نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

اکستریم نسبی

 * عارضم به حضور منورتون که فکر کنم آشنا باشم به حضور بعضی از دوستان. پسری بودم که در تکاپوی رسیدن به دکترای ریاضی روزها سپری می‌کرد و بر صفحه‌ی زندگی، خط گذر عمر می‌زدم. من همونم: «دکتر خودم».

 * خیلی گذشت از نبودنم. شاید به جز توییتر و اینستاگرام، جایی نبودم. هیچ وبلاگی و هیچ نوشته‌ای. که نه هیچ، خیلی کم. آسمون بالا رفت و زمین چرخید و عمر سپری شد. چیزی عوض نشد جز اینکه الان سربازم. ۳ ماه از سربازی‌م گذشته و فعلا به عنوان برنامه‌نویس یه سیستم دارم باقی سربازی رو سپری می‌کنم. از ریاضی دور افتادم و تقریبا چیزی شدم که ازش فراری بودم که لا یمکن الفرار من حکومتک.

 * رئیس گفته بود که رفتم سوریه شهید شدم :)). اول نکته اینکه چطور میشه گمانی اینچنین برد بر من سرگردان در اعتقادات، این گمشده‌ی زمان و سرکشیده‌ی جام بلای تشکیک؛ دوم اینکه حاجی کجا این سعادت رو میشه برا من دید آخه، هر ننه‌قمری بخواد شهید شه که زندگی زندگی نمیشه :)).

 * صحبت شهید شد. سر این سربازی‌م، الان جایی‌م که پیکر شهدای گمنام رو برای یه سری عملیات میارن اونجا. تنها شباهتی که بین من و اونا می‌بینم همین گمنام بودن‌ه، اونا گمنام تو زمین و من گمنام تو آسمون.


پ.ن یک: من هنوز هم قبل یا بعد ارجاع به خدا میگم با فرض وجود. من هنوز همون شکاکِ داغونِ له‌م! :)).

پ.ن دو: حال روزهام نه خوب‌ه و نه بد. به جز حفظ کردن کلمه برا زبان با ممرایز و انجام دادن پروژه برا زنده موندن و کمی بالا کشیدن خودم تو برنامه‌نویسی، عملا کاری نمیتونم بکنم تو دوران سربازی. یه چی مثل یکی که نه تو کماست و نه سالم. یچی لنگ در هوا.

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 06:15 ب.ظ http://anahno.blogsky.com

سلام میثم
امیدوارم سربازی هم با خاطرات خوب و خوش تموم بشه به آرزوهات برسی...
اشکال نداره شکاک داغون له باشی بهتر از کصخول مطیع چشم بسته ت

سلام بهروز جان!
سال نوت مبارک! / ممنون :*

خیلی صفت‌ها رو رک گفتی :)))

مترسنج سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 09:42 ب.ظ http://dar300metri.blogsky.com/

سلام
یال نو مبارک(سالهای94و95و96)
عاقا متحول شدی برگشتی یا اومدی که دوباره بری؟!!

سلام رئیس!
والا چی بگم! دچار عدم قطعیت در تمام نقاط زندگیمم، اینجا هم بالطبع یه گوشه‌ش :)).

طوفانی جمعه 29 دی‌ماه سال 1396 ساعت 12:40 ب.ظ

لنگ در هوا! من مدت زیادیه اینطوریم! یکی از بدددترین حالات ممکن

ان شالله زودتر دوران ۲ ساله ی بیگاری تون تموم بشه
خیلی زور داره میدونم!:/

خودم لنگ در هوا می‌باشم! :)).

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد