نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

وقایع اتفاقیه - ۲۶ مرداد

 * عارضیم به قربان وجودتان که حجم دانلودمان تمام شد و تصمیمی هم برای رفع مشکل نداریم و دیگر تا اول شهریور نمی‌توانیم به اینترنت پاگذاریم، الان هم با اینترنت دزدی آمده‌ایم که امیدواریم صاحبش ما را ببخشاید.

 * آن فروم بود که داستانش گفته شد، همان! آن هم به لطف علی درست شد.

 * این دو روز خیلی خرخانی کردیم، کلن چندین تا خر را کشانیتیم، اگر از اول تابستان همینقدر خرخانی کرده بودیم الان شیش دور کتاب را تمام می کرداده بودیم.

 * بعد دیگه هیچی یادم نمیاد الان.

نظریه جبر

 * ایشان در جواب خبرنگار ما که پرسیده بود به نظر شما بهترین روش برای یادگیری یک نکته و یا درس چیست، گفت: «زور! که اگه زور نباشه هیچ کسی چیزی یاد نمیگیره، نه اینکه زور خیلی باشه، نه! حتی اگه کم هم هستند، مخالف جهت هم هستند، نباید همدیگه رو خنثی کنند، باید بالاخره نیروی برآیند بیشتر از صفر بشه، ولی همیشه باید زور بالای سر باشه تا یادگیری ایجاد شه، اینایی هم که میگن زور خوب نیست، یا نمیدونن زور یعنی چی، یا نمیدونن خوب یعنی چی».

 * مصاحبه «دکتر نیوز» در حاشیه سمینار «کاربردهای آن در مدیریت» با «خودم».

این دم هم

 * بستگی داره چطوری بخونی، د َم یا د ُم. به هر حال منظور این نیست، غرض اینکه «هر دم از این باغ بری میرسد» یا «چیزی که عوض داره گله نداره» (در مورد این آخری ر.ک اینجا؛ ولی خب من همیشه سعی کردم اخلاق‌مدار باشم).

 * داستان اینه که دیشب سروری که فروم دانشگاه‌مون روش بوده (همون پسر سابقم) توسط گروه Islamic Ghosts Team مورد نفوذ قرار میگیره و هر چی INDEX توش بوده تغییر پیدا میکنه به یه سری فحش.

 * به نظر من این گروه وهابین، البته به نظرم تیم قوی هستند، هیچ اثری هم تا حالا از سایت و یا پایگاهی که تو شبکه جهانی داشته باشند تا حالا ندیدم.

 * فعلا دوستم علی داره روی سرور کار میکنه، من از همین پست تمام سپاسم رو به پاش میریزم، خدایی نمیتونم چطور ازش تشکر کنم (با اینکه وظیفه‌ش نیست، داوطلبانه داره درستش میکنه)؛ خوشم میاد از این مسئولیت‌پذیریش. امیدوارم که سال بعد تو شریف ببینمش.

 * دوستان مرتبط با فروم، لطفا از این موضوع که من اینجا بیان کردم کسی خبردار نشه تا احیانا جو خراب نشه. این موضوع هم هیچ ربطی به ادعای اون پسره مبنی بر هک کردن فروم نداره، این گروه عربند، لیست سایت‌های هک شده‌شون رو هم میشه از اینجا دید.

ناشکری

 * ناشکری کنی بدتر میشه، همونقدری هم که میخوندم، دیروز و امروز نخوندم!

 * شما بخون من ِ خواب یا من ِ خود به خواب زده.

نشریه باران

 * امروز از تو وبگردی‌هام با یه نشریه دانشجویی آشنا شدم به اسم باران. کاری از دانشجویان دانشگاه ِ اصفهان. یک نسخه‌ش رو دانلود کردم و خوندم، خدایی خیلی خوشم اومد، میشه گفت اولین نشریه‌ای بود که با این سطح دید در دانشگاه من می‌بینم (و خدایی عجیب هم به نظر اومد باقی موندنش).

 * شما هم اگه دوست داشته باشین از اینجا میتونین یک نسخه از این نشریه رو دانلود کنید و بخونید.

 * اکثر مطالبش به نظر من ارزش وقت گذاشتن و خوندن رو داره، من برای نمونه مطلب «پاره‌ای از اظهار نظرات پیرامون منشور کوروش» رو بریدم که میشه از اینجا دیدش.

همستر

 * من بعد از اینکه کنکور ارشد قبول شدم، حتی اگه یه روز به آخر دنیا هم مونده باشه، میرم یه همستر میگیرم.

 * میگم شما حوصله‌ی حیوون خونگی رو دارین؟

آزادی و مردم از دیدگاه امام خمینی

 * برای شروع به چی نیاز داریم؟، درسته! صحیفه امام (: بهترین منبع که میشه بدون واسطه و هیچ تفسیر دلخواهی از حرف، به عقاید امام خمینی دسترسی پیدا کرد. خب این صحیفه آنلاین: http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=58950 خوب وقتی وارد لینک بالا بشید، میشه دید که ابزار جستجو هم وجود داره، ولی خب تا اونجایی که من دیدم، خیلی ابزار قوی برای اونچه که من میخوام نیست! پس قبلش یک تکنیک جستجو رو میریم که داشته باشیم (:

 * تکنیک جستجو :دی وارد سایت گوگل بشید، تو اون قسمتی که متن رو جستجو میکنن بنویسید : inurl:ADDRESS KEYWORD . توجه کنید که بین دو نقطه حتمن ِ حتمن فاصله نباشه و بین آدرس و کیورد حتمن ِ حتمن یه فاصله باشه. مثلا در اینجا کلمه‌ی جستجو ما به این شکل میشه:

inurl:http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=58950 آزادی

 * من به ذکر نتیجه‌ها اکتفا میکنم:

حق اولیه بشر است که من می خواهم آزاد باشم، من می خواهم حرفم آزاد باشد، من می خواهم مستقل (باشم)، من می خواهم خودم باشم.

هیچ فردی حق ندارد انسانی و یا جامعه و ملتی را از آزادی محروم کند.

اول چیزی که برای انسان هست، آزادی در بیان است، آزادی در تعیین سرنوشت خودش است.

مطبوعات در نشر همه حقایق و واقعیات آزادند.

آزادی بیان و قلم و عقیده برای همگان آزاد می باشد.

بعض احزابی که انحرافی هستند و ما آنها را جزء مسلمین هم حساب نمی کنیم، مع ذلک، چون بنای قیام مسلحانه ندارند و فقط صحبتهای سیاسی دارند، هم آزادند و هم نشریه دارند به طور آزاد. پس بدانید که این طور نیست که ما با احزاب دیگری، با گروههای دیگری، دشمنی داشته باشیم... مادامی که آنها با ما جنگی ندارند و با کشور اسلامی جنگی ندارند... به طور آزاد دارند عمل می کنند.

ما بنای بر این نداریم که یک تحمیلی به ملتمان بکنیم. و اسلام به ما اجازه نداده است که دیکتاتوری بکنیم. ما تابع آرای ملت هستیم. ملت ما هرطور رأی داد ما هم از آنها تبعیت می کنیم. ... اساس این است که، مسأله دست من و امثال من نیست و دست ملت است.

آگاهی مردم و مشارکت و نظارت و همگامی آنها با حکومت منتخب خودشان، خود بزرگ ترین ضمانت حفظ امنیت در جامعه خواهد بود.

 * چون من خودم هر وقت اینطور متنی رو میخونم، شک میکنم که واقعا اینطور چیزی هست یا نه، خوشحال میشم که اگه شما هم شک کردین و بعد از جستجو نتونستین مورد رو پیدا کنین، کامنت بذارین تا من هم یه جستجو بکنم (:

 * یکی از خوبی‌های دیگه ماه رمضون تو این پست کشف میشه و اون اینه که از ناچاری باید تو عقایدت هم سرک بکشی (: