نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

دانلود رایگان مقالات پولی

 * خب، فرض کنید شما میخواید از ScienceDirect چندتا مقاله پولی دانلود کنین، خب این وسط ما خو نمیتونیم، اصلن فلسفه‌ش و ماس‌مالی این کاری که میخوایم انجام بدیم و اینا رو ولش، یه راس میریم سر اصل مطلب (:

 * خب برای دور زدن مقالات پولی کافیه شما پروکسی رو روی ۱۴۰.۱۳۱.۱.۸۰ و پورتش رو روی ۳۱۲۸ تنظیم کنید. حالا وارد یه سایت بشید، برای مثال همون http://www.sciencedirect.com، بعد موقع ورود ازتون یوزر و پسورد میخواد، یوزر رو وارد کنید: D914211280 و پسورد رو وارد کنید: D91421128. خلاص (:

 * از اونجایی که شاید دوستانی باشن که تو تنظیم کردن پروکسی مشکل داشته باشن، من شیوه تنظیم کردن پروکسی در اینترنت اکسپلورر ویندوز رو در اینجا گفتم (:

 * بهزاد کجایی که اینو نوشتم ): شادی روح شاد درسخوان، بهزاد، رحمه الله من یقرا الفاتحه.

 * بروزرسانی: متاسفانه فعلا این روش دیگه جوابگو نیست! اگه روش جدیدی پیدا کردم حتما باهاتون به اشتراک خواهم گذاشت.

 * بروزرسانی ۲: یک روش جدید در اینجا.

از منوی Tools گزینه Internet Options رو انتخاب کنید:

تو پنجره باز شده، اول روی تب Connections کلیک کنید، بعد تو اون صفحه‌ای که میاد روی دکمه Lan Settings کلیک کنید:

حالا طبق عکس زیر تنظیمات رو انجام بدین:

الان دیگه بزنید پدر علم رو بیارید جلو چشش :دی

نظرات 29 + ارسال نظر
سامان سه‌شنبه 28 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:30 ب.ظ http://parsitel2.blogsky.com

یعنی دمت گرم مرد-ممنون
میخواستم بگم بیا برای اینکه بازدید وبلاگامون بیشتر بشه با هم تبادل لینک کنیم اگر موافقی تو هم مثل همین نظر به من خبر بده تا لینکت کنم.منو با عنوانهاو آدرسهای زیر لینک کن من هم توی هر دو وبلاگ تو رو لینک میکنم:

عنوان وبلاگ ۱ : عجایب جهان-داستانهای زیبا
آدرس:parsitel2.blogsky.com

عنوان وبلاگ 2:دانشنامه علمی والحه
آدرس:walehe.blogsky.com

خواهش میکنم.

دکتربانو چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:55 ق.ظ http://drbanoo.blogfa.com

ای خداااااااااااااا!!!!!!!!!
خدا عمر به عزت بهت بده پسر.
یک در دنیا صد در آخرت عوضشو ببینی....

مرسی (:

.... چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 12:58 ق.ظ

سلام
راه خوبی رو گفتید ولی فکر نمیکنید یه خورده از نظر اخلاقی درست نباشه اینکار.

سلام.
یه ذره که نه! خیلی (:
اجازه میخوام به جای اون چیزی که تو پست باید می‌نوشتم، یه ذره اینجا از این کارم دفاع کنم؛
اول اینکه باید بگم که مورد جایگزین در این مورد نداشتم! مثلا من که پول ندارم ویندوز بخرم (Windows 7 Ultimate چیزی حدود ۴۹۵ دلاره) از گنو/لینوکس استفاده میکنم، ولی اینجا از هر سایتی بخوام دانلود کنم باید پول بدم.
دوم اینکه اگه بخوام پول بدم، باید دلار اینترنتی (Master Card, PayPal , ...) داشته باشم، ولی من تو ایران زندگی میکنم و اینا منو تحریم کردن.
سوم اینکه اگه بخوام تحریم اونا رو دور بزنم، یا باید چیزی خیلی بیشتر از ارزش واقعی دلار اینترنتی خرج کنم (کاری که مثلا دانشگاه‌های ایران انجام میدن) که من پولش رو ندارم، یا باید یه هویت خارجی برا خودم دست و پا کنم، که این هم یعنی فروختن شرفم (:
بنابر بحث بالا بنده ترجیح میدم شرافتمندانه دزدی کنم تا اینکه بی‌شرفانه-زاهدانه زندگی (:
نظرتون چیه؟

آرزو چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ق.ظ

ما که فعلا نیمخوایم ولی خیلی باحال بود این دور زدنه ... بسی حال کردیم ... البته همرا ه با ذوق زباد ...

ها! خدایی حال میده دور زدنش

سعیده چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:55 ق.ظ

دکتر خدا وکیلی خیلی بدخطین ها !

با موس نوشتم! می‌فهمی؟ با موس نوشتم!

فرفری...! چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 04:55 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

ایول چند وقت پیش یه راهی پیدا کرده بودم ... ولی الان هیچی ازش یادم نیست! احتمالا اینم از همین proxy اینا بود!
باید توی bookmark هام بگردم پیداش کنم ، توی یه وبلاگی پیدا کردم ... از خوشحالی گریه کردم! (به خاطر علم چقدر من سختی میکشم!!)

وا اما تشکر خیلی خیلی زیاد من، از جناب دکتر میثم :)

دستت درد نکنه هزارتا مرسی :دی

خدا خیرت بده دکتر :) چند وقت پیش که دنبال مقاله بودم به خاطر همین fulltext مقاله ، به رفتن از ایران فکر میکردم!!
(پ.ن: با توجه به ابنکه من از اون دسته آدمایی هستم که با رفتن از ایران کاملا مخالفم)

از این راه‌های دور زدن که خیلی زیاده (: کافیه دستی به چراغ جادوی گوگل بکشید :دی (گفتم چراغ جادو یاد این پــ نــ پــ افتادم که به مامانم میگم قوری رو بده، میگه چیه؟ میخوای چایی بخوری؟ میگم پــ نــ پـــ میخوام دست بکشم روش شاید غولی چیزی در اومد ازش :دی)

وای! چقدر خوب! تو هم مثه من عاشق علمی (توجه کن الان برا مشروعیت خودم، خودم رو چسبوندم به تو :دی)

خواهش میکنم. وظیفه بود. ان‌شاالله که سالی شونصدتا مقاله بدی.

(((: خیلی باحال بود، شبیه این دانشمندای خیلی بزرگیا تو، از همینا که به خاطر یه کتاب از این سر دنیا میرفتن اون سر دنیا (مثلا علامه امینی (رحمه الله علیه) میگه وقتی که داشتم کتاب الغدیر رو می‌نوشتم، برا پیدا کردن یه حدیث از نجف رفتم هند).

بعد جدی تو دوست نداری از ایران بری؟ (حداقل بری برگردی؟)

... چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 05:22 ب.ظ

والا در جواب کامنت بالا باید بگم که شما درست میفرمایید که ما تحریم هستیم و اینکه باید پول زیادی رو خرج کنیم ولی بالاخره این یک قانونه و در هر چیزی باید بهای اون رو پرداخت کنید تا اینکه بتونید از خدمات ان استفاده کنید ، فکر کنید اگر مدیران سایت دایرکت اگر بفهمن ایرانی ها با این روش که یه جورایی .... در مورد ما مردم مسلمان و با اون قدمت فرهنگی چه فکری خواهند کرد. ولی من تمام دلایل شما رو قبول دارم ولی خودم به عنوان یک دانشجوی فوق که نیاز زیادی به خوندن مقالات دارم ترجیح میدم از این روش استفاده نکنم چون در حین خوندن مقاله آنقدر فکرم مشغول کاری میشه که کردم دیگه یه جورایی به دلم نمیشینه. و بیشتر ترجیح میدم از سایت هایی با دسترسی آزاد استفاده کنم.
ولی در کل روش بسیار جالبی بود و کار بسیاری از افراد رو راه انداختین
شاد سلامت باشید

(:
البته وقتی شما با این پروکسی وارد میشی، آی‌پی تایوان رو میگیری و کسی نمی‌فهمه که ایرانی هستی.
بعد اینکه مطمئنا اونقدر که بعضی کارهای بعضی از افراد میتونه آبروی فرهنگ ایرانی رو ببره، دزدیدن مقاله ما گوشه خاکش رو هم نمیتونه برداره.
بعد اگه سایت‌هایی هستند که دسترسی آزاد میدن به مقالات خوشحال میشم معرفی کنید تا همه با هم استفاده کنیم

شهرزاد چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 06:49 ب.ظ http://fartooclose.blogsky.com/

بسیار عالی و کاربردی بود دکتر!!!
save می شود!
می بینم که همه معتاد این پــ نــ پــ شده اند بسی!!!
من که کم مونده مامانم از خونه بیرونم کنه از بس هر چی میگه یه پــ نــ پــ براش سر هم می کنم:دی
راستی کامیکس!(ببخشید فرفری...!) من به تو افتخار می کنم! واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم!

خواهش می‌شود. قابل نداشت.

بعد پـ نــ پــ میخوای مردم چیز به این بامزه‌ای ببینن و معتاد نشن؟ :دی

اقلیما چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:17 ب.ظ

بسی دستتان مرسی.والبته همان دعای دکتر بانو!

خواهش میکنم. و برای شما هم.

مجید چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://majidnazari65.blogsky.com/

دکتر جون دستت درد نکنه، خیلی به پیشرفت علم کمک کردی تو ایران. فعلا من برم چند تا از قله های علم و دانش رو فتح کنم برگردم.

من الان مرزهای علم و دانش رو رسوندم نزدیکی‌های کابل، تو کجایی؟

شادی چهارشنبه 29 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:12 ب.ظ http://wordsofshadi.blogsky.com


ایرانی ها هر چی بخوان رو به دست میارن .
دستت درست دکتر.

+
قابل نداشت.

وکیل الرعایا پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:00 ب.ظ http://razeman.blogsky.com

دست شما درد نکنه ... بسی مفیدبود ... بنده با نظر شما کمی تا قسمتی موافقم ... و کمی تاقسمتی نا موافق !
واسه به دست آورن مقاله هایی که پیدا نمیشن و از طریق قانونی نمیشه گرفت ، این روش خوبه ... به شرطی که این آخرین راه باشه !

موافقم (:
اگه راه قانونی هست ممنون میشم ذکر کنید تا همه استفاده کنیم

فرفری...! پنج‌شنبه 30 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 02:53 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

حداقل بری برگردی > این مشکلی نیست، با این مخالفتی ندارم...
ولی نه دوس ندارم از ایران برم.

من خیلی دوست دارم تو یه زمینه که تو ایران هنوز تخصصش نیست مثلن تخصص بگیرم و برگردم ایران،
اونجور هم یه ذره میشه نق و نوق اضافی داشت برای حکومت و هم میشه به پیشرفت کشور کمک کرد (:

الدان جمعه 31 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 03:51 ب.ظ http://macloren.blogsky.com

من از مرجع تقلیدم<البهزاد الفرهادی البهاری>
پرسیدم گفت این کار از نظر شرعی اشکال داره وحرامه.
از بقیه مراجع پرسیدم همینو گفتن
-----------------------------------------------------------
گفتم چرا نرم افزارایی که استفاده میکنیم حرام نیست
گفتن اون کشورهایی که باهاشون دشمنیم حرام نیست
ولی چون درصدی از پول دانلود این مقالات به شخصی داده میشه که مقاله رو نوشته ,پس اینکار حرامه
---------------------------------------------------------
دورادور حواسم بهتون هست.حواستون باشه

حرف شما متینه (:
ولی چاره‌ای نیست :دی

در مورد نرم‌افزار هم باید بگم که حرام حرامه آقا! دشمن و غیردشمن نداره! در این مورد رجوع شود به سیره علی بن ابی طالب.

خوشحالم که هستی

.... شنبه 1 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:35 ب.ظ

دکتر دلمان برایت بسی تنگ بود بر کدامین مکان سیرالمولوک فرمودید.

سر در جیب مراقبت، بر شادی شما دعاگو بودیم (:

سمیرا دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:06 ب.ظ http://seraphic.blogsky.com/

عالی بود...

یور ولکام!

فرفری...! چهارشنبه 5 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

حالا واقعا به فکر فرو رفتم... گناه داره اینکار؟ یعنی دانلود مقاله اینجوری گناه داره؟
اگه گناه داره پس پله های ترقی چی؟! پس علم چی؟!


شهرزاد : مخلصیم :)

ببینید از این نظر که دوستان گفتن پول ریخته میشه به حساب نویسنده، باید عرض کنم الان هم که دانلود میشه پول ریخته میشه، شما فقط وقتی پروکسیت رو عوض میکنی تبدیل میشی به یکی از طرف‌های قرارداد ساینس‌دایرکت، چیزی عوض نمیشه!
بعد مرزهای دانش رو باید یه جوری گسترش داد خو! :دی

رونوشت به شهرزاد.

مدیرمرکز رهابخشی پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:36 ق.ظ http://timarestan.blogsky.com/

ساعت 2-3 بامداده و من فردا باید ساعت 5 برم دنبال کار...
بعدا میام سر فرصت...
در پناه حق

میگم دوست داشتی هنوز سرباز بودی و نمی‌رفتی دنبال کار؟ ((:

امیدوارم که یه کار خیلی خوب گیرت بیاد :دی (از این نوع دعاهایی که مادربزرگا میکنن :دی)

یا حسین.

سرخوش دوشنبه 28 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام دکتر جان
این پستت رو من امشب امتحان کردم. ولی این پراکسی که دادی کار نمیکرد. اگر راهی هست که از این مقالات پولی بشه رایگان دانلود کرد به ما هم خبر بده.

سلام.
الان چک میکنم، نتیجه رو براتون ایمیل میکنم.

موافق یکشنبه 24 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

سلام
جناب من اینو میزنم اصلا سایتو باز نمیکنه
چکار کنمبتونم دانلود کنم؟

سلام.
متاسفانه ظاهرا فعلا نمیشه از این روش استفاده کرد. روش جدیدی پیدا کردم خدمتتون ارائه میدم.

alireza جمعه 5 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:35 ب.ظ

Salam aziz
mamnoon az babate hame chi ama man natonestam maghaleyi ke mikhamo be in raveshi ke goftio download konam

age betoni khodet baram downloadesh koni mamnoon misham:

www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0261306912000490

سلام.
من چند بار تلاش کردم برای دانلود مقاله شما از دانشگاهمون. ولی نمیدونم چرا نمیشه. اگه تونستم دانلود کنم، براتون میل میکنم.

رویا دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

عالیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی بود

یور ولکام!

آرام سه‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

سلام دکتر،من نتونستم این کار رو انجام بدم،ولی خیلی خوشم اومد از کارتون،خیلی باحالید.
احسنت بر روحیه ی شما.

سلام.
ظاهرا چند وقتی هست این روش مشکل داره! ان‌شاالله اگه شیوه‌ی جدیدی برای گسترش علم اینجورییی پیدا شد میذارم روی وب ؛)

آرام جمعه 12 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:09 ق.ظ

بازم ممنون

خواهش میکنم.

[ بدون نام ] چهارشنبه 6 دی‌ماه سال 1391 ساعت 03:39 ب.ظ

سلام استاد خرابه

سلام!
متاسفانه بله! فعلا هم روش جایگزین ندارم!

finderarticle@gmail.com یکشنبه 13 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

با سلام
هر مقاله ای که قادر به دریافت آن نیستید را میتوانید با ارسال عنوان ، سال و نویسنده به ایمیل finderarticle@gmail.com در کوتاه ترین زمان آن را دریافت کنید (هر مقاله 1000 تومان، تعداد بالای مقالات شامل تخفیف میگردند، هزینه مقالات بعد از ارسال مقاله برای شما دریافت می گردد)
همچنین در صورتی که قادر به پرداخت هزینه نبودید، دعایتان کافیست

سلام.
ممنون، رونوشت به همه‌ی دوستان.

rahele پنج‌شنبه 31 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 07:14 ب.ظ http://hashtbeheshte2.blogfa.com

سلام...
از نظرات اینطور فهمیدم که آقای دکتر هستین!
...
راه خوبیه !
ولی ببخشید من که از دیال آپ استفاده نمیکنم باید چیکار کنم؟!

سلام.
نه دکتر نیستم! اون لطف دوستان‌ه!

این راهی که در این پست هست دیگه کار نمیکنه!

marmar شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:48 ب.ظ

سلام دکتر من اینکارو کردم ارتباط اینترنتم قطع شد یعنی نتونستم وارد سایت reaxysبشم لطفا بگید چه کنم خدا عمرتون بده واقعا نیاز دارم .واقعا کارتون انسانی بود دکتر

سلام. متاسفانه این روش دیگه جواب نمیده! برای برگشتن به حالت عادی پروکسی رو به حالت قبلی برگردونید.

مژگان جمعه 22 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:29 ب.ظ

واقعاً ممنون

:)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد