نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

بند نمیاد!!

 * روز اول که پروژه‌م رو شروع کردم گفتم یه ۲۰ صفحه می‌نویسم میدم استاد، دیگه پیر شدم و حوصله ندارم و اینا. الان پی‌دی‌اف پروژه‌م ۵۲ صفحه شده و هر چی هم نگاه میکنم هنوزم جا هست برای نوشتن. تازه خیلی جاها فقط گفتم این چی هست و رد شدم و مثال نزدم براش. میخواستم مثال بزنم الان ۷۰ صفحه رو بود :))

 * ان‌شاالله سعی میکنم دیگه سر ۶۰ صفحه جمعش کنم! :))

 * عکس در مورد قطعه‌بندی داده‌هاست، اثر خودم در پروژه‌م :دی

نظرات 8 + ارسال نظر
حای سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ق.ظ http://merry.blogsky.com/

چقدر لذت بخشه وقتی اونقدر حرف واسه گفتن داشته باشی که طرف بهت بگه: تسلیم!
یا تو دلش به تو بگه: یه جوری جمعش کن...!
یا تو دلش به خودش بگه: کاش همه شاگردام مثل تو بودن!
اوج لذت مال وقتیه که تو دلش به خودش بگه: کاش من جای تو بودم!
مثل همیشه با انرژی هستی
حق یارت

حالا استادم که هنوز ندیده، می‌ترسم ببینه بگه اینا چیه نوشتی؟ جمع کن خودتو :))

مرسی.
خداحافظت باشه.

بهزاد سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:46 ب.ظ


ایول واقعا دکتری کارت درسته

مرسی :)

من تکذیب میکنم :))

belladona سه‌شنبه 24 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ

گل همه رنگش خوبه
دانشجو زرنگش خوبه
تو مقاله نوشته
تنبلی کار زشته!!!
کاش من یه ذره از تو یاد می گرفتم آفرین به تو

استاااااااااااد :دی

فعلا که من دارم از شما یاد می‌گیرم ؛)

فرزانه پنج‌شنبه 26 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ق.ظ http://jinoos-ap.persianblog.ir/

بله آقا دکتری گفتن .الکی که نیست همین جوری اطلاعاتش میاد باس جلوش سد بذاری یه جا جمعش کنی ازش بهینه استفاده کنی

البته به کمک گوگل

قاسم صباغی جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:17 ق.ظ http://www.mathworld-marand.blogfa.com/

سلام
امیدوارم در پروژه تان موفق باشید
بای

سلام.
ممنون. ان‌شاالله همینطور خواهد بود.
یا حق.

طراوت جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

ببین اگه چه چیز توپ نوشتی که میشه مقاله اش کرد؛ خب مقاله اش کن!
تو یه مجله ی علمی پژوهشی توپ هم چاپ کن!
چرا که نه؟! بعضی مقالاتی که تو این مجلات چاپ شدن اینقدر الکی ان ن ن ن! حالا شما که گل هم کاشتی؛ کلی زحمتشو کشیدی؛ دیگه چه بهتر

نه بابا یه چیز توپ کجا بوده؟! حرفایی میزنید!!

حالا میگم این مجله‌ها رو از کجا میشه پیدا کرد؟ :دی

سید +ع شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:30 ب.ظ http://rahaeidot.blogfa.

سلام اقا میثم
بابا شما کارتون درسته
شما یه صفحه بنویس بالاش اسمتو بذار، بسشه اسم شریفتون رو ببینه تمومه...

سلام حاجی.
آقا داغون شدم! اصلن له ِ له! از این تعریفا نکن که من بی ظرفیتم میرم ادعای پیغمبری میکنم! گفته باشم!

مهدی چهارشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 11:26 ب.ظ

بسیار عالی. بهت تبریک میگم.
جناب دکتر، لطفا بفرمایید رمز موفقیت شما چیه؟ توصیتون به جوونهایی که تازه میخوان وارد این مسیر بشن چیه؟

ممنونم.
رمز موفقیتم: ************.

توصیه‌م اینه که قوانین رو رعایت کنن، از انحراف به چپ و راست بپرهیزن و توکلشون به خدا باشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد