نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

برو بعدی

 * بله! به خدمت عارضم که بزنیم بریم بعدی (: میانترم تحقیق تو بهترین شکل ممکن داده شده و رفت پی کارش!؛ حالا استاده دیگه نخواد گیر بده، من یکی مشکلی ندارم :دی

 * حالا هم بلند شم برم ریاضی سه رو تموم کنم و ان‌شاالله اگه شد چندتا تمریناش رو هم حل کنم که فردا ان‌شاالله اونم خوبه خوب باشه.

 * داشتم عکس سرچ میکردم برا این پست رسیدم به این، یه خورده مشکل داره همچین ولی خدایی طرفی که اینو کشیده ریاضی‌دان موفقی میشه (به علت توانایی در تجسم اجسام به هر شکل ممکن :دی)؛ خواستید ببینید (:

 * شرررررررررررق! {صدای خوردن گوجه پوسیده به صورت سخنران بود که حضار ازش محترمانه میخواستن که بلند شه بره :دی}

 * بعد اینجا هم الان کافی‌نت سر کوچه‌مون (برای ثبت در تاریخ).

نظرات 1 + ارسال نظر
comix چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:17 ب.ظ http://reminders.blogsky.com

سلام !
به نظر میرسه شنگول شدی !
فکر کنم امتحان ریاضیت رو هم بدی دیگه شنگول تر بشی!

سخنران نمیتونست جا خالی بده؟!

سلام.
شنگول شدم، کوئیز دادم سوختم (:

نه خب! اگه مثلا مراسم نوبل دادن رو داده باشی جای زیادی برای جا خالی دادن نیست :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد