نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

نشریه باران

 * امروز از تو وبگردی‌هام با یه نشریه دانشجویی آشنا شدم به اسم باران. کاری از دانشجویان دانشگاه ِ اصفهان. یک نسخه‌ش رو دانلود کردم و خوندم، خدایی خیلی خوشم اومد، میشه گفت اولین نشریه‌ای بود که با این سطح دید در دانشگاه من می‌بینم (و خدایی عجیب هم به نظر اومد باقی موندنش).

 * شما هم اگه دوست داشته باشین از اینجا میتونین یک نسخه از این نشریه رو دانلود کنید و بخونید.

 * اکثر مطالبش به نظر من ارزش وقت گذاشتن و خوندن رو داره، من برای نمونه مطلب «پاره‌ای از اظهار نظرات پیرامون منشور کوروش» رو بریدم که میشه از اینجا دیدش.

نظرات 8 + ارسال نظر
فاطیما پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

خدارو شکر الان دیگه میدونی کزاز چیه

بله (:

فاطیما پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:30 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

لطف داری شما
چه جور عکس گرفتن؟
بستگی به دوربینت داره که عمق میدانو کم نشون بده
بعد هم بستگی به استعداد خودت داره
بعدش هم به پشتکارت

من از سال 86 به مدت یک سال با موبایل عکاسی کردم
بعد با دوربین فعلیم که حرفه ایه
از سال 86 هم میرفتم تو سایت عکاسی عکسامو می فرستادم نقد میشد و عیباشو میگفتن بهم
www.aks.akkasee.com

در همون خلال سایتای عکاسی هم می رفتم و کلی مقاله و مطلب میخوندم تا ادیت یاد بگیرم

باید تلاش کرد

ممنونم بابت راهنمایی‌های مفیدتون.

شهرزاد پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

دکتر نظر شما به "ادامه مطلب" پست افزوده گردید!

شرمنده کردین

سعیده پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:15 ب.ظ

این نشریه ولی تو هیچکدوم از بخشا متاسفانه رتبه ای نیوورد !
و این خیلی عجیب بود حتی جزو شگفتی های جشنواره بود

کلا بچه های اصفهان رو نشریات خیلی کار می کنن

متاسفم برای مسئولین جشنواره پس،
معلومه که خیلی برای این نشریه زحمت کشیده شده.

اقلیما پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ

خیلی موافقم!

خعلی باحاله :دی

belladona پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

با اجازت کامنتت پست شد

تو آبروی منو میبری!! ((:

خواهش میکنم.

... پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

خوش به حالت.....چقدر وقتت آزاده که میتونی این نشریه ها رو بخونی...منم دوست داشتم بخونم ولی نمیشه که بشه

وقتم آزاد نیست (:
ولی خب شما وقتی معده‌ت قار و قور میکنه و نمیتونی درس بخونی چیکار میکنی؟ خب همون موقع بشین نشریه بخون (:

مرکز رهابخشی شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ق.ظ http://timarestan.blogsky.com/

اوضاع نشریاتمون تعریفی نیس...
باید چیکار کرد؟

وقتی آزادی مطبوعات نیست،
همین میشه،
نشریه‌ای جون میگیره که ... باشه.

وقتی روزنامه‌های آمریکا یا انگلیس رو با ایران مقایسه میکنم فقط به خودم میگم خاک تو سرم!
همین الان که انگلیس اعتراضات گسترده شده، میشه به وضوح صدای مخالف رو تو نشریات دید، بدون اینکه تعطیل شن یا برن دادگاه انقلاب.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد