نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

نگاه در رابطه محرم و نامحرم

 * یه سوال؛ در یک رابطه بین محرم و نامحرم، وقتی حرف داره باهات حرف میزنه، باید به صورتش نگاه کرد یا باید سر رو انداخت پائین؟ (مثلا تو یه جلسه یا وقتی داره ازت سوال درسی میپرسه مثلن).

 * کار به حلال و حرامیش ندارم، اینکه کدومش درسته منظورمه. منظورم از نگاه هم یه نگاه معمولیه، مثلن مثل نگاهی که دوتا مرد وقتی با هم دارن حرف میزنن به هم میکنن، نه چیز دیگه‌ای.

 * خیلی خیلی ممنون میشم نظر بدین. برام جالبه این موضوع.

نظرات 13 + ارسال نظر
نینا احمدی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ http://100dollar.persianblog.ir/post/87

8.395061659479996.96674295028کسب درامد از سایتهای معتبر خارجی " 100% پرداختی" بهتر از آنباکس

البته نظر منم همینه!

مهدی پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ

من در این مواقع به یه نقطه دیگه نگاه میکنم ولی هر چند لحظه نگاهم رو به طرفشون برمیگردونم تا بفهمن که حواسم هست.
در کل وقتی با مرد ها هم صحبت میکنم همینطورم.

الدان پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:33 ق.ظ http://macloren.blogsky.com

من اصلا حلال حرامشو قبول ندارم
اگه احساس کردی خیلی توکفی(ببخشید)
نگاه کردن که چه عرض کنم فکر کردن بهشم حرامه
اگه حالت خوب بود و به خودت اطمینان داری, با یه خانم عریان حرف زدنم هم, حلاله
این رابطه در مورد آقایون هم صدق میکنه

برادرم قانونت را!
ولی میخوامت، کلن آزاد اندیشی.

فری پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:59 ب.ظ http://fffery.blogsky.com/

من از اینکه یکی(یک پسر) موقع حرف زدن سرشو بندازه پایین متنفرم. احساس می کنم داره به شخصیتم توهین میشه. ولی خیره هم نمی شم. اصولا نگاه می کنم، و هر چند ثانیه نگاهمو یه کوچولو به اطراف میندازم که عین این خارجی ها نشیم، خیره خیره، ... استغفرال...
(البت چند ثانیه بستگی به موضوع صحبت داره، اگه عاشقانه باشه که هر 2 ساعت شوخی کردم بابا، همه می دونن که درد من بی عشقیه)
البته بستگی به طرفم هم داره، اگه حس کنم آدم بی خودیه و کرم داره، حدالامکان اصلا باهش حرف نمی زنم یا اون چند ثانیه برعکس میشه، یعنی بهش نگاه نمی کنم و هر چند ثانیه، یه نگاه کوچیک برای اینکه خیلی بی ادبی نشه. دیگه نییدونم، تا نظر بزرگان چه باشد.
(ولی خدایی، خدایی عکست به یه نگاه معمولی می خوره؟! نه جان خودش؟! ای کلک

باور کن معمولیه معمولیه!

آرزو پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ

عین یه مرد نیگاش کن ... بعنوان یه انسان نه بیشتر نه کمتر ...

سعیده جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ب.ظ

اگر آدم انسان شناس باشه ( اصلا نمی گم من هستم ها ((: ) که سریعا طرف مقابلش رو می شناسه
و می فهمه که بنده خدا آدم خوبی هست یا نه

اگر خوب نبود سریعا ایشون رو می پیچونیم
چون حتی اگر حرام هم نباشه
حرف زدن باهاش وقت تلف کردنه

ولی اگر آدم خوبی باشه
به دکمه هاش خیره میشم !!!!!!!!!!
(((((((:

چیه خب ؟؟؟؟((:
کلا خوب نیست آدم به یکی خیره شه
چه دختر باشه چه پسر


اگه پیرهنش دکمه نداشت چی؟

فنچ جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ http://baghe-ma.blogsky.com

سلام. ببخشیدا من همونم که یه بار یه عکس از وبلاگتونو برداشته بودم!
یه کار داشتم باهاتون. می تونین کمکم کنین؟ من از قالبهای بلاگر خوشم میاد اما بلد نیستم به بلاگ اسکای ترجمشون کنم.اگه می تونین و می خواین این لطفو در حق من بکنین خبرم کنین! ممنونم

اوکی.

مدیر جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:15 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

همه چی بستگی به خودت داره.
اینکه محکم و رسمی باشی و خلاصه ...

از رسمی بودن متنفرم،
یه جور خودسانسوری و تکرار میاره،
میشی آدم آهنی.

مرجان جمعه 26 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:49 ب.ظ

بستگی به موقعیتش داره. در بعضی مواقع نگاه نکردن میتونه نشونه بی توجهی و بی ادبی باشه. مثلا وقتی یکی داره سوال میپرسه یا مثلا تو جلسه یکی داره حرف میزنه باهات. اما جای دیگه ممکنه نگاه کردن بی ادبی و بی حیایی باشه مثلا وقتی تو کار بدی کردی یا وقتی یکی داره خیلی ازت تعریف میکنه، بهتره یکم سرتو بندازی پایین
بعد یه چیزی. اگه کار به حلال و حرومش نداری، پس چرا تو عنوانت محرم و نامحرم آوردی؟ وقتی تو فقط داری درباره نگاه حرف میزنی، نباید مهم باشه که طرف زنه یا مرده یا محرمه یا نامحرم.
حالا کی نگات کرده؟ یا تو کیو نگاه کردی؟

نه خب!
ببین خواستم جنسیتیش خیلی شدید نشه + اسمایلی پیچوندن ماجرا
بعد ای بابا! کی به ما نگاه میکنه! والا

سعیده دوشنبه 29 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:06 ق.ظ

به جیب لباسش نگاه می کنم خب ((:
یا یقه
یا سرآستین

((:

پ.نون چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:59 ب.ظ http://babune.blogsky.com

نگاه خیلی سریع خودشو لو می‌ده هم به نگاه کننده هم به طرف مقابل.

دوتا مرد یا دوتا زن سالم و عادی وقتی به هم نگاه می‌کنن شاید اصلا متوجه جزئیات صورت و زوایای طرف مقابل نشن. نفهمن چی پوشیده یا موهاش چه تیپیه. نگاه تو این ارتباط فقط عامل ارتباط فکریه بین دو نفر. دریافت اطلاعات از روح اون طرف.

مثلا خود تو الآن سعی کن فکر کنی یادت بیاد دماغ نزدیک‌ترین دوستت چه فرمیه یا آخرین باری که دیدیش موهاش چطوری بود. برادرت تیک حرکتی داره یا نه. واقعا به یاد آوردن اینها کار بسیار مشکلیه با اونکه به راحتی می‌تونی هرقدر خواستی نگاشون کنی.

اگه این نگاه باشه مطلقا بی‌ضرره. خیالت تخت.

ببین من حتی وقتی بابام داره باهام حرف میزنه، کامل توجه میکنم به جزئیات صورتش و اینا و یا طرز بیان و اینا، یعنی من سالم نیستم؟ من همه اینایی که گفتی میتونم به یاد بیارم، ولی برام مهم نیستن!

با این وصف یعنی نگاه من ضرر داره؟

هانیه پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://roozi.blogsky.com/

کاملا مشخصه
الاعمال بالنیات
اگه به قصد چشم چرانی نگاه نکنی و بدونی با نگاه کردن تو چشماش به گناه و هوس نمیفتی چه مشکلی داره؟
اما نگاه پاک عاشق فرق داره.

ولی خب! میگن مثلن بزرگان دین ما نگاه نمیکردن، اونو چی؟ اونا که نیتشونم گناه نبوده.

علت عاشق کلن ز علت‌‌ها جداست

محمد چهارشنبه 14 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

خدا به همتون شفا بده، امروز 4 می 2011 هست و شما دارید به چی فکر می کنید ؟! همینه ما اینجاییم و اونی که توی کالیفرنیاست جهت زندگیتو تعیین می کنه !!!

ان شا الله (:

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد