نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم
نوشته های دکتر خودم

نوشته های دکتر خودم

اینجا من یعنی خودم در مورد خودم و خود خودم می نویسم

تکیه بر چند تا رفرنس کافری است!

 * دیروز علیرضا رو دیدم -در مورد علیرضا قبلا اینجا نوشته بودم، پاراگراف دوم- خلاصه گفت کنکور چیکار میکنی و اینا و بحث رسید به اینکه من گفتم جبر خطی که اینقدر آسونه، تست‌هاش خیلی خیلی سخته بعضی‌هاش (واقعا هم همین هست! نمونه‌ش رو اینجا گفتم) و من با اینکه چهارتا کتاب مختلف جبر خطی رو دارم و بعضا خوندم، ولی باز نمیتونم کامل جواب بدم. هیچی اینجا علیرضا یه چیزی گفت که قبلا هم یکی دیگه بهم گفته بود و خودم هم بهش رسیده بودم!

 * علیرضا گفت تو نباید چندتا رفرنس و یا کتاب مختلف رو بخونی برای کنکور :/ قبلا هم سر ریاضی ۳ یکی گفته بود که اینکار باعث گیج شدن میشه و همینطور هم شد :/ علیرضا گفت سعی کن جبر خطی پوران پژوهش رو خوب بخونی و بفهمی.

 * هیچی الان دقیقا من عکس بالام :/

نظرات 6 + ارسال نظر
یه عالم آرزو چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:17 ب.ظ http://atomxox.blogsky.com

خوب برا درس خوندن خیلی روش وجود داره.البته مهم ترازهمه آدم باید به خودش ایمان داشته باشه تا بتونه مفاهیم رو درک کنه.

درسته، ولی خب من اونقدر وقت ندارم که تو این چند ماه بخوام یک روش کشف کنم و یا همه رو تست کنم، اینه که باید از کسایی که موفق بودند استفاده کنم :)

رامین چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ب.ظ http://safarkarde.blogsky.com

پست هاتون جالبه..
سلام

ممنونم و خوش آمدید.

سلام :)

فاطیما چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

سلام
دکتر جان هر کسی روش خودشو داره برای درس خوندن
هرجور حس میکنی راحت تری بخون

با علیرضا موافقم
یه کتاب بخون ولی همون یکی رو بفهم!
این بهترین کاره

موفق باشی
خیلی خوبه که اینقدر با جدیت به ارشد فکرمیکنی
و شک نکن موفق میشی

سلام.
بله، بنده تو همون پستی که لینک دادم گفتم که باید شیوه رو پیدا کرد؛ متاسفانه من هنوز هیچ روشی پیدا نکردم که توش راحت باشم :دی



امیدوارم که اینطور باشه و ان‌شاالله که هست :)

belladona چهارشنبه 30 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ

سلام اگور پگوری خوبی خوشی مادر؟ این عسکتو ندیدم چطوریه.فروغ امروز دفاع کرد نمره ش شد ۱۹.۷۵ گرچه حقش ۲۰ بود. ایشالله دفاع خودم و خودت و خودمون و از این حرفا.
مواظبت خودت باش. آفرین!

سلااااااااااااااااااااااام خوبم

به فروغ تبریک بگو و بهش یادآوری کن که شیرینی من یادش نره :)

ان‌شاالله! ان‌شاالله!

باشه :) آرزومند شادیت.

مرکز رهابخشی دوشنبه 4 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ب.ظ http://timarestan.blogsky.com/

اول باید دید هدفت چیه!!!
این خعلیییییییییییییییی مهمه!
اگه واسه ادامه تحصیل تو ایرانه و مدرک که کارت راحته چنتا مغازه پایینتر میتونی خلاصه سوالات و ترفندای قبولی رو پیدا کنی یا حتی مدرکتو بخری...
اما دکتری که من میشناسم ...(فعلا تو کف باش تا بعدا بهت بگم!)

من هدفم مشارکت تو علم دنیاست(هر چند شاید بلند پروازانه)، از اینی هم که گفتی متنفرم، کنکور هم فعلا تنها راه رسیدن به این هدف برا من شده.

الان اندازه چارتا شامپو فرش کف تولید کردم بقیه شو بوگو.

۸۸ چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ http://math-88.blogfa.com

کجای جبر خطی ساده اس؟

شما بگو کجاش ساده نیست :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد