نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

قدر ۹۱ - شب سوم

عمری دل خود سیاه بار آوردم                   
                    یک قلب پر از گناه بار آوردم
من قابل اعتنا نبودم ای عشق                   
                    شرمنده‌ام افتضاح بار آوردم

نظرات 5 + ارسال نظر
افسانه یکشنبه 22 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:19 ب.ظ http://gtale.blogsky.com/

سلام

انشالله که با دستانی پر از رحمت الهی از درگاه خداوندی باز آمده باشید

سلام.

خدا هیچ دستی رو خالی برنمیگردونه ؛)

بهزاد دوشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:21 ب.ظ

28 رمضان هم بزن حساب من که 28 ام رو خیلی بیشتر احتمال میدم شب قدر باشه خو ببین
1 ام کتاب نوح نازل؟نزول؟صعود؟قرود؟یکی از اینا
7 کتاب ابراهیم
14 کتاب موسی
21 کتاب عیسی
28 هم میشه کتاب محمد قرآن دیگه
البته اینو قدیما شنیدما ولی خوب چون عشق دنباله و سری دارم اینه که مگم 28 هم احتمالش هست کلی ازین آخوند ماخوندا(روحانیون) 28 هم شب زنده داری موکونن دعا میکنن
قربانت 30 یو بای بای ((=

=))))

باید بدم حکم ارتدادت رو صادر کنند :))))

شهرزاد جمعه 27 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 05:17 ب.ظ

پیشاپیش عید فطر مبارک...
دکتر یه سوال شما آدم شدی؟ من که...

ممنون. ان‌شاالله عید شما هم مبارک باشه.

راستش بهترم، شکر خدا حالم رو پیشرفت بوده، نه که آدم شده باشم، ولی عرعرام کمتر شده :) دم خدا گرم :* براش

سید+ع شنبه 28 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:32 ب.ظ

زگفتارم هزار استغفرالله
زکردارم هزار استغفرالله
جوانی رفت و پیری هم سرامد
نکردم هیچ کار استغفرالله

محمد شنبه 4 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 09:26 ق.ظ http://http://mamad220.blogfa.com/

گּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּּּּּ ּ ּ ּ ּ \____________________
ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞,ּ ּ ּ ּ ּ ּ \¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ֹֹ\
ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּּ۞۞,ּּּ ּ ּ ּ\ تبادل لینک کنیم؟؟!! ִ \
ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ۞ּ ּ ּּ۞۞ـּ ּ ּ ּ\__________________̲̲/_̲
ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ\¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
ּּ ۞۞ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ\
ּ ـ۞۞ּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ּ ـ۞۞ּ ּ \ּ ּ ּ ۞۞
ּ ۞۞ـּ ּ ּ ۞۞ּ ּ ּ ּ۞۞ ּ ּ ּ ـ۞۞ּּ ּ \ּ ּ ּ ּ۞۞
ּ ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ּ ּ۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞۞
ֹֹֹֹ¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯ ¯¯¯\¯¯¯¯¯¯¯¯
ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִ ִִִ ۞ִ۞ ִִִ ִ ִ ִ ִ ִ
سلام عزیـــــــزم
وبت خیــــــــــلی قشنگه
اگه دوســــــــــت داشتی منو لینــــــــــک کن
بعد خبــــــــــرم کن تا منم لینــــــــــکت کنم
بــــــــــوس بــــــــــوس ...
فعلا بــــــــــای ...

=)))))))))))))
خدایا توبه، فکر میکردم نسل این کامنت‌ها منقرض شدن!! :))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد