نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

جمله قصار nم

 * در جائی که نفس‌ها بوی تقلب می‌دهد، بهترین راه برای زندگی کردن، مـُــردن است.

 * جمله‌ای که امروز پای برگه جواب معادلاتم نوشتم و تحویل استاد دادم.

 * قبلا با تیغ ریش میزدن، حالا با ریش تیغ میزنن (+)؛ بیشتر تقلب امروز رو خواهران چادری انجام میدادن که این باز برای من یه چیز قابل توجه داشت که البته خودم متوجه شدم. (البته این موضوع قابل تعمیم به کل نیست، ولی خب! برای من جالب بود).

نظرات 4 + ارسال نظر
فری سه‌شنبه 30 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

اه اه اه، چه بچه نون خامه ای لوس ننر ... حالم بد شد. خودشیرین، نون خامه ای، حسود، ...
خو منم تو دو ترم آخر ارشد تقلب نمی کردم، ولی این لوس بازی ها رو در نمی اوردم. تازه کلی می خندیدم بهشون. اگه راست میگی ، و به تقلب نکردن ایمان داری، نباید اینجوری حالت گرفته شه.
لوس، بچه ننه ...

برا من تقلب تو انتخابات با تقلب تو صف نونوایی با تقلب سر جلسه امتحان فرقی نمیکنه، اینکه یکی بشینه تقلب کنه و منم بگم به‌به! به‌به! چقدر آفرین! این یعنی من یا با تقلب مشکل ندارم و خودمم جز اونایی هستم که اگه پاش بیفته هزار جور تقلب میکنم، یا اینکه کلن آدم بی نظریم.

آره داداش! ما خیلی کارمون درسته +

فری چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ق.ظ http://fffery.blogsky.com/

منم به به نمی کنم، و نمی گم این کار رو بکن! و به نظرم تقلب تو امتحان خیلی فرق داره با تقلب تو انتخابات! خدا به خیر کنه اون روزی رو که امثال شما بشن مسئول امور قضایی! گاهی شیطنت باعث بعضی کارا میشه. درسته که بد، بده. اما مسلما هر کدوم یه درجه ای دارن و کسی نمی تونه منکر این بشه .
داداش بی خیال . شما برو نون خامه ای بازیتو در بیار، شاید اینجوری بهتر نمره گرفتی!

میگن تخم مرغ دزد، شتر مرغ دزد میشه (: بله! تازه خیلی‌ها که تقلب میکنن، واقعا هدف خدایی هم دارن، ولی این باعث نمیشه که نفس عمل درست شه! چی میگن؟ همین که سگ گر علامه دهر شود باز هم نجس است و اینا.
حرفتون رو قبول دارم که شیطنت باعث خیلی از کارا میشه، ولی خب، جایی که همه دارن شیطونی میکنن ()خدایی قبول کن که زندگی کردن سخت میشه.

بعد این نون خامه‌ای بازی چیه؟

comix چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:11 ب.ظ http://reminders.blogsky.com

سلام !!
خوبــــی؟!!
آفرین بچه خوبــــــــــ که تقلب نمیکنی!
بلد نبودی جواب سوالا رو اینو نوشتی یا کلا تریپت خراب کردن بقیه است؟!! خب بذار بنده های خدا کارشونو بکنن!!

سلام.
ممنونم؛
کلن سعی میکنم از تقلب بدم بیاد (: بقیه‌ش رو نمیدونم دیگه :دی بعد اگه قرار باشه هر کی هر کار خواست بکنه و آدم سرش تو یقه‌ی خودش باشه، میشه همینی که الان جامعه ما هست!

هانیه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ http://roozi.blogsky.com/

خوشم اومد
از آدمهایی که رو اصول اخلاقی وامیستن و غرق جامعه و جو و حرف دیگران نمیشن خوشم میاد..ازونایی که برای رسیدن سعی نمیکنن اشتباه کنن و بعد براش توجیه بیارن که همه همینن خوشم میاد
خوشحالم که هنوز چون شمایی هم هست
هیچوقت از چیزی که میدونی درسته پایین نیا

ولی من واقعا به صورت ۱۰۰ درصد نمیگم که من اینطورمو فلان، تا جایی که بتونم از تقلب بدم میاد! امیدوارم که این ذهنیت به وجود نیومده باشه که من ادعا میکنم و اینا

بعد مطمئن باشید همینطور خواهد بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد