نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

در سکوت کامل صورت گرفت

 * تولدت مبارک عسلم *-:

جمله قصار nم

 * در جائی که نفس‌ها بوی تقلب می‌دهد، بهترین راه برای زندگی کردن، مـُــردن است.

 * جمله‌ای که امروز پای برگه جواب معادلاتم نوشتم و تحویل استاد دادم.

 * قبلا با تیغ ریش میزدن، حالا با ریش تیغ میزنن (+)؛ بیشتر تقلب امروز رو خواهران چادری انجام میدادن که این باز برای من یه چیز قابل توجه داشت که البته خودم متوجه شدم. (البته این موضوع قابل تعمیم به کل نیست، ولی خب! برای من جالب بود).

میانترم معادلات دیفرانسیل

 * من فردا، معادلات دیفرانسیل میانترم دارم، بعد حدودن میشه گفت خوب خوندم و اینا، البته میشد بهتر هم خوند، ولی خب، من اندازه نمره کامل گرفتن خوندم، دیگه بیشترش هم راستش حسش نبود.

 * امیدوارم بشه خوب نتیجه گرفت. دیگه امید به خدا. الان هم میخوام برم ان‌شاالله بشینم تمرین حل کنم که دستم برا فردا روون (روان بی حوصله‌گیانه) شه.

 * حس زندگی کردن که هیچی، حس مردن هم نیست :دی

نگاه در رابطه محرم و نامحرم

 * یه سوال؛ در یک رابطه بین محرم و نامحرم، وقتی حرف داره باهات حرف میزنه، باید به صورتش نگاه کرد یا باید سر رو انداخت پائین؟ (مثلا تو یه جلسه یا وقتی داره ازت سوال درسی میپرسه مثلن).

 * کار به حلال و حرامیش ندارم، اینکه کدومش درسته منظورمه. منظورم از نگاه هم یه نگاه معمولیه، مثلن مثل نگاهی که دوتا مرد وقتی با هم دارن حرف میزنن به هم میکنن، نه چیز دیگه‌ای.

 * خیلی خیلی ممنون میشم نظر بدین. برام جالبه این موضوع.

صاف و ساده

 * البته من همیشه گفتم که قلب آدم باید مثل برگه کوئیز ریاضی سه‌ای که میده، صاف و ساده باشه؛ خالی و بی رنگ؛ طوریکه وقتی داری از این دنیا میری همه فقط یه اسم و فامیل ازت بدونن و سوالی که ازت پرسیده شده!؛  به اونها اجازه بده تا خودشون فکر کنن و برای سوال جواب پیدا کنن، نه اینکه تو جواب رو بنویسی؛ حتی اگه به این قیمت که کوئیز رو صفر شی.

 * قسمتی از بیانات گهربار خودم لینکهلن به آموزگار پسرش.

برو بعدی

 * بله! به خدمت عارضم که بزنیم بریم بعدی (: میانترم تحقیق تو بهترین شکل ممکن داده شده و رفت پی کارش!؛ حالا استاده دیگه نخواد گیر بده، من یکی مشکلی ندارم :دی

 * حالا هم بلند شم برم ریاضی سه رو تموم کنم و ان‌شاالله اگه شد چندتا تمریناش رو هم حل کنم که فردا ان‌شاالله اونم خوبه خوب باشه.

 * داشتم عکس سرچ میکردم برا این پست رسیدم به این، یه خورده مشکل داره همچین ولی خدایی طرفی که اینو کشیده ریاضی‌دان موفقی میشه (به علت توانایی در تجسم اجسام به هر شکل ممکن :دی)؛ خواستید ببینید (:

 * شرررررررررررق! {صدای خوردن گوجه پوسیده به صورت سخنران بود که حضار ازش محترمانه میخواستن که بلند شه بره :دی}

 * بعد اینجا هم الان کافی‌نت سر کوچه‌مون (برای ثبت در تاریخ).

میانترم تحقیق

 * من امروز میانترم تحقیق ۱ دارم، همون درسی که استادش خیلی خوب درس میده و اینا (: بعد چون الان میخوام برم نماز (تف تو ریا :دی) هیچی دیگه، توضیح واضحات نمیدم! همین (:

 * به زور هم که شده من اینو باید نمره کامل بگیرم، حالا ببینین کی گفتم؛ نه که حالا من این عکس رو گذاشته باشم که میخوام با کمک دوستان تقلب کنم و اینا، ولی با دعای شما دوستان حتما همینطور خواهد بود که گفتم (: البته ان‌شاالله.