نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

همستر

 * من بعد از اینکه کنکور ارشد قبول شدم، حتی اگه یه روز به آخر دنیا هم مونده باشه، میرم یه همستر میگیرم.

 * میگم شما حوصله‌ی حیوون خونگی رو دارین؟

نظرات 21 + ارسال نظر
sweetheart پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:11 ق.ظ http://www.mymemoirs99.blogfa.com

حالا چرا بعد از اینکه ارشد قبول شدی؟
می خوای واسه خودت جایزه بگیری؟
من کلا از حیوونا خوشم نمیاد

دقیقا جمله‌ی دومتون میتونه جواب باشه (: ولی نه کلا خوشم میاد فکر کنم!

belladona پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:02 ق.ظ

وووووووی حالا من که از حیوون متنفر بودم روزی با ۳۰-۴۰ تا از اینا سروکار دارم. ولی آدم بهشون وابسته می شه و من اصلا این وابستگی رو دوست ندارم. بعضی وقتا که می رفتم به حیوونام سر بزنم وایمستادم چند دقیقه همینطوری نگاشون می کردم. جالب اینه که چون من کار رفتاری انجام میدم اونام باید به من عادت کنن

هنوز وابسته میشی و اینطور باهاشون رفتار میکنی!!! عکس‌های تو گوشیت یادمه، بدبخت اون موشا +

دختر آفتاب پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:50 ق.ظ http://dokhtareaaftaab.blogfa.com/

اوخی این همستره رو ببین چقده نازه

موافقم (:

شهرزاد پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ق.ظ

سلام!
وای چقدر قشنگه این منم می خوام!!!
از این موش های پیوند زده شده با سنجابه؟!
یکی از دوستای منم داشت بعد هر دفعه پژوهشکده رویان می بردشون یه سری آزمایش روشون انجام می داد و برشون می گردوند!
راستی دکتر وقت کردی یه سر بیا وبلاگ من ببین شما جوابی برای این دغدغه جدید من داری؟!
آخه نه استادی شما در این زمینه!!!
تو مایه های Need for speed و...;)

سلام.
بله، البته بهش میگن همستر :دی
میگم تو هم که ظاهرن دوست داری، برو دو تا بگیر، یکی برا خودت یکی برا من، بعد از کنکور ازت میگیرم :دی
من نمیدونم چرا حس خوبی روی آزمایش رو حیوانات ندارم، ولی خب! چاره‌ای هم نیست!

چشم، اومدم.

مجید پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ب.ظ http://majidnazari65.blogsky.com/

حیوونی خوبه که وقتی گرسنه ش میشه خودش بره در یخچالو باز کنه هر چی می خواد ورداره بخوره چون ممکنه یادم بره بهش غذا بدم سوء تغذیه بگیره بدبخت. یا اینکه خودش بره دستشویی کارشو بکنه و هی اینجا و اونجا مین گذاری نکنه.
ولی من اردک رو ترجیح می دم. مخصوصا از نوع کوچیکش
البته تجربه زنگی مسالمت آمیز با انواع حشرات مثل عنکبوت و عقرب و گاگول (نوعی سوسک سیاه) رو در خونه دانشجویی دارم (یعنی عنکبوته هیولایی بود واسه خودش)

مجید یه حرفایی میزنی! نکنه انتظار داری این کارا رو من برا حیوون انجام بدم؟

اردک قار و قور زیاد داره، مزاحم درس خوندن میشه، حیوون باید حداکثر یه فیش فیش کنه مثلن :دی

البته بنده نه در این حد شما، ولی تجربه زندگی با سوسک حمومی رو دارم، از این قرمز خوشگلا ((: ولی خب، شما در این زمینه هم پیش‌کسوت مایی :دی

ته مانده حرف های دلم (فاطیما) پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

حالا اومدیم و شما زبونم لال ارشد قبول نشدی
اونوقت یعنی باید حسرت همستر به دلت بمونه تا آخر عمر؟؟؟؟

محال هیچ وقت وجود نداره (: اصلن نمیتونم این فرضتون رو تصور کنم که بتونم جواب بدم!! (:

طراوت پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:01 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

وووویهمسترررررر؟!‏
خوش بگذره باهاشون

هاااااا ظاهرا شما هم که خیلی دوست دارین

اقلیما پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:21 ب.ظ

عزیزم این که خیلی جیجیلیه!
ولی نگه داشتن حیوون خونگی!! حرفشم نزنید!
حالا میخواهید قبل ارشد بگیریدش، قول میده بچه خوبی باشه مزاحم درس خوندن شمام نشه!
من که ارشدما قبول شدم فقط یه روز کامل می شینم هرچی از دهنم در میاد بار خودم میکنم!


نه، قولش به درد خودش میخوره ((:
خیلی خوبه، آدم بالاخره باید یه دفه سنگاش رو با خودش وا بکنه (:

سعیده پنج‌شنبه 20 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ

تو شهر ما
ابتدای خیابان شریعتی نزدیک میدون بانک ملی یا همون میدون انقلاب و دانشکده پزشکی

منظور خاصی نداشتم

همون پرنده فروشیه؟

من عمرا یه دونه همستر بدم دست شما، خشانین شما!

فرفری...! جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ http://reminders.blogsky.com/

من دوست دارم البته میترسم!
از دسته پرندگان نباشه .
خرگوش خوبه!
همستر هم خوبه!
ولی فقط در حد حرفه پای عمل که بیاد وسط احتمالا میگم : ایــــــــــــــش !!!
دلم میخواست یه خرگوش کوچولو داشتم! اگه مشکل WC نداشت! و همون قدر کوچیک می موند و خیلی چیزای دیگه!!!

همستر یه خوبی که داره اینه که میگن خودش گوشه قفسش یه جا رو برای جیش مشخص میکنه و فقط همونجا کارش رو انجام میده، پس این مشکل رو میتونه نداشته باشه.

موافقم! خرگورش یا گربه، فقط به شرطی که بزرگ و چاق و خپل نشن!

فرفری...! جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:47 ق.ظ http://reminders.blogsky.com/

الان خوابم میاد بعدا دوباره میام!

خوابای خوب ببینی (:

همسایه جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:29 ق.ظ

سلام
اول تحقیق کنین
جای خوندم باعث ناباروری در زنان میشه.
حواستون باشه
محمد و مینو

سلام.
حتما در این مورد سوال خواهم کرد.
ممنون بابت تذکر.

مریمانه جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ق.ظ http://maryam-tak.blogfa.com

همستر باشه اره. البته ناگفته نمونه من الانم دارم. یکی که خیلیییی دوسش دارم. همیشه مواظبم نکشمش تو جارو برقی یهو بی حواس. اخه مال من یه مورچه ست!!! که دیگه خانگی شده از بس خیلی تا وقته تو اتاقه منه و تک و تنهام هست. برم براش یه دوست پیدا کنم یعنی/
مورچه حیوونه؟ نههههههههه حشره ست؟ پرنده ست؟ نگو که چرنده ست

همستر شما مورچه‌س یا مورچه شما همستره؟

چندتا عکس بگیرین بذارین تو وبلاگتون شاد شیم (:

دوست دکتر خودم جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

منم آدرس وبلاگ شهرزادا میخوام.میشه؟
مشاوره هامم از دکتر بهتره هاااااااااااااااااا
باور کن!

من هر گونه رابطه با این فرد رو رد می‌کنم!

رونوشت به شهرزاد.

فرفری...! جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:09 ب.ظ

فقط به شرطی که بزرگ و چاق و خپل نشن!

اینو خوب اومدی

اگه اندازه کف دست باشن خوبن گربه سگ خرگوش..
میدونی من از بچگی دلم میخواست یه ممول داشتم میذاشتم تو جیبم ! ممول رو که دیدی؟

ها، باید از این همسترها (و یا خرگوش‌ها و گربه‌ها) یی باشن که خودشون رو برا آدم لوس کنن و اون کارهایی که مجید هم گفت بتونن انجام بدن.

ممول چیه؟

سعیده جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ

الهی انگشتتون رو گاز بگیره
مثل همونی که مال منو گاز گرفت

خب گاز گرفتن همستر میتونه دلائل متفاوتی داشته باشه، همینطور الکی که نیست! (:

شهرزاد جمعه 21 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ب.ظ

دکتر این جا چه خبره؟!!:)))
نکنه از جلسه بعد باید حق ویزیتم بدم!
حیف یه مدت تصمیم گرفتم دور بلاگ اسکای رو خط بکشم، (طرح ترک اعتیاد تدریجی:دی، آخه شهریور نزدیکه و...) وگرنه از پتانسیل های دوستان استفاده می کردم:دی

سلامتی شما :))

ای بابا! شما چش مایی :دی

فایده نداره، ترک کردن فایده نداره نداره نداره :دی

مامای خندون دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ق.ظ http://labkhandemama.blogfa.com

سلام
من یک همستر داشتم ولی چون چند روز درگیر بیمارستان مامانم بودم اصلا حواسم بهش نبود و وقتی اومد خونه دیدم طفلک مرده کلی ناراحت شدم
خیلی ناز بود

سلام.

میگن که همستر غذای چند روزش رو ذخیره میکنه که!
بیچاره حیوون طفلکی!

ali جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ

یه سوال فنی:این همستر را باید با فتحه خوند یا کسره یا ضمه؟

Hams + Ter

ه َ مس، ت ِ ر

شلیر جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:38 ب.ظ http://chiroki-dl.blogfa.com

پس کامنت من کووووووووووووووووووووش؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟چرا پیداش نیس هان

به خدا من هیشکاریش نکردم

خودم سه‌شنبه 1 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 04:49 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

به مرجان:
مرجان جان چون راه ارتباطی مشخص کرده بودی، کامنتت رو تایید نکردم، عرضم به حضورت فعلن دارم مثلن برا ارشد میخونم، ان‌شاالله اگه بعد از ارشد این تمایل در من باقی موند مزاحمت میشم، البته اگه تو همسترات رو زنده گذاشته باشی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد