نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

التهاب

 * خدایا سر این کلاف ُ دادم دست خودت، هر چه کردی، خودت کردی….

نظرات 10 + ارسال نظر
مهرگان پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:27 ب.ظ

خیلی خوبه.آدم وقتی یه چیزی رو میسپره به خدا آرامش خاصی میگیره ولی بهتر از اون اینه که با توکل به خدا یه تصمیم خوب بگیره!

اگه سر یه دو راهی، با شرایطی که از معصوم منقول‌ه، تصمیم بگیری که تصمیم رو محول کنی به خدا و با رعایت اون شرایط، بگه از یه راه برو، چه میکنی؟

بهزاد پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:34 ب.ظ

آفرین
تو یه کتاب عرفانی خوندم یه مومن همه کارا رو با هم نمیکنه که چون سر درگم میشه شبیه این بود
فک کنم تو این صفه بود
http://akhlagh.porsemani.ir/node/708
تیک خصوصی برداشتی چرا ؟

مومن :) به من چه اونوخ؟ :دی

مهرگان پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 04:49 ب.ظ

راستش کاملا متوجه منظورتون نشدم,ینی خدا کاملا راهو نشون بده و بگه ازین راه برو و فلان تصمیمو بگیر؟خب چطور میشه متوجه شد؟

راستش خودم هم نمیدونم!

بهزاد پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ


حداقل به ظاهر مومنبه تو ربط داره

ئه! :دی

sajad پنج‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:52 ب.ظ

http://jadi.net/2013/10/na-bache-bokofski/

آره دیدمش :))

مهرگان جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:57 ق.ظ

ببخشید من زیاد کامنت میذارم!

این از اون حرفا بود! :دی

ندا جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:08 ق.ظ http://lore.blogsky.com

اخر هفته هم امد و صفحه نخست نیامد

میاد میاد! :دی

دکتر همساده جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 12:42 ب.ظ

سلام دکتر.
چه کلافی؟ دور از جون دلباخته که نشدی؟!
-------------------------------
توکل به خدا شجاعت است،اگر برآورده شود رحمت است اگر برآورده نشود حکمت است.
امیدوارم هر چی که مصلحتت در اون هست، خدا نصیبت کنه.
-------------------------------
پ.ن. از خوابگاه زنگ زدم بیرون‌بر غذا بیارن، طرف میگه بفرستم واستون؟
میگم پ نه پ آپلود کن لینکش رو بده، خودم دانلود میکنم.

سلام دکتر جان!
هاها :))
یه چیزی هست دکتر، طرف مرضی رو که خودش داشته باشه از دو کیلومتری هم ببینه تشخیص میده :)) میخوامت :))
--------------------
دکتر تو همینطور چیزایی موندم! کلا ظاهرا قسمت اینه که من بنیان اعتقادم هیچ وقت متعصبانه نشه و همیشه در حال فکر باشم براش! کلیات مشخص‌ه ولی در عمل و جزئیات آرا متفاوت میشه.
--------------------
ایول =)))
میگم بچه‌مایه‌داری حال میکنیا :)))

دونده طوفانی چهارشنبه 22 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:28 ب.ظ

اضطراب و استرس و التهاب! خووووب میفهمم تون! باهاش غریبه نیستم :|
خدا بهترینها رو ، با عاقبت بخیر، نصیب تون کنه

ممنونم!

بهزاد شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد