نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

خرابه چراغونه امشب…

 * بابا نبودی ببینی پر معجرم سوخت / بابا نبودی ببینی که موی سرم سوخت / بابا نبودی ببینی که خاکسترم سوخت / نبودی ببینی پرم سوخت…


 * دانلود از اینجا.

 * … .

نظرات 3 + ارسال نظر
دونده طوفانی پنج‌شنبه 23 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 10:21 ق.ظ

دلمو آتیش می زنه...



امام باقر(علیه السلام) به نقل از جدشان می فرمایند:

روزی امام حسین(علیه السلام) به نزد امام حسن(علیه السلام) آمد، وقتی چشمش به برادر افتاد گریه کرد، امام حسن(علیه السلام) از برادرش علت گریه کردن را جویا شد. امام حسین(علیه السلام) فرمود: گریه ام برای رفتار بدی است که با تو می شود.

امام حسن فرمود: ظلم و ستمی که بر من می شود همین زهری است که به من داده می شود و به سبب آن به قتل می رسم،ولی بدان که لا یوم کیومک یا اباعبدالله؛ هیچ روز و سرنوشتی مانند روز و سرنوشت تو نمی باشد ای ابا عبدالله زیرا روزی بر تو خواهد آمد که سی هزار نفر از مردمی که خود را مسلمان می دانند و مدعی هستند که از امت جد ما محمد (صلی الله علیه و آله) می باشند، تو را محاصره می نمایند،و برای کشتن تو و جسارت به اهل بیت تو و اسارت خاندان تو و غارت اموال آنها اقدام می نمایند، در این هنگام است که خداوند لعن خود را بر خاندان امیه فرو فرستد و از آسمان خون و خاکستر فرو ریزد و همه مخلوقات حتی حیوانات درنده در بیابان ها و ماهیان در دریاها بر مصیبت تو گریه کنند»

( برگرفته از کتاب لهوف، نوشته سید بن طاووس،ترجمه محمد جواد مولوی نیا، چاپ سوم،انتشارات سرور، سال 1388، ص 53 و 55)

لا یوم کیومک یا اباعبدالله…

مهرداد دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:20 ب.ظ

سلام
البت ربطی به بحث نداره ولی چون جای دیگری نبود این جا نوشتم
اتفاقی دیدمت. قالب بلاگ قشنگه ولی در اصل استتار اغراق نکردی این فردیت زدایی از فضای وب ایده خودته! این جوری شبه روزنامه دیواری نشده؟ یه کم!

سلام.
متوجه نشدم مشکل چیه!

سید +ع جمعه 1 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 07:48 ب.ظ http://rahaeipoint.blogfa.com

سلام

یــــــــــــــــــــــا
حســـــــــــــــــ
یــــــــــــــــــــن

صلی الله علیک یا ابا عبدالله…

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد