نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

پاییز عزیز

برخیز که مهمان عزیز آمده است                           
                            از گردنه‌های تند و تیز آمده است
گل در قدمش بریز دامن دامن                           
                            پائیز ِ عزیز ِ برگ  ریز  آمده  است

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطیما جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:08 ق.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

چشم برمیخیزیم

:)

فری جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 02:25 ب.ظ

من پاییز را دوست ندارم.

تو هم از این سردی کرخت کننده لوسی که داره بدت میاد؟ :)

سعیده جمعه 1 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 06:57 ب.ظ

سردی کرخت کننده ی لووووووس؟؟؟؟؟؟؟؟

من دختر پائیزم میام سراغتون دکترها !
اعصاب مصاب هم ندارم !!!!!!!!!

چه ترکیب زیبای قشنگی خدایی :)

ئه! ماشالا! ماشالا!
چقدر بزرگ شدی،
آفرین به حاج پاییز با این دختر تربیت کردنش،
به حاج پاییر سلام بنده رو برسونید حتما.
:)))))

فری شنبه 2 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 12:57 ب.ظ

بیشتر از لوس ، خشکه. خشک و بی روح.کلا حس افسردگی به آدم دست میده. مخصوصا که یاد ایام شروع مدرسه می افتم(اوع)

موافقم باهات. البته من که هیچ وقت ایام شروع و ایام نه شروع برام فرقی نکرده از لحاظ خوشی

سعیده یکشنبه 3 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:23 ب.ظ

از من به فری : درک لطافت پائیز روح بلندی می خواد

رونوشت به فری :)
البته هندونه بود بیشتر زیر بغل خودشون

pashmakoo پنج‌شنبه 7 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ

وقتی اومدی وبلاگم در رابطه با نوشته ی پاییزم گفتی که موافق نیستی ؟
در مورد چی موافق نیستی؟

همین سرمای کرخت کننده‌ی لوسی که داره. اینجا نوشتم: http://porpot.blogsky.com/1390/06/12/post-452

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد