نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

میانترم معادلات دیفرانسیل

 * من فردا، معادلات دیفرانسیل میانترم دارم، بعد حدودن میشه گفت خوب خوندم و اینا، البته میشد بهتر هم خوند، ولی خب، من اندازه نمره کامل گرفتن خوندم، دیگه بیشترش هم راستش حسش نبود.

 * امیدوارم بشه خوب نتیجه گرفت. دیگه امید به خدا. الان هم میخوام برم ان‌شاالله بشینم تمرین حل کنم که دستم برا فردا روون (روان بی حوصله‌گیانه) شه.

 * حس زندگی کردن که هیچی، حس مردن هم نیست :دی

نظرات 1 + ارسال نظر
comix چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:27 ب.ظ http://reminders.blogsky.com

اعتماد به نفست منو کشته :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد