نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

کانتور

 * خدا بیامرزتت کانتور (Cantor)؛ کاشکی زنده بودی تا ازت سوال میکردم که چطوری تونستی دکترات رو بگیری و اون مجموعه تخیلی رو بسازی، کاشکی زنده بودی!

نظرات 4 + ارسال نظر
..؟؟ جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:24 ق.ظ

خدا رفتگان شما رو هم بیامرزه!!!
هعععی عجب گوهری بودااااا

سلامت باشید؛
بالاخره دیدیم وقتی شما به گاووس ما خدا بیامرزی میدی، زشته به کانتور شما خدابیامرزی ندم.

..؟؟ جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:14 ب.ظ

اونوقت گاووس کی بود؟
کی و کجا بهش خدابیامرزی دادم

اوه!
گاووس! بزرگترین ریاضی‌دان همه قرون و اعصار!
تو دلتون یه دفه احتمالا خدا بیامرزی دادین که! من بی حساب حرف نمیزنم که ((:

وکیل الرعایا جمعه 24 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:59 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

ما هم خدا بیامرزی میدیم به گاووس شما ... ولی کانتور و نمیشناسم متاسفانه ...
جمله ت فوق العاده پر معنا بود ...
منم از خیلی ها سوال دارم ... سوالای زیاد ... ولی همینکه نیستند ، اسطوره میشن و انسان برای رشد به اسطوره نیاز داره ... حتی اگر ذهنی باشه ... البته به شرطی که درست استفاده کنه .... یعنی به روش درست اسطوره سازی کنه و همینطور اسطوره ش و انتخاب کنه ...
دارم درسامو تمرین میکنم !!!

خدا خیرتون بده، خدا کیلی و لینکهلن شما رو هم بیامرزه (متاسفانه بنده همین دوتا وکیل رو می‌شناسم، از کمبود اطلاعات خودم در این مورد شرمسارم).

میدونی یه روز استاد ما سر کلاس گفت که دیگه دوره اسطوره و اینا تموم شده و همه به خرد جمعی رو آوردن، من قبول کردم حرفش رو ولی دلم راضی نمیشه، اسطوره‌ها همیشه مورد نیازن، اسطوره‌ها همیشه مرزها رو جابجا کردن، اگه اونا نبودن دایره علم هنوز واحد بود و امروز به خاطر اوناست که دایره علم اصلن محیط مشخصی نداره.
درست گفتم الان اینارو؟

مدیر یکشنبه 26 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:11 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

به نظر منم اسطوره ها هنوز هم هستن...اما نه به این معنی که تقلید محض کنیم ازشون...
امام علی(ع): هر جامعه ای نیاز به رهبر داره ولو اون جامعه کفر باشه...
برای من اسطوره ها دست کم لیدرن.

تقلید دشمن خلاقیته (: من از هیچ کسی تقلید (به معنای تکرار کورکورانه) نمیکنم.

به نظر من اسطوره‌ها خوبیشون اینه که مردن براشون معنی نداره (: یعنی حتی نبودشون تو یه دوره تو یه جامعه نمیتونه ضربه خیلی بزرگی بزنه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد