نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

شیعه صفوی

 * دکتر احمدی‌نژاد: «دوره صفویه دوره ای بود که علما آمدند و اندیشه اسلام ناب را تا اعماق این سرزمین گسترش دادند و ستونهای فرهنگی و تمدنی ایران را محکم کردند» (+).

 * دانلود کتاب «تشیع علوی، تشیع صفوی» نوشته دکتر شریعتی از اینجا.

نظرات 13 + ارسال نظر
مجید سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ http://majidnazari65.blogsky.com/

این دکتر خیلی زرنگه.
هر هفته تو سخنرانیاش یه حرف عجیب غریب میزنه رسانه ها زوم کنن روش رو بقیه قضایا زیاد مانور ندن

همین شیرینیاشه که منو مجذوب کرده

.... سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ب.ظ

سلام
دکتر جان اینا شوخی ندارن ها میبرنت کهریزک و اونجا حسابی ازت پذیرایی میکنن هااا.

سلام.
من که چیزی نگفتم، یه جمله از دکتر احمدی‌نژاد گفتم، بعد لینک دادم به متن کامل خبر، آخرش هم یه کتاب گذاشتم که سرانه مطالعه بره بالاتر (: خیلی خوبم خو :دی

دکتربانو سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:27 ب.ظ http://drbanoo.blogfa.com

جـــــــــــــــان؟؟؟؟؟؟؟؟!!!

(:
ان‌شاالله کم‌کم هم به خدمات مغول‌ها پی می‌بریم :دی

اقلیما سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

خوبه باز ستونهای فرهنگی و تمدنی محکم شده و الان وضع اینه!!!واقعا دستشون مرسی.

به خاطر ارسال این پست وظیفه خودم میدونم که این نکته رو هم اشاره کنم که به عقیده من، پایه‌های جمهوری اسلامی خیلی با اینی که الان پیاده شده فرق داره،
متاسفانه دچار انحراف بزرگی از مواضع شدیم.
و البته جامعه عدل مهدوی * اینچنین نخواهد بود.

* پ.ن: با تذکر دوست خوبم اقلیما کلمه «نیز» از این حمله حذف شد.

سعیده سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 08:14 ب.ظ

من نمی گیرم قضیه چیه !
یکی توضیح بده

هیچی، دکتر احمدی‌نژاد سخنرانی کرده، بعد من قسمتی ازش رو گذاشتم، یه لینک هم دادم که هر کی خواست کاملش رو بخونه، بعد یه کتاب از دکتر شریعتی گذاشتم که ببینم تو یه روز چقدر دانلود میشه :دی

اقلیما چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ

ببخشید من نمی خواستم این حرف را بزنم ولی کامنت شما را که توی پست:حرفیه؟! وبلاگ همسایه خوندم گفتم بیام بنویسم.
معمولا وقتی از نیز توی جمله استفاده می شه که یه جور تشابه باشه؛پس در جواب کامنت من نباید بگید:و البته جامعه عدل مهدوی نیز اینچنین نخواهد بود...
و باید نیز حذف بشه!!!

(:
لطف کردین کامنت گذاشتین، ازتون از این بابت تشکر میکنم. امیدوارم بازدید شما از وبم همچنان ادامه پیدا کنه و من بتونم از نظرات شما استفاده کنم.

در مورد نیز ظاهرا شما درست میگید، اصلاحش میکنم، ممنون (:

باران از لاهیجان پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ق.ظ http://sellule68.blogfa.com/

این بچه رو کی کاشته اینجا؟

داره میگه هیییییش! محمود داره داستان میگه :دی

شهرزاد پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ

سلام!
کتاب رو نخوندم، حرفای آقای احمدی نژاد رو همین طور این عقیده خودمه اصفهان ما که خیلی ارادتمند صفویه هست!
همین!

سلام.
نظر شما محترمه
موفق باشید.

اقلیما یکشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:53 ب.ظ

هنوز فرصت نکردم کتاب دکتر را بخونم. ولی دیشب یه کتاب دیگه می خوندم که خیلی برام جالب بود، حیفم اومد بعضی جمله هاشا اینجا ننویسم:
سلاطین می آیند و می روند، فرهیختگان آفریننده می آیند و می مانند...
...فرهیختگان آفریننده از آنجا می مانند که می سازند، اما بدا که رسم چنان بوده است که آنچه فرهیختگان آفریننده می سازند به اسم شاهان نافرهیخته مسما می شود، وبه همین سبب است که اکثر آثار تاریخی نام سلاطین را بر خود دارند نه سازندگان را، سهل است که اغلب کتابهای ناب اهل علم و حکمت و هنر نیز، ناگزیر، به شاهانی پیشکش شده است که در تمام عمر، علیه علم و حکمت و هنر جنگیده اند...
...سلاطین صفوی نیز،غالبا تازان می آمدند و شتابان می رفتند.انگار جاماندگانی از قافله اند که قشونی قداره کش در نعقیب ایشان است...

اسم کتابش چیه؟

اقلیما چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:41 ب.ظ

مردی در تبعید ابدی:زندگی نامه ملاصدراست

این چندتا کتابی رو که دارم و هنوز هم نخوندم رو که خوندم، حتما اینو میخونم.
فقط امیدوارم کتاب ممنوعه و چیزی نباشه و گیر بیاد.

اقلیما چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

نه نیست.حتما بخونید.این دو روز که کتابا تموم کردم افسردگی گرفتم.کلی دلم غصه ست برای ملاصدرا و بقیه اهل علم.
وقتی خوندید حتما نظرنونا بگید.

حتما میخونم،
تا قبل از کنکور که وقت نمیشه، ولی حتما میخونم.
چشم، تو همین وبلاگ نظرم رو در موردش میگم.

ناشناس شنبه 8 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:23 ب.ظ

عجب نامردایی هستید شما؟؟؟
اونی که میخواید رو میچینید و ازش به نحو احسنت سوء استفاده میکنید و بقیه ماجرا رو هم ولش.
خب دٍ لا مروت چرا بعد و قبلش رو نمیاری.
حالا بزار برا قضاوت

احمدی نژاد، قاجار و پهلوی را بی افتخارترین و ذلیل ترین حکومت های تاریخ ایران، دانست و گفت : این دو حکومت هیچ افتخاری را به نام خود ثبت نکردند و همه آن دوران جز ذلت، عقب نشینی، وادادگی و پذیرش حقارت نبوده است . انسانهای کوچک و پست در این مقطع آمدند و در غفلتی تاریخی زمام یک ملت را به دست گرفتند و بیش از دشمن ، ملت را کوبیدند. اینها از عظمت صفویه ناراحت بودند و از مقایسه خود با آن احساس حقارت می کردند به همین خاطر برای تحقیر و تخریب آن برنامه ریزی کردند .
وی اضافه کرد : دوره صفویه دوره ای بود که علما آمدند و اندیشه اسلام ناب را تا اعماق این سرزمین گسترش دادند و ستونهای فرهنگی و تمدنی ایران را محکم کردند.
رییس جمهور گفت: در دوره صفویه مردم راحت و آزاد بودند و روابط خوبی میان مردم و حکومت برقرار بوده و پیشرفت، عمران و‌ آبادی بسیاری در سطح کشور به وجود آمد.
وی افزود: پهلوی، قاجار و استعمارگران غربی با هم دوران صفویه را به شکل مشترک کوبیده اند، چرا که از این دوره آسیب دیدند.

اولا بنده اگه لینک به کل مطلب نداده بودم حرف شما متین بود، می‌بینید که لینک به مطلب وجود داره.
دوما من که نمیتونم کل مطلب رو کپی کنم بذارم تو وبلاگم!
سوما بنده هم اعتقادم در مورد قاجار و پهلوی همینه ولی معتقدم صفویه اینجوری که ایشون میگه نیست!
چهارما من چه سواستفاده‌ای از این مطلب کردم؟ یه نقل قول بود با یه لینک برا دانلود کتاب. نکنه انتظار دارین افکار دوستان رو که اینجا لطف میکنن و نظر میدن رو هم کنترل کنم؟

ziba hashemi دوشنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد