نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

این دم هم

 * بستگی داره چطوری بخونی، د َم یا د ُم. به هر حال منظور این نیست، غرض اینکه «هر دم از این باغ بری میرسد» یا «چیزی که عوض داره گله نداره» (در مورد این آخری ر.ک اینجا؛ ولی خب من همیشه سعی کردم اخلاق‌مدار باشم).

 * داستان اینه که دیشب سروری که فروم دانشگاه‌مون روش بوده (همون پسر سابقم) توسط گروه Islamic Ghosts Team مورد نفوذ قرار میگیره و هر چی INDEX توش بوده تغییر پیدا میکنه به یه سری فحش.

 * به نظر من این گروه وهابین، البته به نظرم تیم قوی هستند، هیچ اثری هم تا حالا از سایت و یا پایگاهی که تو شبکه جهانی داشته باشند تا حالا ندیدم.

 * فعلا دوستم علی داره روی سرور کار میکنه، من از همین پست تمام سپاسم رو به پاش میریزم، خدایی نمیتونم چطور ازش تشکر کنم (با اینکه وظیفه‌ش نیست، داوطلبانه داره درستش میکنه)؛ خوشم میاد از این مسئولیت‌پذیریش. امیدوارم که سال بعد تو شریف ببینمش.

 * دوستان مرتبط با فروم، لطفا از این موضوع که من اینجا بیان کردم کسی خبردار نشه تا احیانا جو خراب نشه. این موضوع هم هیچ ربطی به ادعای اون پسره مبنی بر هک کردن فروم نداره، این گروه عربند، لیست سایت‌های هک شده‌شون رو هم میشه از اینجا دید.

نظرات 12 + ارسال نظر
الدان شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

عیب نداره غصه نخور

سعیده شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:51 ب.ظ





جواب اون جماعت معتاد رو چی می خواین بدین ؟؟؟؟

آدمینش باید پاسخگو باشه، نه من!

سعیده شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ

یه نکته مهم جا موند

من شما رو نفرین کردم چرا خورد به فروم ؟؟؟

شما در زمینه نفرین اصلن سابقه خوبی ندارین

دخترشرقی شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

سلام
من قبلن ا نمیتونسم وبلاگتون رو باز کنم؟؟؟
واسه همون نمیومدم . ولی حالا شد!!!
قالبتون قشنگه . بعدا میام مطلبو میخونم.

سلام.
خوشحالم که از این به بعد میتونم شما رو زیارت کنم،
خوش اومدین.

دکتربانو شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://drbanoo.blogfa.com

انگشت نکن رنجه به در کوفتن کس
تا کس نکند رنجه به در کوفتنت مشت!

جالبه که هر دو هم تو ماه رمضون رخ داده. ایمیل من هم هفته گذشته هک شد. نکنه اینم از اعمال مستحب این ماهه؟!

ما انگشتی هم نکردیم!!

بله، من امروز خودمم داشته به این موضوع فکر میکردم (:

ایمیلتون هک شد؟ برا چی؟ اون که دیگه اینقدر نباید راحت باشه!!

نمیدونم والا! ولی فکر کنم با گشنگی بی ربط نباشه

..؟؟ یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:37 ق.ظ

حالا چی میشه؟):
من که مصرفم رو کم کرده بودم ولی اینبار.............
خـــــدا
..................................
میگم فک کنم الان اینقد عصبانی هستید که هیچکس نمیتونه از شعاع همسایگیتون رد بشه
................................
ما هم امیدواریم علی آقا رو شریف ببینیم

شلام موهتاد :دی
هیچی، درست میشه (:
............................
من و عصبانی بودن؟!
حرفایی میزنید!!
............................
بله بله، ان‌شاالله

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
من که تو فروم نیستم ولی قول میدم به کسی چیزی نگم

یه چیز بی ربط: بابای من لیسانسشو شریف گرفت
حالا انشالله تو بری اونجا فوقتو بگیری

سلام.
مرسی :دی

خب همون دیگه! من بیشتر نمیگم، ولی همون!

سعیده یکشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:43 ب.ظ

ادمین که عمه ی منه !
عمه مو میشناسین که !؟؟
حالا عمه م جواب این ملتی که روزی صدبار آمار میگیرن ازش رو چی بده ؟؟؟؟؟
جوونای مردم دهن روزه اعتیادشون هم یادشون می افته !

به عمه‌تون سلام بنده رو ابلاغ بفرمائید بگید این فروم (لعنت الله) درست شد (:

..؟؟ دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:17 ب.ظ

نه پس من و عصبانیت
من بودم که با مشت از عصبانیت میکوبیدم رو صندلی
یا من بودم که ..؟؟ رو دعوا کردمهااان کی بود؟؟!!
آخیییییش دلم خنک شد:))

خدایی خودتون قاضی باشید،
تو یه جمع ۴۰ نفر اشتباه بگن و روی اشتباه خودشون پافشاری کنند شما عصبانی نمی‌شید؟ خب اون ..؟؟ هم لیدر جریان انحرافی بود و باید دعوا میشد اوخ اوخ اوخ! یادم میاد اون روز انگار تو بهشتم! اینقدر حال میکنم!!

جن کوچولو سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:22 ب.ظ

یه یه یه!!

بسم الله
بسم الله
بسم الله

..؟؟ چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:54 ب.ظ

اون روز که جرات نداشتید منو دعوا کنید!!
دعبا رو واسه اونروزی گفتم که میگفتید من دیگه باید چیکار کنم؟؟

کظم غیظ کردم! باور کن :دی

اونروز من با حالا تاسل (همون که میگن یارو مستاصل شده و درمونده، همون) گفتم خب دیگه باید چیکار کنم!

مرکز رهابخشی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:16 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

چی بگم والا!

می‌بینی زندگی منو مدیر؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد