نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

جوی گذر عمر

 * اینقدر این روزها شلوغم که مگر چیزی را در کلندر گوشی ثبت کرده باشم تا بتوانم در سیر جاری روزم داشته باشم‌اش. سر همین شلوغی، دیشب توییترم را دی‌اکتیو کردم، راستش دلیل‌اش این نبود، ولی خب هر که گفت چرا؟ ما گفتیم وقت نداریم! بماند، دیشب توییترم را دی‌اکیتو کردم. دروغ چرا، احساس خلاء می‌کنم. اگر جزم‌اندیشی ذاتی‌ام نبود می‌رفتم الان فعالش می‌کردم و می‌گفتم «غلط کردم! نوکر همه‌تان هستم! هستم!»، ولی خب، آدم است دیگر، بعضی وقت‌ها حرف‌هایی را می‌زند و با آنکه دلش چیز دیگری می‌گوید، باز روی حرف می‌ماند. از حرف دور نشوم، توییتر را غیرفعال کردم و این خلاء اینجا را به یادم آورد.

 * چقدر بزرگ شده‌ام! منِ ۸۹ تا منِ ۹۳ هیچ شباهتی به هم ندارند. دلم گرفت. چرا دروغ بگویم، الان رفتم یک وبلاگ دیگرم را باز کردم که برمیگردد به منِ ۸۷. خیلی دلم گرفت. قرار بود بزرگ شویم تا آنچه کودکی‌مان می‌خواهد را با اراده‌ی خودمان انجام دهیم، نه اینکه هر روز آنرا دورتر از خود ببینیم.

 * چند روزی است برای خنده این موزیک‌ویدئوی شهره را می‌بینم. نمی‌دانستم قرار بود به همین زودی، این همه خودِ متفاوت از خودم را روبروی خودم ببینم.


پ.ن: برای این تأخیر در پاسخ به نظرات، فقط می‌توانم شرمنده باشم .
نظرات 3 + ارسال نظر
شهرزاد جمعه 17 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 08:04 ب.ظ http://fartooclose.blogsky.com

سلام دکتر
چقدر هم ذات پنداری کردم با این پست!
با اینکه حالم از بلاگ اسکای به هم میخوره بابت اینکه نوشته هام توی سایتای تبلیغاتی کپی میشه که با یه کلیک توش هزار تا صفحه استغفرالله ای باز میشه، ولی نمیدونم چه تعلق خاطر مسخره ای هست که به بلاگ اسکای دارم :/
البته دلیل عمده این تعلق خاطر فیل.تر.ینگ مسخره وردپرس میتونه باشه!

سلام :)

هر جا بری همین‌ه، پست‌ها رو خزنده‌ها کپی می‌زنن. من تو بلاگ.آی‌ار که از این نظر تیم حرفه‌ای هم پشتش هست استفاده میکنم برای اون یکی وبلاگم، از اون هم کپی میشه. خیلی مسخره‌ست واقعا. خیلی خیلی.

سرت سلامت رفیق. دلم برا آواتارت تنگ شده بود :).

بهزاد شنبه 18 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 02:46 ب.ظ http://anahno.blogsky.com

بابا، بزرگ شدی!. بابابزرگ شدی برا خودت
بیخیال دنیا باش. اون چیزی که فکر میکنی نیستی قبلا هم نبودی .رجوع شود به مثال مثل (mosol) افلاطون.
حس نوشتن نبود تنبلم.

اوهوم :)) پیر شدم :))
من کلا مثل رو قبول ندارم، از بیخ :)).

طوفانی سه‌شنبه 28 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 06:56 ب.ظ

دارم همینطور میام عقب!!! از بس بلاگ اسکای نمیام اصلا متوجه آپ کردنتون نشده بودم!!

خوب میفهمم چه حسی دارید. منم همینطور! هم خیلی عوض شدم...و هم از سر دلتنگی دوباره برگشتم به این ویرانه وبلاگم!!!:|


در هر صورت براتون آرزو می کنم تنهایی هاتون و غم ها و خلا ها به بهترین نحوی حل بشه....

به به! هر چند بعد یکسال و نیم، ولی خوشحالم که می‌بینم هستید! (یعنی بودید!)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد