نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

برگی از تاریخ

 * منبع: مروج الذهب، نوشته‌ی مسعودی، جلد دوم صفحه ۳۷. از فرندفید یکی از دوستان.

 * دانلود کتاب «علی تنهاست» از دکتر شریعتی.

نظرات 2 + ارسال نظر
بهزاد جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:08 ق.ظ

مزه خوندن کتاب به اینه که از جنس کاغذ باشه بخونی
مخصوصا اگه مال شریعتی باشه ولی دانلود میکنم
چون مزه کتاب شریعتی به نوشته هاشه نه کاغذی بودنش
عجب جمله فیلسوفانه ای بود
دکی دمت گرم این تحقیق برام آسون شدا خر فهم شدم
ایشالا هرچی از خدا میخوای اگه به نفعته خدا بهت بده

باهات موافقم! من به همین خاطر هفته‌ی پیش ۹۰۰۰ تومن پول رایج مملکت دادم کتاب خریدم آنلاین که البته بعدا گفتن نداریم و برگشت خورد با اینکه کتابش هم بود تو اینترنت.

؛)

نوکرتم :* ان‌شاالله که همینطور باشه، ان‌شاالله تو هم دوماد شی :دی

مهدی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ب.ظ

داستان جالبی بود.
تشکر

خواهش میکنم ؛)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد