نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

دانلود رایگان مقالات پولی ۳

 * خیلی راحت: «از BookSC استفاده کنید!».

نظرات 3 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:45 ب.ظ

دستت طلا میثم جان اجرت با امام حسین.. این بهتره ;از اکانت هیچ بنده خدایی هم استفاده نمیشه

:)))

مهرگان سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 01:28 ب.ظ

مقاله های فارسی یا انگلیسی؟

انگلیسی و روسی.

دونده طوفانی چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:24 ب.ظ

سلام

واقعا متشکر

اون قبلی رو دادم رفیقم، میگه کار نمیکنه. خوشحال شدم اینو دیدم

پ.ن:
با خودم فکر میکنم من عوض شدم یا شما ؟ کلاهتون هم طرفای ما بیفته، نمیاین ببرین!!؟


این شبها خیلی التماس دعا. عزاداری هاتون قبول

سلام.

به بنگاه مقاله‌پراکنی دکتر خودم و رفقا خوش آمدید! :دی

پ.ن: حمل بر جسارت نکنید! کلا تناوب زندگیم اونقدر بالا رفته که مجال زنده‌گی رو ازم گرفته.
پ.ن پ.ن: شاید زنده‌گی همین باشه و اون زندگی مردابی بیش نباشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد