نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

دانلود رایگان مقالات پولی

 * خب، فرض کنید شما میخواید از ScienceDirect چندتا مقاله پولی دانلود کنین، خب این وسط ما خو نمیتونیم، اصلن فلسفه‌ش و ماس‌مالی این کاری که میخوایم انجام بدیم و اینا رو ولش، یه راس میریم سر اصل مطلب (:

 * خب برای دور زدن مقالات پولی کافیه شما پروکسی رو روی ۱۴۰.۱۳۱.۱.۸۰ و پورتش رو روی ۳۱۲۸ تنظیم کنید. حالا وارد یه سایت بشید، برای مثال همون http://www.sciencedirect.com، بعد موقع ورود ازتون یوزر و پسورد میخواد، یوزر رو وارد کنید: D914211280 و پسورد رو وارد کنید: D91421128. خلاص (:

 * از اونجایی که شاید دوستانی باشن که تو تنظیم کردن پروکسی مشکل داشته باشن، من شیوه تنظیم کردن پروکسی در اینترنت اکسپلورر ویندوز رو در اینجا گفتم (:

 * بهزاد کجایی که اینو نوشتم ): شادی روح شاد درسخوان، بهزاد، رحمه الله من یقرا الفاتحه.

 * بروزرسانی: متاسفانه فعلا این روش دیگه جوابگو نیست! اگه روش جدیدی پیدا کردم حتما باهاتون به اشتراک خواهم گذاشت.

 * بروزرسانی ۲: یک روش جدید در اینجا.

ادامه مطلب ...

شیعه صفوی

 * دکتر احمدی‌نژاد: «دوره صفویه دوره ای بود که علما آمدند و اندیشه اسلام ناب را تا اعماق این سرزمین گسترش دادند و ستونهای فرهنگی و تمدنی ایران را محکم کردند» (+).

 * دانلود کتاب «تشیع علوی، تشیع صفوی» نوشته دکتر شریعتی از اینجا.

خاطره

 * چقد این چیزایی که تو این آهنگ خونده میشه رو قبول دارین؟

تجاوز


 * هر روز صبح، روزهای زوج، هافمن به خاطرات من تجاوز می‌کند.

فلسفه تنهایی

 * ... کسی را دوست میداری و به هر ترتیب به خاطر او می‌شکنی، در تنهائی‌هایت، کسی پیدا می‌شود و تو را دوست می‌دارد، اما تو او را می‌شکنی و او تنها می‌شود. در تنهائی‌های او کسی پیدا می‌شود که او را دوست می‌دارد و او، او را به هر ترتیب می‌شکند و او تنها می‌شود و در تنهائی‌هایش کسی ... .

 * اینچنین است که همه دوست داشتن را می‌فهمند و همه تنهایند.

 * فی الرساله الی الوصول الی الدکترا، جلد شش، سکشن چهار، صفحه بیست و پنج.

کانتور

 * خدا بیامرزتت کانتور (Cantor)؛ کاشکی زنده بودی تا ازت سوال میکردم که چطوری تونستی دکترات رو بگیری و اون مجموعه تخیلی رو بسازی، کاشکی زنده بودی!