نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

قدر ۹۱ - شب اول

 * گذشت، سالیانی بود، بودم، بودی، گذشت. سالیانی هستم نیست خواهد بود، نخواهی بود، خواهد گذشت.

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:28 ق.ظ


بازم خواب موندم
ایشالا سال بعد

فردا شب :))

belladona چهارشنبه 18 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:06 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com/

الهی بگردم بچه م! اینقدر ناامید نباش میاد سالهایی که با چشمای خودت برآورده شدن رویاهای قشنگتو می بینی عزیزم

من! پریسنتون! یه سرور مرکزی با ۱۰۰تا پردازشگر، یه مقاله با بیش از ۱۰۰۰ تا ارجاع بهش :)
میگم آدم مگه از زندگی چی میتونه بخواد؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد