نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

دو چشمت آبروی کوه و دشتند

 * من که یه دانشجوی لیبرال‌زده با آرمان‌های مارکسیستی بودم، ازم انتظاری جز این نمی‌رفت، بیا ببین که آیت‌الله‌های حوزه رفته و به پای دین پیر شده هم، تا ماه رو نبینن، عیدی ندارن.

نظرات 2 + ارسال نظر
belladona یکشنبه 29 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:06 ب.ظ

الهی من قربون اون احساسات لططیف تو که از هر چی به نفع خودت استفاده می کنی مهتابتم می بینی

=))))

میخوام صد سال نبینم

مهدی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ

میبینی .... میبنی .....

حالا که اصرار میکنید باشه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد