نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

سهام عدالت

 * پسررررر! پشمااااامممم! امروز بعد مدت‌ها یاد کردم از دکتر خودم! اومدم دیدم بلاگ‌اسکای ر*ـده به قالب وبلاگم که انتگرال بود! آخه عنتر! چیکار تو داشت اون قالب؟ این چیه اینطور کردی؟ اون پرشین‌بلاگ برداشت همه چی رو یه دست کرد چی گیرش اومد؟ به خدا قسم همینطور حرمتا از بین میره! قدیم می‌شستیم با مسعود چنگیزی کامنت‌بازی، حالا برداشته قالب وبلاگمم عوض کرده.

 * هیچ کدوم موندین؟ هر کی هست دستش بالا :)).  چند صفحه‌ی اول رو که خوندم چندتا آخی به خودم گفتم و رفتم اولین پست و دیدم پسر چقد خوب شد که بزرگ شدم :)).

 * از حال ما اگر بخواهید من دکترا نگرفتم. یعنی دیگه پی‌اش هم نرفتم. کم‌کم ریاضی هم یادم رفت. فقط موند آنالیز تابعی که اونم از سر برنامه‌نویسی تابعی یه چیزایی هنوز یادمه. جبر خطی و آنالیزا رو که کلا فراموش کردم و از آنالیز عددی هم هیچی یادم نیست. حیف شد؟ شاید، ولی این راهی که رفتم هم حال خودش رو داشت.

 * انگار از تنها چیزی که سهام عدالت این دنیا برام داشت همین بود که قالب وبلاگم خراب شد. والله مسعود چنگیزی حلالت نمی‌کنم. البته نمی‌دونم که الان هستی نیستی، کجایی ولی حلالت نمی‌کنم. هق هق هق.