نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

وقایع اتفاقیه - ۲۶ مرداد

 * عارضیم به قربان وجودتان که حجم دانلودمان تمام شد و تصمیمی هم برای رفع مشکل نداریم و دیگر تا اول شهریور نمی‌توانیم به اینترنت پاگذاریم، الان هم با اینترنت دزدی آمده‌ایم که امیدواریم صاحبش ما را ببخشاید.

 * آن فروم بود که داستانش گفته شد، همان! آن هم به لطف علی درست شد.

 * این دو روز خیلی خرخانی کردیم، کلن چندین تا خر را کشانیتیم، اگر از اول تابستان همینقدر خرخانی کرده بودیم الان شیش دور کتاب را تمام می کرداده بودیم.

 * بعد دیگه هیچی یادم نمیاد الان.

نظرات 12 + ارسال نظر
دریای بیکران چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

دکتر از طرف رئیس خر خوان ها باید به خدمتتان برسانم که:
یک دور خوندن کتاب برابر است با یک خر زدن
دو دور خوندن کتاب برابر است با یک گاو زدن و اگر با تست زدن نیز همرا ه باشد شما یک شتر زده اید.در ضمن در قانون اساس خر خون ها یک مرور سریع میشود یه مرغ و اگه کلاس کنکور میرید اژدها زده اید.

(:
میدونی من به اتحادیه خرخوان‌ها هیچ وقت نپیوستم! من خودم صنف خرخان‌ها رو تشکیل دادم، کلا برای گیج نشدن اعضا هم واحدش فقط خره و دیگه گاو و شتر و اینا توش نیست :دی

الدان چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:59 ق.ظ

الدان
از این نرم افزارای مدیرت ترافیک دانلود کن
منم امروز دیدم 4 گیگ اضافه مصرف کردم بعدپرس و جو کردم گفتن استفاده از vpn باعث میشه حجم دانلود وآپلود این چیزا که بهش میگن پاکت چی! چون اینکریپت و اینجور چیزا میشه میره بالا یعنی تو هر صفحه ای که باز میکنی *2 میشه
خداییش فهمیدی چی گفتم؟!!!!111

فهمیدن که نه، ولی یه چیزایی افتاد :دی
بعد نه خب! گذاشتم درس تصویری طراحی الگوریتم MIT دانلود شه که تموم شد ولی خیلی برام مهم نیست که بخوام نرم‌افزار و اینا نصب کنم، ترافیک تموم شد زنگ میزنم شارژ کنن دوباره. الان خودم نمیخوام داشته باشم.

آرزو چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:40 ق.ظ

ووووووووواااااااااااااای منم میخوام درس بخونم ولی کلی هم کار دارم هم ...
خیلی خوش بحالت ... دلم خواست نافرم ...
بابا ام آی تی ... :))

اوووووف! تو دیگه از خوش به حال بودن نگو که کلی خوش به حال خودت (:
بله بله :دی

فرفری...! چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ http://reminders.blogsky.com/

دکتر آفرین !
همینجوری ادامه بده :)
خیلی خوبه! اینترنت نداشته باشی و خر بزنی این روش جواب میده :) من همینجوری کنکور قبول شدم !
اینترنت دزدی هم میشه جایزه این دو روز درس خوندن

خوب بود ولی حیف که ادامه نداشت
دیگه اینترنتمون هم قانونی شد :دی

طراوت چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:34 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

پس خوش بحالتون دکتر. اینقد دوس دارم خرخونی کنم!‏ (سوء تفاوت نشه، منظورم حسابی خوندن بود نه این که یه خر بیچاررو بزنم خونی مالی کنم!‏ اینقدرام قصیرالقلب نیستیم دیگه)
اما چرا خرخونی نمیکنم؟ چون استاد بالا سرم نیس. و همون قضیه زور که تو پست گذشته بهش اشاره کردینو جاداره یاد کنم.
هیییییی زور، کجایی که یادت بخیر!
البته حتم دارم اول مهر به قدرت گردباد میاد

دهن منو جلو ملت وا نکنید، نذارید بگم! لا اله الا الله، خانم شما آبروی خرخون‌های عالمید! واقعا چقد شکست نفسی؟

از تعبیر خرخونی خوشم اومد خدایی زاویه دید جالبی داشتین.

البته شما دانشجوی وظیفه شناسی هستید و این دلتنگی برا اساتید هست که نمیذاره شما درس بخونید، مطمئنا اول مهر هم به خاطر رفع این دلتنگی شروع می‌کنید به خرخونی

مستبد پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:00 ب.ظ

آآآآآآآآآآآآآآآآخی حجم دانلودتو من تموم کردم نه؟!

فدای سرت (:

مرکز رهابخشی جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:51 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

زنده باد خر خونی!

زنده باد!

فرفری...! شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:51 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

خواستم کمی بی معرفت باشم ببینم چه مزه ای میده؟!

شما بی معرفتت هم خوشمزه‌س (:

فرفری...! شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:52 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

نمیدونم چی شد اینو اینجا نوشتم!

مطمئنا منظورت این نبوده که من بی معرفتم! (:

نهال یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ب.ظ http://fazmetr.blogsky.com

عرض شود که فقط و فقط برای سوزاندن دل شما میگم که اینترنتم نا محدوده و پدر هر سایت و دانلود رو که بگی در آورده ...دلم واسه این جی دانلودر میسوزه اگه بش حقوق میدادم الان میلیارد بود !هیش وق بیکار نیس ....
نیا نت جاس خرخانی کن پسر گل !

کلن این م.ب‌ها که میگن همین شماهایین دیگه! شاخ و دم که نداره (:

خدایی کار سخت از من نخواه :دی

طراوت یکشنبه 30 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:17 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

اووووووه چه میکند دکتر!‏
بابا دیگه اینقد درسخون شدید ینی؟
ارشد رو شاخش قبولین، پیشاپیش تبریییییییک

میریم داشته باشیم غضنفر رو که گل پنجم رو به تیم خودش میزنه ((:

از جبر بود این چند روز نبودنم، اینترنت نداشتم :دی

بله، ان‌شاالله

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
آفرین به این پشتکار و خرخوانی
انشالله که موفق باشی دکتر جان

سلام.
در مورد کدوم پشتکار صحبت می‌کنید؟ :دی
مرسی، ان‌شاالله شما هم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد