نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

خاطره

 * چقد این چیزایی که تو این آهنگ خونده میشه رو قبول دارین؟

نظرات 12 + ارسال نظر
اقلیما دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:20 ب.ظ

من که بدجور موندم توی گذشته هام...
دیشب که خیلی حالم بد بود با دوستم تلفنی حرف میزدم برام حکمت ۲۱۳ نهج البلاغه را خوند:چشم از سختی خار و خاشاک ورنج ها فرو بند تا همواره خشنود باشی...
واقعنی حق با امیرالمومنین!کاش می شد.کاش می تونستیم!
البته می دونم که به قول نادر ابراهیمی:تا قصه ای تمام نشود قصه تازه ای شروع نمی شود...

نمیشه (:
در اینجا با نادر ابراهیمی بیشتر موافقم، البته باید دید حکمت در مورد چی بوده و شرایطش چی بوده

..؟؟ دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ب.ظ

هععععععععی
بستگی به موقعیت هرکسی داره!!!!
شاید من با این شرایط هیچیشو قبول نداشته باشم ولی یکی دیگه نه!!!

۱۰۰ درصد!
ولی اون هعی یه چیز دیگه میگه :دی

سعیده دوشنبه 27 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:23 ب.ظ

قشنگ بید

واسه چی قصه رو تکرار کنم !!!!
نچ نچ نچ

قصه خودش داره تکرار میشه (:

.... سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:54 ق.ظ

سلام
من با بابک جان کاملا موافقم چرون وقتی با کسی خاطرات بد زیادی داشتی باشی نه دیگ اون زندگی زندگی میشه نه اون دوستی دوست.
موفق باشید.

سلام.
پست رو باز کردم ببینم بابک چی کامنت گذاشته که شما باهاش موافقید، دیدم کسی نیست، فهمیدم با خواننده موافقید :دی

مشکل اینجاست که خاطرات بد نیستن!

مجید سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:50 ق.ظ http://majidnazari65.blogsky.com/

60 درصد قبول دارم
البته نباید همه اون روزا و خاطرات رو سوزوند و پاک کرد.
40 درصدشو باید نگه داشت ازش عبرت گرفت

از یه طرف یه عمر، از یه طرف این طرف عمر!!!
نمیدونم!

فرفری...! سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:08 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

اقلیما وبلاگ داره؟

نمیدونم!
برا من که آدرسی چیزی نذاشته.

اقلیما سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ

یه وبلاگ گروهی...

رونوشت به فرفری.

فرفری...! چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:43 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

خب آدرس این وبلاگ گروهی...؟!!؟

رونوشت به اقلیما

اقلیما چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:45 ب.ظ

شنیدی میگن:چاردیواری اختیاری؟؟این وبم که چاردیوار من نیست که اختیارشا داشته باشم.منم که به قول استاد:تابع ظلم!!
بهمون اجازه دعوت مهمون ندادنالان یعنی کلی شرنده ام.البته مهمون سرزده بیاد کلی هم تحویلش میگیریما ولی خودمون نباید مهمون دعوت کنیم:بازم شرمنده.
شما همگی با هم دعا کنید من از زیر فشار کمر شکن پایان نامه ام خلاص بشم.خودم یه وب خوشگل راه میندازم همه تونم دعوت میکنم.باشه؟؟
...از جناب دکترم شرمنده توی وبشون پیام نگاری!! میکنیم.عصر رفته بودم وب فرفری چیزی نپرسیده بود.اینم الان اتفاقی دیدم.و همین جا جواب دادم.

خواهش میکنم. وب خودتونه.
در ضمن رونوشت به فرفری.

..؟؟ دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:19 ب.ظ

بعد از مکاشفات زیاد یه چیزی کشف(کفش)کردم
اونم اینه:
فقط انگار توی لحظه های من یکی بی حوصله داره پرسه میزنه:))
دکتر دوباله!!!!!!!؟
((:
به قول خودتون اسمایلی تلقین و از این حرفا:))

نه، این اثرات همونه :دی

فرفری...! چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

دبیرخانه ت خیلی منظم کار میکنه دکتر ممنون :)

از طرف دبیرخانه: وظیفه است! خواهش میکنیم.

مدیر پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:33 ق.ظ http://timarestan.blogsky.com/

سلام
قالب جدید مبارک
فک کنم کلا تریپ خ ر خ و ن ی زدی که قالب هم ...!

سلام.
ممنون (:
البته که بی تاثیر نیست!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد