظ

آخرش کسی فهمید منظور این پست چیه؟!!!!!!!!!!!!!!!
ما که نفهمیدیم

لزوما نباید هر چی رو فهمید کیه :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد