نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

جوجه هکر زشت

 * امروز الکی کِرمم گرفت و رفتم شروع کردم به چرخیدن تو سایت دانشگاه صنعتی شریف و همین باعث شد که اعصابات حاجی به هم بریزه (حالا خودمو تحویل گرفتم گفتم حاجی، پیش خودتون هی نگید حاجی کیه؟، حاجی کیه؟)، تو این مملکت فقط این علوم مهندسی و پزشک‌ها بدردبخور حساب میشن (با عرض احتراماته خاصه به ساحت همه‌شون)، دیگه بقیه انگار نه انگار که آره!، اصن انگار نه انگار که علوم پایه‌ای هست و دکتری هست که ریاضی میخونه و اینا!.

 * سر همین جریان دیگه کرمه درست و حسابی اذیت کرد و به سایت پارک فناوری تهران (همینطور اسمی داره، آدرسش هست : techpark.ir) نفوذ کردم، اول گفتم بزنم هرچی هست رو پاک کنم تا اینا باشن که خودبزرگ‌بینی نداشته باشن (بابا! معلم اخلاق!)، دیدم این کار من هیچ فایده‌ای نداره، تازه ممکنه دوتا جوون که دارن از راه بروز کردن این سایت نون میخورن بیچاره شن (و بدتر از اون اگه بفمن من بودم دهنم رو آسفالت کنن :دی)، بعد گفتم بیام یه پست بذارم که هوووووی؟، مگه کورید که نمی‌بینید ماها رو :)) که بازم دیدم گوش اگر گوش منو ناله اگر ناله توست، البته آنکه به جایی نرسد فریاد است! (به‌به!، به‌به!)، اینه که مثه یه بچه آدم بهشون ایمیل دادم که بردارید سایتتون رو درست کنید خیر سرتون، پیف پیف پیف!

* متن ایمیل از این قرار است :

سلام.
امروز وقتی که دیگه دلم از دست شما و وزارت محترم علوم خون شده بود،
تصمیم گرفتم عقده‌هام رو سر یکی از سایت‌های وزارت مربوطه خالی کنم،
از اقبال، قرعه به نام سایت شما افتاد و من به سایت شما نفوذ کردم (که چون ظاهرا از سایت شما کوچکترین پشتیبانی نمیشه و فکر کنم کسی این ایمیل من رو حتی نخواهد دید)،
سرتون رو به درد نیارم، اخلاق بهم اجازه نداد که بزنم سایتتون رو رنگی کنم، این شد که تصمیم گرفتم تنها بهتون یه ایمیل ارسال کنم که بدونید سایتتون خیلی امنیتش پایینه،
حالا دیگه خود دانید،
پسورد ۲ تا یوزر از ۵ تا یوزرتون رو میذارم، باشد که به فکر باشید :
xxxx --> yyyy
xxxxx --> yyyyy
و چون ممکنه که یکی جز مدیر این ایمیل رو بخونه، تنها ۳ حرف آخر پسورد آدمین رو میذارم : xxxxxxxx650 .
خدا برا شما خواست، ایشالا برا منم بخواد.
یا علی.

------------------------------------------

من نه سبزم و نه عضو هیچ گروهی،
نفوذم هیچ دلیل سیاسی هم نداشته!
من فقط یه دانشجوی ریاضی بدبختم.

 * مثلن آخرش هم باید می‌گفتم : والسلام علیکم و رحمه الله و برکاته، حاج خودم چه‌گوارا، ۱۶ رمضان‌المبارک ۱۴۳۱ هجری قمری، ۵ شهریور ۱۳۸۹ هجری شمسی که البته یادم رفت :)).

نظرات 13 + ارسال نظر
جعفر جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 10:57 ب.ظ http://dost66.blogfa.com/


درود
خوبین؟
وبتون خیلی باحال و جالب و زیباست
موفق باشید

دردم از یار است و درمان نیز هم دل فدای او شد و جان نیز هم
این که می‌گویند آن خوشتر ز حسن یار ما این دارد و آن نیز هم
یاد باد آن کو به قصد خون ما عهد را بشکست و پیمان نیز هم
دوستان در پرده می‌گویم سخن گفته خواهد شد به دستان نیز هم
چون سر آمد دولت شب‌های وصل بگذرد ایام هجران نیز هم
هر دو عالم یک فروغ روی اوست گفتمت پیدا و پنهان نیز هم
اعتمادی نیست بر کار جهان بلکه بر گردون گردان نیز هم
عاشق از قاضی نترسد می بیار بلکه از یرغوی دیوان نیز هم
محتسب داند که حافظ عاشق است و آصف ملک سلیمان نیز هم

حافظ
به عمری یک نفس با ماچو بنشینند بنشانند

اگه دوست دارید.
منو با نام
دوست من سلام
لینک کنید و بهم خبر بدید که با چه نامی شما رو لینک کنم
بدرود
[گل]

به‌به! به‌به!
شعر قشنگی بود.

مرجان جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:00 ب.ظ

باشد که این نامه گرانقدر بسی لرزش بر تن آنان بیفکند

بلی بلی! :))

مرجان جمعه 5 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:02 ب.ظ

اون عکس سمت راست وبلاگ، خودت که نیستی نه؟

نه من نیستم.
ایشون ارنست چه‌گواراست، پزشک و انقلابی آمریکای لاتین.

آرزو شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:50 ق.ظ http://arezuvafaryadhash.blogsky.com

پسر تهش بود ... بسی خندیدیم ...
حق داری ماهایی هم که علوم پایه ی تهرانو میخونیم هم قبول ندارن... میگذره ... امیدواریه الکی ... تو باور نکن...

دفه بعد میریم تو سایت خود شریف :))
خیال کردند که خودبرترن!، والا!

نهال شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:02 ق.ظ

آقای هکر سلام !
نکن اینا کارارو ....کلن گفتم!
با زلزله چه میکنی ؟

سلام.
من هکر نیستم، ولی هکرها رو دوست دارم.
کجا زلزله شده؟

باد صبا شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:08 ق.ظ http://www.nakojaabademan.blogsky.com/

دوست من داستان واقعی قشنگی بود. و این یعنی جوانمردی که توانایی زدن داشته باشی و نزنی حالا چه سایت رو چه ادم رو.
در مورد خیال پردازیت خیلی جالب بود
و دموکراسی هم که خوب اینهم یه دیدیه دیگه و خیلی هم دید جالب و تازه ای بود حیف که همیشه پست های خوب مثل همه ی چیزهای خوبمون هدر میرند
خیال پردازی هم همیشه دلیل پروازاست
ژول ورن بجای همه ی دانشمندان معاصر خیال پردازی کرد.

موچکرم، موچکرم، جمله‌ی اولتون بسی به ما حال داده بید :)
بعد من خیلی زیاد خیال‌پردازم، فکر کنم تو حد ژول‌ورنم.

پ.نون شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:57 ب.ظ http://babune.blogsky.com

بابا هکر بابا کلاه سرخ!!!!

کلاه من را باد برد،
من بی کلاه‌م،
مثل ا.

حمید شنبه 6 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 11:44 ب.ظ http://dr_ahmadi.mihanblog.com/

تو دانشجوی ریاضی خوشبختی ازین 10 دفغه بنویس
راستی عکس این نی نیه خیلی باحال بود کپی کردمش با اجازه

موچکرم، موچکرم :)
دکترجان عکس با اندازه بزرگترش رو هم میتونی از لینک زیر بگیری :
http://s1.picofile.com/porpot/Pictures/nini-hacker-large.jpg

مهدی یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 01:57 ق.ظ http://norm.blogsky.com

با این عمل درست نفس باد صبا مشک فشان خواهد شد...

ان‌شاالله که همینطور خواهد بود :)

بهار یکشنبه 7 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 03:17 ب.ظ

به به دکتر هکر خودمون!!!
از این هنرا هم داشتی و رو نمی کردی...!!!
امیدوارم به فکر بیفتن.امیدواااااااااااارم!

خواهش میکنم،
شرمنده نکنید!
:))

روزبه دوشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 05:50 ق.ظ http://amath.blogfa.com

بیا اینم یکی از هنر هات
درکت می کنم چون همدردم باهات هی هی هی آخ آخ آخ آخ
واقعا به حال این احالی فرهیخته باید دلسوخت
اونقدر این استاد ها و دانشجو های برق ما رو .......
شاهنامه آخرش خوشه داداش
خودتو عشقه
به نظر من کسی که آنالیز نمی دونه و از حد مشتق استفاده میکنه داره نصف عمرش هوتوتو..

دقیقن منم همینو میگم،
اگه یه دانشجوی عمران باید انقدر فرمول معادلات <<حفظ>> کنه، من باید <<اثبات>>شون رو هم بلد باشم، اگه یه دانشجوی برق باید مشتق رو <<فول>> باشه، من باید <<اثبات>>ش رو هم بلد باشم،
نمیدونم همه جای دنیا این جوریه یا ... .
لا اله الا الله!

فاطیما شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:13 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

چه هکر مهربونی
نازی نازی

حالا جواب دادن بهت یا الکی خودتو کشتی ایمیل زدی؟

(:

نمیدونم، فکر نکنم جواب داده باشند، به هر حال من وظیفه‌ی خودم رو انجام دادم، دیگه باققیش مهم نی.

مرکز رهابخشی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:25 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

سلام
تا باشه از این دانشجوهای بدبخت!

سلام.
اصن تا باشه سلامتی باشه، والا به خدا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد