نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

آزادی و مردم از دیدگاه امام خمینی

 * برای شروع به چی نیاز داریم؟، درسته! صحیفه امام (: بهترین منبع که میشه بدون واسطه و هیچ تفسیر دلخواهی از حرف، به عقاید امام خمینی دسترسی پیدا کرد. خب این صحیفه آنلاین: http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=58950 خوب وقتی وارد لینک بالا بشید، میشه دید که ابزار جستجو هم وجود داره، ولی خب تا اونجایی که من دیدم، خیلی ابزار قوی برای اونچه که من میخوام نیست! پس قبلش یک تکنیک جستجو رو میریم که داشته باشیم (:

 * تکنیک جستجو :دی وارد سایت گوگل بشید، تو اون قسمتی که متن رو جستجو میکنن بنویسید : inurl:ADDRESS KEYWORD . توجه کنید که بین دو نقطه حتمن ِ حتمن فاصله نباشه و بین آدرس و کیورد حتمن ِ حتمن یه فاصله باشه. مثلا در اینجا کلمه‌ی جستجو ما به این شکل میشه:

inurl:http://www.tebyan.net/index.aspx?pid=58950 آزادی

 * من به ذکر نتیجه‌ها اکتفا میکنم:

حق اولیه بشر است که من می خواهم آزاد باشم، من می خواهم حرفم آزاد باشد، من می خواهم مستقل (باشم)، من می خواهم خودم باشم.

هیچ فردی حق ندارد انسانی و یا جامعه و ملتی را از آزادی محروم کند.

اول چیزی که برای انسان هست، آزادی در بیان است، آزادی در تعیین سرنوشت خودش است.

مطبوعات در نشر همه حقایق و واقعیات آزادند.

آزادی بیان و قلم و عقیده برای همگان آزاد می باشد.

بعض احزابی که انحرافی هستند و ما آنها را جزء مسلمین هم حساب نمی کنیم، مع ذلک، چون بنای قیام مسلحانه ندارند و فقط صحبتهای سیاسی دارند، هم آزادند و هم نشریه دارند به طور آزاد. پس بدانید که این طور نیست که ما با احزاب دیگری، با گروههای دیگری، دشمنی داشته باشیم... مادامی که آنها با ما جنگی ندارند و با کشور اسلامی جنگی ندارند... به طور آزاد دارند عمل می کنند.

ما بنای بر این نداریم که یک تحمیلی به ملتمان بکنیم. و اسلام به ما اجازه نداده است که دیکتاتوری بکنیم. ما تابع آرای ملت هستیم. ملت ما هرطور رأی داد ما هم از آنها تبعیت می کنیم. ... اساس این است که، مسأله دست من و امثال من نیست و دست ملت است.

آگاهی مردم و مشارکت و نظارت و همگامی آنها با حکومت منتخب خودشان، خود بزرگ ترین ضمانت حفظ امنیت در جامعه خواهد بود.

 * چون من خودم هر وقت اینطور متنی رو میخونم، شک میکنم که واقعا اینطور چیزی هست یا نه، خوشحال میشم که اگه شما هم شک کردین و بعد از جستجو نتونستین مورد رو پیدا کنین، کامنت بذارین تا من هم یه جستجو بکنم (:

 * یکی از خوبی‌های دیگه ماه رمضون تو این پست کشف میشه و اون اینه که از ناچاری باید تو عقایدت هم سرک بکشی (:

نظرات 4 + ارسال نظر
belladona چهارشنبه 19 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:05 ب.ظ

بسیار هم عالی اینم از فوائد ماه رمضونه دیگه!
اصلا حال نداشتم بخونم این پستت رو بعدا می خونم. از همین الان می دونم که پره از مغالطهحرصت در اومد نه؟شوووووووووووخی کردم

ئو ئو! ئو ئو! ئئو ئئو! ئئو ئئو! ئو ئو! ئو ئو! (این به افتخار حضور شما در وبلاگم بود :دی

الهی، بچه‌مون تو طول عمرش یه امتحان افتاده ببین چطور داره خودکشی میکنه، اینقدر خونده که دیگه حوصله‌ی خوندن پست‌های جذاب و عالی و بی‌نقص و اینای منو نداره، الهی الهی! (:

کی برمیگردی؟ میگم قبلن که بودی به زور باید التماس میکردم بلند میشدی، الان که کسی نیست، حیفم میاد سیستم رو تنها بذارم :دی

اقلیما پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

یعنی دکتر تن امام خمینی را توی گور لرزوندی با این پستتا!! بیچاره خب افسردگی میگیره وقتی کامنتای خودشا با اون همستر مقایسه میکنه. گناه داره خب...
بعد اون آخرش که گفتید "اگه شما هم شک کردید و...." منظورتون چیه دقیقا؟ یعنی هر متنی را یا فقط متنای مربوط به وصیت نامه را؟؟
ای بابا تکیف ما را روشن کنید.بالاخره ما ماه رمضونی مهمونیم؟ باید درس بخونیم؟ تو عقایدمون سرک بکشیم؟ خودسازی کنیم؟ چیکار کنیم آخرش؟

لا اله الا الله ((:

ببینید امروزه متاسفانه مد شده که هر کی هر چی رسید میگه، بعد میچسبونه به یکی، مثل قضیه سخنرانی امام در مورد سپاه که دروغ بود، خب اینی که من نوشتم یعنی من به شما حق میدم که شک کنید، اگه شک کردین بگید منبعش رو نشون میدم (: به نظر من تو هر چی میشه شک کرد، شک یکی از بزرگترین نعمت‌هاییه که خدا به آدم داده.

خب تو مهمونی درس بخونید و هدف درس‌خوندنتون برای خودسازی باشه، اینطور که شد عقایدتون هم درست میشه ((:

اقلیما جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ب.ظ

چرا مثل این باباهای عصبانی میگید:لااله الا الله!


شک به هرحال یکی از ایستگاهای زندگی هرکسی می تونه باشه ولی قطعا ویقینا جزء بدترین ایستگاهاست.
من که توی یه سالی که شک به یه چیزایی مثل خوره افتاده بود به جونم خیلی اذیت شدم.
این جمله آخرتونم از اون شعار قشنگا بودا!

خب مقایسه‌تون نا به جا بود ((:

مخالفم! قطعا و مطمئنا یکی از بهترین ایستگاه‌هاست، البته ایستگاه که نمیشه گفت، یکی از بهترین جاهاییه که آدم میتونه ازش رد شه (:
خب وقتی شک کردی، سریعا باید در ارضای شک بکوشی، اینکه تو شک بمونی اصلا خوب نیست، شک فی‌النفسه خیلی خوبه ولی موندش توش نه.
:دی

الدان جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ http://anahno.blogsky.com/

اووووووووووووووه
ببین چطور نوشتی امااااااامممممممم انگار....

منافق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد